فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۴۰۰۴۹
تعداد نظرات: ۲۴ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۰ - ۱۹-۰۷-۱۳۸۹
کد ۱۴۰۰۴۹
انتشار: ۱۵:۱۰ - ۱۹-۰۷-۱۳۸۹

نگاه كردن به اين عكس دل ميخواد چه برسد به ...

عصر ایران
اوهايو - امريكا

ارسال به دوستان
انتشار یافته: ۲۴
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار:
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۲ - ۱۳۸۹/۰۷/۱۹
0
8
خیلی باحاله !!!! ایول
ناشناس
Germany
۱۵:۵۰ - ۱۳۸۹/۰۷/۱۹
1
6
اینجا کجا هست؟
میشه بگین لطفا؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۷ - ۱۳۸۹/۰۷/۱۹
0
1
آخرشه! ای کاش ما هم اینجا داشتیم!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۸ - ۱۳۸۹/۰۷/۱۹
5
4
این کجاش دل میخاد ؟ ؟ ؟!!!
ناشناس
-
۱۹:۱۸ - ۱۳۸۹/۰۷/۱۹
0
7
بايد خيلي هيجان انگيز باشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۳ - ۱۳۸۹/۰۷/۱۹
0
17
woooooooooooooooow
alireza MOHAGHEGH
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۵ - ۱۳۸۹/۰۷/۱۹
4
53
من رفتم خیلی حال میده..
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۹ - ۱۳۸۹/۰۷/۱۹
0
1
ياد ترن هوايي پارك ارم افتادم 10سال پيش سوار شدم تنم لرزيد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۶ - ۱۳۸۹/۰۷/۲۰
0
1
اونجاش دل میخاد که پایین سرسره جنگله نه آب!!!!!!!!!!!!
نازنین
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۰ - ۱۳۸۹/۰۷/۲۰
5
0
خیلی باحال بود اصلا هیچ ترسی نداره آدم دلش میخواد اونجا باشه
ناشناس
Turkiye
۱۰:۱۰ - ۱۳۸۹/۰۷/۲۰
0
0
من میترسم
حاج عباس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۰ - ۱۳۸۹/۰۷/۲۰
0
4
آخه IQ بالاش نوشته اوهایو-آمریکا باز میپرسی کجاست!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۵ - ۱۳۸۹/۰۷/۲۰
0
3
به من میلیارد بدن حاضر نیستم اینکارو کنم...... شک ندارم وسط راه سکته می کنم........
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۸ - ۱۳۸۹/۰۷/۲۰
5
0
امریکاست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۵ - ۱۳۸۹/۰۷/۲۰
1
0
اينجا پارك ابي ازادگان،‌واقع در جنوب شرقي تهران ميباشد.
حاضرم قسم بخورم!!!!!!!!!
ناشناس
Kazakhstan
۱۴:۰۶ - ۱۳۸۹/۰۷/۲۰
1
0
بالاش نوشته کجاست
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۳ - ۱۳۸۹/۰۷/۲۰
1
0
اينجا دوبي من رفتم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۶ - ۱۳۸۹/۰۷/۲۰
0
0
وای چقدر جالب اگه توی ایران همین جایی بود خودم افتتاح اش میکردم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۸ - ۱۳۸۹/۰۷/۲۰
1
0
اینجا پارک آبی wild vady در دبی هستش
بهروز
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۷ - ۱۳۸۹/۰۷/۲۱
0
0
جالبه که اون بالا نوشته اوهایو-آمریکا باز هی میپرسن کجاس؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۱ - ۱۳۸۹/۰۷/۲۱
1
0
اينجا همون پارك ابي ازادگان است وبس!!!!!!
مرتضي
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۶ - ۱۳۸۹/۰۷/۲۱
1
0
بالاخره اوهايوست يا دبي- راستي پايين را نشان نداديد طرف داخل آب مي افته يا مي خوره به زمين و ....
ناشناس
Germany
۰۸:۱۱ - ۱۳۸۹/۰۷/۲۲
0
0
چرا الکی قسم می خوری مگه ایران از این چیزا داره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۹ - ۱۳۸۹/۰۷/۲۲
0
2
با اينكه ميترسم ولي دوست دارم امتحان كنم
چگونه ممکن است بیابان‌ها در کنار اقیانوس‌ها تشکیل شوند؟ از کلئوپاترا تا خرم‌سلطان؛ ۱۰ ازدواج جنجالی که تاریخ اروپا را زیر و زبر کرد چرا جوراب فوتبالیست‌ها سوراخ است؟ هشدار یک متخصص به والدین: گاهی رفتارهای طبیعی سنین رشد، به اشتباه برچسب اختلال می‌خورند قیمه نجفی اصل ؛ نذری عرب‌ها در جنوب + دستور تهیه برای ۱۰۰ نفر نان سنگک از کجا آمده؟ رومیان باستان چگونه کولوسئوم را در گرمای طاقت‌فرسا خنک نگه می‌داشتند؟ چرا ایرانیان در کربلا همراه امام حسین نبودند؟ اگر «ساعت هوشمند» را به یک «موز» ببندیم چه می‌شود؟ جنگ‌افزارهایی از جنس آتش و نابودی؛ قدرت فراتر از تصور سلاح‌های اساطیری چه عواملی باعث افسردگی می‌شود؛ ۶ مورد از عوامل افسردگی رومیان باستان چگونه شیفتۀ «موی بلوند» شدند؟ ۵ دستورالعمل جادویی برای خوشبو کردن طبیعی فضای منزل ۶ بلای طبیعی که مسیر تاریخ بشر را تغییر دادند چرا لباس تیم ملی فوتبال هلند نارنجی است؟ نگاهی به فلسفه و پیشینه تاریخی