فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۴۱۴۷۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۵ - ۲۸-۰۷-۱۳۸۹
کد ۱۴۱۴۷۰
انتشار: ۱۱:۴۵ - ۲۸-۰۷-۱۳۸۹

واكنش شهیدبهشتی به شعار "شاه زنازاده است،خمینی آزاده است"

واكنش شهیدبهشتی به شعار
 
طیبه مروت در وبلاگ خود در مطلبی با عنوان "بام سعادت" با نقل خاطره ای از شهید آیت الله بهشتی نوشت:

...گفتند حالا كه «مرگ بر شاه» همه‌گیر شده؛ شعار جدید بدیم.

«شاه زنازاده است،خمینی آزاده است». آشفته شده‌بود.

 بهشتی گفت: رضاخان ازدواج كرده، این شعار حرام است. از پلكان حرام كه نمی‌شود به بام سعادت حلال رسید.
برچسب ها: بهشتی ، امام خمینی ، شعار ، شاه
ارسال به دوستان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۲
غیر قابل انتشار:
ناشناس
-
۱۳:۲۴ - ۱۳۸۹/۰۷/۲۸
1
15
آخ بهشتی کجایی ببینی ما در بام سعادت چه حالی میکنیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۷ - ۱۳۸۹/۰۸/۰۴
1
11
درود بر بهشتی که همچنان مظلوم است واز نامش سوئ استفاده میشود.
۵ چهره ماندگار که راه زنان را به دنیای مهندسی گشودند(+عکس) از جنرال موتورز تا فورد؛ برندهایی که خودروهای نظامی را برای ارتش آمریکا ساختند(+عکس) حمله سایبری به زیرساخت‌های بانکی کشور تایید شد دلاور دوستانیان کارگردان مستند درگذشت درخشش هاکی‌بازان ایرانی در روسیه؛ کسب دو مدال نقره جام تات‌نفت شکست تیم ملی هندبال ساحلی ایران در نخستین دیدار جهانی تصمیم جدید وزارت امنیت داخلی آمریکا برای تیم ملی ایران ترامپ: در تلاش هستیم که با ایران به توافقی منصفانه دست پیدا کنیم/ اوضاع خیلی خوب پیش می‌رود گروسی: ایده‌ای درباره محل احتمالی مواد غنی سازی شده داریم/ اولویت اصلی، تأیید محل اورانیوم با غنای بالا است ترامپ: شاید باید دوباره نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری بشوم! تجارت سیاه جسد؛ چرا اشراف اروپایی مومیایی های مصر را می خوردند؟ / مهمانی های مومیایی گشایی چگونه برگزار می شدند درگذشت آذر عظیما؛ بانوی پیشکسوت آواز ایران بررسی اصلاح شیوه قیمت‌گذاری خودرو در وزارت صمت نعیم قاسم: اسرائیل راهی جز عقب‌نشینی از لبنان ندارد امیر پوردستان: مصلحت ایجاب کند، با عملیات‌ پیش‌دستانه دشمن را به‌شدت غافلگیر می‌کنیم