فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۵۶۴۹۵
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۳ - ۲۶-۱۱-۱۳۸۹
کد ۱۵۶۴۹۵
انتشار: ۱۳:۰۳ - ۲۶-۱۱-۱۳۸۹

لاغری با 2 لیوان آب

عصر ایران
علاوه بر این افرادی که نوشیدن آب قبل از غذا را به مدت یک سال ادامه دادند به 24 کیلوگرم دیگر کاهش وزن طی یک سال دست یافتند. این آزمایش نشان داد این روش ساده اما بسیار مؤثر در همه سنین و همه گروه‌ها قابل اجراست.

خوردن دو لیوان آب قبل از صبحانه، ناهار و شام در کاهش وزن مؤثر است.

به گزارش شبکه ایران، در یک تحقیق دانشمندان از دو گروه زنان و مردان چاق و دارای اضافه وزن خواستند همزمان با پیگیری از رژیم غذایی کم‌کالری، قبل از هر وعده غذایی دو لیوان آب بنوشند.

بعد از 12 هفته، افرادی که قبل از هر وعده غذایی آب نوشیده بودند 7 کیلوگرم کاهش وزن پیدا کردند، گروه دیگر که فقط از رژیم غذایی کم‌کالری پیروی کرده بودند شاهد 4 کیلوگرم کاهش در وزن خود بودند.

علاوه بر این افرادی که نوشیدن آب قبل از غذا را به مدت یک سال ادامه دادند به 24 کیلوگرم دیگر کاهش وزن طی یک سال دست یافتند. این آزمایش نشان داد این روش ساده اما بسیار مؤثر در همه سنین و همه گروه‌ها قابل اجراست.

محققان معتقدند نوشیدن 2 لیوان آب قبل از صرف وعده‌های اصلی نه تنها در افزایش سرعت متابولیسم و کاهش وزن مؤثر است بلکه میزان مصرف نوشیدنی‌های شیرین را در بین افراد کاهش می‌دهد.

آنها معتقدند کاهش مصرف نوشیدنی‌های شیرین حتی به میزان بسیار کم نیز فشار خون را کاهش می‌دهد. علاوه بر این کاهش مصرف این نوع نوشیدنی‌ها ریسک فاکتورهای ابتلا به دیگر بیماری‌ها را نیز کاهش می‌دهد.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
افشاگری داور سومالیایی از بازداشت ۱۱ ساعته در آمریکا ادعای آکسیوس: پهپاد ایرانی عامل سقوط بالگرد آمریکایی بود ادعای رسانه‌های صهیونیستی درباره آزادسازی ۳ میلیارد دلار دارایی ایران قالیباف: ما زبان دیپلماسی را ترجیح می‌دهیم ولی زبان‌ غیردیپلماسی را روان‌تر صحبت می‌کنیم تضاد در روایت ترامپ و سنتکام: ادعای سرنگونی آپاچی توسط ایران در مقابل سانحه هوایی درخواست رئیس سازمان محیط زیست برای اصلاح قانون حمل سلاح هشدار استاد دانشگاه تهران: دمای ایران دوبرابر میانگین جهانی افزایش یافته است درخواست فدراسیون فوتبال برای بازوبند مشکی ایران مقابل مصر کشف سیگنال مغزی کلیدی برای ترک عادت‌های قدیمی سقوط قیمت طلا؛ پیامد تداوم انسداد تنگه هرمز کشف ۲۵۰۰ لیتر مشروبات الکلی در تفت یزد سینما سینتور ؛ شاهکار معماری آرت دکو (+عکس) چین با این معماری، میزبان یکی از خاص ترین هرم های جهان شد (+عکس) واکنش وزیر ورزش به کارشکنی‌های آمریکا در جام‌جهانی ۲۰۲۶ برج‌های دایبا؛ شاهکار معماری مدرن در توکیو (+عکس)