فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۶۷۷۱
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۱ - ۱۵-۰۲-۱۳۸۶
کد ۱۶۷۷۱
انتشار: ۰۸:۴۱ - ۱۵-۰۲-۱۳۸۶

مصرف تخم مرغ در صبحانه به كاهش وزن كمك مي‌كند

محققان "دانشگاه دولتي لوزيانا" دريافتند كه زنان چاق و داراي اضافه وزن كه در رژيم غذايي شان روزانه دو عدد تخم مرغ درصبحانه مصرف مي‌كنند، وزن بيشتري از دست مي‌دهند.

به گزارش ايرنا به نقل از خبرگزاري يونايتدپرس از واشنگتن، "نيخيل وي. دوراندار" استاديار در بخش عفونت و چاقي، در اين مطالعه زناني را كه در بخشي از رژيم غذايي خود براي كاهش چربي، پنج روز يا بيشتر در هفته از اين الگو پيروي مي‌كردند براي مدت هشت هفته مورد بررسي قرار داد.

وي در اين مطالعه مشاهده كرد كه اين زنان ‪ ۶۵‬درصد وزن بيشتري از دست دادند و كاهش چربي در ناحيه اطراف كمر آنها ‪ ۸۳‬درصد بيشتر بود.

اين يافته‌ها در نشست سالانه "بيولوژي تجربي" سال ‪ ۲۰۰۷‬در واشنگتن ارايه شد.

 

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
افزایش سن ازدواج و سبک زندگی ناسالم مهم‌ترین عوامل ناباروری است چگونه لوگوی جدید کیا رانندگان را در سراسر جهان گیج کرد؟ ظاهر متفاوت رویا جاویدنیا با استایل مشکی در ۶۰ سالگی (+عکس) بانک ملی اطلاعیه جدید صادر کرد استفاده از هوش مصنوعی در صنعت ساخت توالت روز سوم جام جهانی/ شگفتی‌ها، فرصت‌های از دست رفته و هشدار به مدعیان(+خلاصه بازی) کمبود ماده مغذی که مغز را در معرض آلزایمر قرار می‌دهد کارگردان سینما به خاطر تعرض به ۴ دختر نوجوان به یک قدمی چوبه دار رسید/ دیوانعالی کشور دوبار حکم را نقض کرده بود گوشی‌های پرچمدار ۲۰۲۷ گران‌تر خواهند بود تعویق یک هفته‌ای زمان برگزاری امتحانات نهایی پایه‌های یازدهم و دوازدهم عکس دسته‌جمعی «درویش‌ها» در حیاط یک خانه؛ 130 سال قبل سوزش معده دارید؟ این ۱۰ نوشیدنی مفید و مضر را بشناسید واژگونی مرگبار خودرو پراید/۳ کشته و ۲ مصدوم آیا طرح پیراهن تیم ملی کرواسی، پرچم خوارزمشاهیان است؟/ راستی‌آزمایی سخنان جنجالی خیابانی ماجرای سرقتی که فیلم آن وایرال شد/ سارقان معروف سابقه کیفری نداشتند