کد خبر ۱۳۲۶۲۴
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۳ - ۳۱-۰۵-۱۳۸۹
کد ۱۳۲۶۲۴
انتشار: ۱۶:۰۳ - ۳۱-۰۵-۱۳۸۹

رضازاده: پاداشم به خودم، کاملاً قانونی بود


سرپرست فدراسیون وزنه برداری اینکه برای خودش پاداش نوشته را کاری قانونی می داند.

رضازاده انتشار سندی که نشان می داد او به خودش پاداش داده است را اتفاقی کاملا قانونی دانست.

رضازاده در این باره به خبرآنلاین گفت:« این کار قانونی است. رؤسای فدراسیون‌ها حقوق نمی‌گیرند. برای همین ما پاداش در نظر می گیریم که قانونی هم هست. در فدراسیون حسین رضا‌زاده همه‌چیز قانونی و شفاف است. در همه فدراسیون‌ها هست. انتشار این برگ کاری غیراخلاقی است و می‌خواستند به حسین رضازاده ضربه بزنند اما بدانند که خدا نمی‌گذارد . دشمنان ما می‌خواهند وزنه‌برداری را نابود کنند. از وزنه‌برداری استفاده کردند و حالا هم می‌خواهند آن را از بین ببرند.»

ارسال به دوستان
دریای شیطان؛ معمایی که همچنان در آب‌های ژاپن زنده است واکنش غریب آبادی به اظهارات دبیرکل ناتو درباره نقش رومانی و ایتالیا در حمله به ایران مسکو کنسولگری رومانی در سن‌پترزبورگ را تعطیل کرد دو جام جهانی؛ دو زلزله و هر دو حین تماشای بازی برزیل- اسکاتلند افشای راز سیاره صورتی پس از یک دهه هوش مصنوعی روزانه چند بشکه نفت مصرف می‌کند؟ نکند مثل یزیدی‌ها قدرت را بر عدالت ترجیح دهیم- سروش محلاتی بیت کوین تاج دلار را از آن خود خواهد کرد؟ قوه قضائیه: ادعای ممنوعیت سردادن شعار علیه رژیم آمریکا و آتش زدن پرچم آنها در تجمعات کذب است قالیباف: بی‌اعتمادی می‌کارند و حرف‌های بی‌ارزش صادر می‌کنند! قیمت عمده میوه و سبزیجات اعلام شد+جدول اختلال در خدمات آنلاین بانک‌ها کاهش قیمت نفت در بازار جهانی تصادف با خودروی غیرمتعارف؛ وقتی بیمه شخص ثالث کافی نیست و چه کسی مابه‌التفاوت را می‌پردازد وزیر امور خارجه آمریکا: موضوع صندوق بازسازی ایران با کشورهای حوزه خلیج فارس بحث نشد