فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۴۹۳۲۵
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۳ - ۲۵-۰۹-۱۳۸۹
کد ۱۴۹۳۲۵
انتشار: ۰۸:۴۳ - ۲۵-۰۹-۱۳۸۹

ملک عبدالله حملۀ تروریستی چابهار را محکوم کرد


پادشاه اردن - ملک عبدالله دوم - در نامه‌ای رسمی به محمود احمدی نژاد بمب‌گذاری تروریستی امروز را محکوم کرد.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از بخش فارسی وب‌سایت «پرس تی.وی.» کاخ سلطنتی اردن با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد، عبدالله دوم در نامه‌ای رسمی به محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور ایران، این بمب گذاری تروریستی را محکوم کرد.

پرس تی.وی. به نقل از خبرگزاری فرانسه نوشت: عبدالله دوم در این پیام رسمی، با مردم ایران ابراز همدردی و برادری کرده است.

گفتنی است محمود احمدی نژاد روز یکشنبه گذشته در نامه‌ای، از عبدالله دوم برای دیدار از ایران دعوت کرد.

پادشاه اردن نیز ضمن استقبال از دعوت رسمی ایران، خواستار گسترش روابط میان تهران و امان شد.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
روزنامه جمهوری اسلامی: توافق را شکست ندهيم ایران ۰-۱ مصر/مصر به گل رسید صدرنشینی مقتدرانه اسپانیا؛ معجزه کیپ‌ورد کامل شد، اروگوئه حذف شد چرا شبکه بانکی ایران هر چند ماه یک‌ بار از کار می‌افتد؟ تقویم روز توهین قاسمیان، روحانی نزدیک به جلیلی: مذاکره کنندگان به شبکه‌ای وصل هستند که به شبکه یهود می‌رسد(فیلم) توافق چهارچوبی میان اسراییل و دولت لبنان چه مفادی دارد؟ سپاه: حمله به نقاط استقرار ارتش آمریکا در منطقه فرانسه با اقتدار صدرنشین شد؛ سنگال امیدوار به صعود، عراق با جام وداع کرد تظاهرات مردم لبنان در اعتراض به توافق دولت با اسرائیل حمله به ایست‌وبازرسی بانه با 2 شهید و 5 مجروح محسن رضایی: رهبر انقلاب در سلامت کامل هستند و اجازه مذاکرات را دادند/ خواهان آزار و اذیت ملت آمریکا نیستیم حمله آمریکا به سایت های موشکی، پهپادی و راداری در جنوب ایران / سپاه: پاسخ به تجاوز و حمله به نقاط استقرار ارتش آمریکا آخرین تیر پرسپولیس برای آسیایی شدن به سنگ خورد ترامپ: به آزار و اذیت مسیحیان در آمریکا پایان دادم؛ اکنون دین به کشور بازگشته است/ ایران هنوز می‌تواند موشک شلیک کند