فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۳۲۶۲۴
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۳ - ۳۱-۰۵-۱۳۸۹
کد ۱۳۲۶۲۴
انتشار: ۱۶:۰۳ - ۳۱-۰۵-۱۳۸۹

رضازاده: پاداشم به خودم، کاملاً قانونی بود


سرپرست فدراسیون وزنه برداری اینکه برای خودش پاداش نوشته را کاری قانونی می داند.

رضازاده انتشار سندی که نشان می داد او به خودش پاداش داده است را اتفاقی کاملا قانونی دانست.

رضازاده در این باره به خبرآنلاین گفت:« این کار قانونی است. رؤسای فدراسیون‌ها حقوق نمی‌گیرند. برای همین ما پاداش در نظر می گیریم که قانونی هم هست. در فدراسیون حسین رضا‌زاده همه‌چیز قانونی و شفاف است. در همه فدراسیون‌ها هست. انتشار این برگ کاری غیراخلاقی است و می‌خواستند به حسین رضازاده ضربه بزنند اما بدانند که خدا نمی‌گذارد . دشمنان ما می‌خواهند وزنه‌برداری را نابود کنند. از وزنه‌برداری استفاده کردند و حالا هم می‌خواهند آن را از بین ببرند.»

ارسال به دوستان
مدافع اسپانیا: رویای من بازی مقابل مسی در فینال جام جهانی است نگاهی به طراحی موزه سرالوس اثر آلوارو سیزا (+عکس) ادعای اسرائیل: ۶ عضو حزب الله را هدف قرار دادیم محاکمه روحانی حامی بشار اسد / شیخ حسون در لباس زندان و قفس متهم (+عکس) نمایش هلیکوپتر کبری با دندان های تیز در داکسفورد (+عکس) اعتراف دبیرکل ناتو؛ پای اروپا به جنگ علیه ایران باز شد نگین معماری مدرن کپنهاگ (+عکس) سازمان بین‌المللی دریانوردی عملیات تخلیه کشتی‌ ها از تنگه هرمز را متوقف کرد هشدار ایران درباره استفاده از مسیرهای دیگر در تنگه هرمز لیبرمن: نتانیاهو اسرائیل را به سوی جنگ داخلی می‌کشاند شغل رویایی دهه 80 میلادی؛ داستان خواندنی مشاوران تلفنی نینتندو (+فیلم و عکس) هشدار نهاد مدیریت بر آبراه خلیج فارس نسبت به تبعات تردد از مسیرهای غیرمجاز  اجلاس انرژی بریکس در هند؛ فرصتی راهبردی برای بازگشت ایران به بازار جهانی نفت ایتالیا: در جنگ علیه ایران مشارکت نکردیم برنامه اعزام ارتش دانمارک به تنگه هرمز