فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۸۰۲۰۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۲ - ۱۵-۰۶-۱۳۹۰
کد ۱۸۰۲۰۱
انتشار: ۰۹:۳۲ - ۱۵-۰۶-۱۳۹۰

غيبت آيت‌الله يزدي در اجلاس خبرگان امروز


فارس: رئيس مجلس خبرگان رهبري با اشاره به غيبت برخي از اعضاي اين مجلس در جلسه امروز، گفت: غيبت آقايان به دليل كسالت و بيماري است.

دهمين اجلاس دوره چهارم مجلس خبرگان رهبري كه از دقايقي پيش به رياست آيت‌الله مهدوي كني آغاز شده بود بدون حضور برخي اعضاي مجمع تشكيل شده است.

برپايه اين گزارش آيت‌الله مهدوي كني رئيس مجلس خبرگان رهبري در ابتداي سخنان خود در صحن مجلس خبرگان با اشاره به غيبت برخي اعضاي مجلس خبرگان گفت: برخي از آقايان به دليل كسالت و بيماري نتوانستند در جلسه امروز حاضر شوند و اگر لازم باشد اسامي آنها را در انتهاي جلسه اعلام مي‌كنيم.

وي از آيت‌الله يزدي به عنوان يكي از اعضايي كه به علت بيماري نتوانست در جلسه امروز حاضر شود، نام برد و ضمن آرزوي سلامتي براي وي و ديگر غائبين، بحث خود را بر دو حوزه داخلي و خارجي معطوف دانست و هم اكنون در حال سخنراني در اين دو حوزه است.
ارسال به دوستان
نظر منفی رای دهندگان آمریکایی به جنگ با ایران تبادل ۱۶۰ اسیر جنگی میان روسیه و اوکراین محمدرضا باهنر: در جنگ نقل و نبات پخش نمی‌کنند/ با جنگ، حداقل ۲۰۰ میلیارد دلار عقب افتادیم اطلاعیه مهم بانک ملی درباره قطعی موقت سامانه‌های کارتی  هشدار حمله موشکی در دبی صادر شد شمار کشته‌های زلزله ونزوئلا به ۵۸۹ نفر رسید بقائی: ایران بیشتر از هر طرف دیگری دغدغه امنیت جمعی منطقه را دارد پزشکیان: دامنه اختیارات استانداران به گونه‌ای افزایش یافته که آنان در عمل «رییس ‌جمهور استان» محسوب می‌شوند امام جمعه اهواز: در استان خوزستان همچنان انتقال مواد مخدر به‌راحتی انجام می‌شود امام جمعه تهران: اجتماعات شبانه نباید زمینه حضور وحدت‌شکنان باشد بارش باران در ۱۳ استان کشور ۲ طوفان شدید در ژاپن/ ۲ میلیون نفر دستور تخلیه گرفتند قصه تلخ جوانان ترکیه و شعر "گاهی نمی شود، که نمی شود، که نمی شود" روایت بلانشو از «فوکو»؛ معرفی کتابی نادر از دو غول فلسفه فرانسه ایران‌شناس فرانسوی و مترجم حافظ و مولانا درگذشت