فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۹۴۸۲۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۲ - ۰۶-۱۰-۱۳۹۰
کد ۱۹۴۸۲۰
انتشار: ۱۲:۱۲ - ۰۶-۱۰-۱۳۹۰

عذاب وجدان قاتل 4 سال پس از قتل همسر و فرزند!

عصر ایران
دوباره به سمت زنم رفتم و چند ضربه ديگر به او زدم بعد دوباره به مينا هم ضربه زدم. وقتي مطمئن شدم فوت شده‌اند از چاقو زدن دست برداشتم. زن باعث شد من دخترم را بزنم به همين دليل هم دوباره به سمت وی رفتم و گردنش را با چاقو بريدم.

شرق: مردي كه همسر و دختر نوجوانش را به قتل رسانده است بعد از چهار‌سال به ارتكاب اين جنايت اقرار كرد.

مرد 36‌ساله‌ای به نام س كه ابتدا مدعي بود فردي ناشناس وارد خانه‌اش شده و همسر و دخترش را به قتل رسانده است، سرانجام تصميم گرفت واقعيت را بگويد و به قتل اعتراف كند. س چهار‌سال قبل به ماموران پليس رباط‌‌كريم خبر داد همسرش ک و دخترش ی كشته‌ شده‌اند.

اين مرد كه به شدت گريه مي‌كرد به پليس گفت: صبح براي رفتن به سر كار از خانه خارج شدم و از همسر و دخترم خبر نداشتم، بعدازظهر كه به منزل برگشتم ديدم آنها كشته‌ شده‌اند. وقتي ماموران وارد خانه اين مرد شدند، اجساد روي زمين افتاده ‌بود و آن‌طور كه س مي‌گفت مقداري طلا نيز از خانه به سرقت رفته بود.

به اين ترتيب فرضيه قتل با انگيزه دزدي مطرح و به دستور بازپرس اجساد به پزشكي قانوني فرستاده شد تا نحوه مرگ به‌طور دقيق مشخص شود. يك هفته بعد متخصصان پزشكي قانوني اعلام كردند مقتولان با ضربات متعدد چاقو به قتل رسيده‌اند. آنها اعلام كردند روي شكم و سينه ک زن 30‌ساله جاي شش ضربه چاقو وجود دارد كه عمق ضربات نشان مي‌دهد كسي كه آنها را وارد كرده احتمالا با خشم زياد اين كار را انجام داده ‌است ضمن اينكه ضربه نهايي را به گردن مقتول زده ‌و تقريبا گردن بريده شده است.

آنها در مورد جسد ی دختر 10‌ساله نيز اعلام كردند ضربات بر بدن هم متعدد است. اين دختر قصد داشت فرار كند و ضربات در حالت فرار بر بدن او كوبيده شده‌ است. گزارش صحنه قتل هم نشان مي‌داد يك آشنا جنايت را مرتكب شده‌ است چرا كه اولا مقاومتي در برابر ورود قاتل به خانه صورت نگرفته و درها‌ سالم بود ضمن اينكه وضعيت خانه نشان مي‌داد زن در حال تميز كردن خانه بود و حين انجام كار با آن فرد درگير شد.

در اين بين راهنمايي‌هاي س مي‌توانست كارساز باشد، اما او گفت با كسي دشمني ندارد و نمي‌داند چه كسي اين كار را كرده‌ و از آنجايي كه النگوهاي دختر و زنش سرقت شده حدس مي‌زند فرد قاتل قصد سرقت داشته ‌است. به اين ترتيب پرونده به نتيجه نرسيد و آنچه شك ماموران را برانگيخت، بي‌انگيزه بودن حسين براي پيدا كردن قاتل بود. بنابراين فرضيه دوم شكل گرفت و ظن پليس اين بار متوجه س شد.

اما دلايل و مدارك عليه او آنقدر قوي نبود كه وی بازداشت شود چرا كه همكاران او در محل كارش گفته‌هاي وي را تاييد كردند و معلوم شد هرچه در مورد حضورش در محل كار گفته‌ درست است و همكارانش هم چيز غيرعادي در رفتار او نديده‌اند.

سرانجام بعد از گذشت چهار‌سال در حالي كه تجسس‌ها به بن‌بست رسيده بود، س تصميم گرفت واقعيت را بگويد. اين مرد به اداره آگاهي رفت و به قتل همسر و فرزندش اعتراف كرد و گفت: «من و ک مدت‌ها بود با هم مشكل داشتيم. او از اينكه هميشه در خانه بود ناراحت بود. مي‌گفت نمي‌خواهد اين‌طور زندگي كند و هر روز با من دعوا مي‌كرد.

 روز حادثه گفت قصد دارد به سفر برود، من هم گفتم برو اما حق نداري دختر را ببري اما او گفت دختر را هم مي‌برد. زنم گفت اگر دوست ‌داري تو هم بيايي سركار نرو.

جواب دادم نمي‌توانم اين كار را بكنم و حتما بايد سركار باشم. او فكر مي‌كرد هر آدمي مي‌تواند مرخصي بگيرد و من مخصوصا نمي‌خواهم با همسر و فرزندم باشم. آن روز خيلي عصباني شدم. زنم تصميم خودش را گرفته‌ بود و مي‌خواست از خانه بيرون برود. آنقدر عصباني شدم كه ديگر نتوانستم خودم را كنترل كنم. چاقويي از آشپزخانه برداشتم و به سمتش حمله كردم. من داشتم زنم را با چاقو مي‌زدم.

ک فرياد زد و به دختر گفت برو بيرون و مردم را خبر كن. اين بار به سمت ی رفتم و به او از پشت چاقو زدم. وی روي زمين افتاد. او حتي ناله هم نمي‌كرد و فقط داشت به من نگاه مي‌كرد.

متهم ادامه داد: «دوباره به سمت زنم رفتم و چند ضربه ديگر به او زدم بعد دوباره به مينا هم ضربه زدم. وقتي مطمئن شدم فوت شده‌اند از چاقو زدن دست برداشتم. زن باعث شد من دخترم را بزنم به همين دليل هم دوباره به سمت وی رفتم و گردنش را با چاقو بريدم.

از خانه بيرون رفتم. چند ساعتي سركار بودم و برگشتم، بعد در خانه بالاي سر اجساد نشستم. باورم نمي‌شد اين كار را كرده ‌باشم و نمي‌دانستم چرا اين كار را كردم. از اينكه واقعيت را به پليس بگويم مي‌ترسيدم. تصميم گرفتم صحنه‌سازي كنم. وسايل خانه را به هم ريختم و بعد با قيچي النگوهاي دخترم را بريدم و گوشواره‌هاي زنم را كندم و از خانه بيرون رفتم. چاقويي را كه با آن قتل‌ها را انجام داده‌ بودم به همراه طلاهايي كه از دخترم و زنم جدا كرده‌ بودم برداشتم و با خود بردم و به بيابان انداختم. بعد به خانه برگشتم، خودم را مرتب كردم به پليس زنگ زدم. به هيچ چيز دست نزده ‌بودم و وقتي ماموران آمدند و صحنه را ديدند حرفم را باور كردند.»

اين مرد در ادامه صحنه قتل‌ها را هم بازسازي كرد و گفت به دليل عذاب وجداني كه داشته تصميم گرفته خود را به ماموران معرفي كند. بعد از پايان جلسات بازپرسي و تكميل پرونده، كيفرخواست عليه وی صادر و پرونده وي براي رسيدگي به شعبه 71 دادگاه كيفري‌ استان تهران فرستاده شد. وی در حالي به‌زودي در دادگاه كيفري‌ استان تهران محاكمه مي‌شود كه اولياي‌دم همسرش براي او درخواست قصاص كرده‌اند.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: عذاب وجدان ، قاتل ، همسر
ارسال به دوستان
پخش زنده ۶ مسابقه فوتبال جام‌جهانی، امشب و فردا واکنش حسین سلاح‌ورزی به خرید محصولات کشاورزی آمریکایی؛ بخشی از این منابع آزاد شده ایران به عنوان پشتوانه ایجاد ابزارهای مالی و اعتباری مورد استفاده قرار گیرد پزشکی که برای کشف حقیقت، خودش را چندین بار به طناب دار سپرد! روایت مرکز آمار از تورم در استان‌ها/ ۱۱ استان سه رقمی شدند امضای هزار سینماگر برای حمایت از صدای کودک انیمیشن‌ها در مقابل هوش مصنوعی «داستان اسباب‌بازی 5» همه رقبا را کنار زد بلایی که ماهواره سر فیلم‌های ایرانی آورد! آغاز فروش مشارکت در تولید محصول جدید سایپا از فردا + بخشنامه تأثیر پنهان طعم‌های محبوب «یخی» بر قلب بورس هفته را صعودی آغاز کرد مسکن رکورد دار رکود در 1404 شد واکنش وزارت خارجه به نقض یادداشت تفاهم خاتمه جنگ از سوی آمریکا صعود تورم آمریکا به اوج سه‌ساله/ چرا احتمال کاهش نرخ بهره کمرنگ شد؟ یافته غیرمنتظره: تمام فسیل‌های شناخته‌شده از انسان‌تباران هومو نالدی ماده هستند بیماری اِم‌کِی‌دی؛ وقتی یک عفونت ساده تبدیل به التهاب می‌شود!