فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۸۳۸۷۲
تاریخ انتشار: ۱۹:۵۷ - ۱۲-۰۷-۱۳۹۰
کد ۱۸۳۸۷۲
انتشار: ۱۹:۵۷ - ۱۲-۰۷-۱۳۹۰

خبرگزاری صدا و سیما:مینا لاکانی بیماری روانی داشت

باشگاه خبرنگاران وابسته به صدا و سیما نوشت:
مينا لاكاني بازيگر سينما و تلويزيون كه اخيرا از ايران گريخت، به علت مشكلات رواني، سال 86 در بيمارستان رسول اكرم(ص) تهران بستري شده بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، گفته مي شود وي دچار بيماري "مانيك" بوده و مدتها از اين بيماري رواني رنج برده است.

"مانيك" يك بيماري رواني است كه در آن فرد بيمار در مقاطعي دچار پرش افكار و سرخوشي غيرقابل كنترل مي شود.

اين بازیگر اخيرا در برنامه شباهنگ صدای آمریکا، بدون حجاب حاضر شده و مدعي شد كه به خاطر همبستگی با مردم، از ایران خارج شده است.

لاکانی در این مصاحبه عدم حضورش در صدا وسیما را نه ضعف بازیگری و نامناسب بودن برای نقش، بلکه تصورات ذهنی خود مبنی بر تماس های مشکوک را مطرح کرد.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: مینا لاکانی
ارسال به دوستان
تارا رضایی؛ از المپیاد فیزیک تا بنیان‌گذاری استارتاپ هوش مصنوعی در سیلیکون‌ولی مرکز وکلای قوه قضاییه اطلاعیه داد زلزله ونزوئلا زنگ خطر برای برج‌های ساحلی شمال ایران/خطر پنهان امواج بلندپریود زنان باردار در معرض ۴۵ ماده شیمیایی رایج قرار دارند قیمت دلار امروز شنبه ۶ تیر ۱۴۰۵ روایت جدیدی از ترور کمال خرازی از طریق نفوذ به بیمارستان (+فیلم) رگبار باران در ۵ استان شمالی آخرین فرصت بهره‌مندی از معافیت سه فرزندی و بیشتر تا پایان شهریور ۱۴۰۵ سود بانکی ۴۰ درصدی تصویب نشده، در دست مطالعه است این اختلال در زنان ۵ سال دیرتر از مردان نمایان می‌شود دخالت کاخ سفید در انتشار مدل جدید هوش مصنوعی «اوپن‌ای‌آی» دیدنی های امروز؛ از امدادرسانی به زلزله زدگان ونزوئلا تا آیین های عزاداری در عاشورا ۵ میان‌وعده شیرین و سالم زیر ۱۰۰ کالری که هوس شیرینی را مهار می‌کنند یافته شگفت‌انگیز هوش مصنوعی: آب شاید در سطح مولکولی ترکیبی از دو مایع باشد "اول حساب کنید" ؛ وقتی درد مشترک نداریم، درک مشترک هم نخواهیم داشت