فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۷۲۷۸۹
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۱ - ۲۳-۰۴-۱۳۹۰
کد ۱۷۲۷۸۹
انتشار: ۱۸:۳۱ - ۲۳-۰۴-۱۳۹۰

30 بنگاه اقتصادي امسال در كشور واگذار شده است

وزير امور اقتصادي و دارايي گفت: در سال جاري حدود 30 بنگاه اقتصادي در كشور در قالب طرح واگذاري بنگاه هاي اقتصادي و در چارچوب خصوصي سازي واگذار شده است.

به گزارش خبرنگار ايرنا، 'شمس الدين حسيني'، روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران، ارزش اين بنگاه را 26 هزار و 800 ميليارد ريال اعلام كرد.

وي با بيان اينكه امسال سعي مي شود حداكثر واگذاري بنگاه هاي اقتصادي صورت بگيرد، تعداد بنگاه هاي واگذار شده در كشور را تاكنون 500 واحد اعلام كرد.

حسيني گفت: اين واگذاري ها در مقايسه با ساير كشورها كه در طول سال شايد چند مورد بيشتر واگذاري نداشته باشند، رقم قابل توجهي است.

وي افزود: آخرين بنگاه اقتصادي كه واگذار شده باشگاه فرهنگي، ورزشي راه آهن است كه به يك فعال بخش خصوصي واگذار شد.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: خصوصی سازی ، واگذاری
ارسال به دوستان
هشدار سازمان غذا و دارو درباره مصرف این مکمل ورزشی «پاپ» کتاب منتشر می‌کند برقراری مجدد پروازهای تهران – دبی از ۱۰ تیرماه تلف شدن یک توله پلنگ نر به دلیل سقوط در کانال آب راز دندان‌ها؛ مقایسه ساختار دندان در ۶ گونه، از انسان تا غول‌های خشکی و دریا (+اینفوگرافیک) وام روی سیم‌کارت؛ پدیده‌ای که دارایی مردم را گرو می‌گیرد پخش زنده ۶ مسابقه فوتبال جام‌جهانی، امشب و فردا واکنش حسین سلاح‌ورزی به خرید محصولات کشاورزی آمریکایی؛ بخشی از این منابع آزاد شده ایران به عنوان پشتوانه ایجاد ابزارهای مالی و اعتباری مورد استفاده قرار گیرد پزشکی که برای کشف حقیقت، خودش را چندین بار به طناب دار سپرد! روایت مرکز آمار از تورم در استان‌ها/ ۱۱ استان سه رقمی شدند امضای هزار سینماگر برای حمایت از صدای کودک انیمیشن‌ها در مقابل هوش مصنوعی «داستان اسباب‌بازی 5» همه رقبا را کنار زد بلایی که ماهواره سر فیلم‌های ایرانی آورد! آغاز فروش مشارکت در تولید محصول جدید سایپا از فردا + بخشنامه تأثیر پنهان طعم‌های محبوب «یخی» بر قلب