فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۹۷۰۵۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۶ - ۲۴-۱۰-۱۳۹۰
کد ۱۹۷۰۵۷
انتشار: ۱۱:۵۶ - ۲۴-۱۰-۱۳۹۰

سبزيجات، سموم بدن را دفع مي‌كنند

عصر ایران
متخصصان كره‌اي پس از مطالعه روي گروهي از شركت كنندگان كه مدت پنج روز در يك معبد بودايي مستقر شده‌ بودند، به اين نتايج دست يافتند.
در يك آزمايش جديد معلوم شد پنج روز مداوم گياه خواري، تاثير چشمگيري در كاهش مقدار سموم شيميايي و آنتي بيوتيك‌هاي مضر موجود در بدن دارد و بدن را از اين قبيل مواد پاكسازي مي‌كند.

به گزارش ايسنا، اين نوع رژيم گياه خواري باعث مي‌شود نوعي ماده شيميايي موسوم به فتالات‌ها كه به طور معمول در پلاستيك‌ها يافت مي‌شود از بدن خارج شود.

بنا بر گزارش مجله آنلاين ديسكاوري نيوز، متخصصان كره‌اي پس از مطالعه روي گروهي از شركت كنندگان كه مدت پنج روز در يك معبد بودايي مستقر شده‌ بودند، به اين نتايج دست يافتند.

اين متخصصان همچنين رژيم غذايي شركت كنندگان را قبل از آغاز آزمايشات ارزيابي كرده و متوجه شدند نوع تغذيه اين افراد در 48 ساعت با مقدار مواد شيميايي موجود در ادرار آنها رابطه مستقيم دارد. هرچه مقدار اين مواد شيميايي در ادرار كمتر باشد ميزان فشار اكسيديته نيز كمتر مي‌شود و سموم بدن كاهش مي‌يابد.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
captcha
آقای انصاری! به مسیر پزشکیان بازگردید واکنش مدودف به سخن نخست‌وزیر ژاپن درباره جزایر کوریل: با عواقب وخیم روبه‌رو خواهید شد تشکیل پرونده قضایی برای مشکلات آنتن‌دهی تلفن همراه در رفسنجان/ احضار ۲ مدیرکل کمبود آب تنها نیروگاه هسته‌ای رومانی را به تعطیلی کشاند مقام پیشین آمریکایی: در بن‌بست ایران گیر افتاده‌ایم سوخت‌گیری در یک منطقه روسیه، زوج و فرد شد تصویر محله «فرمانیه» تهران حدود ۹۰ سال قبل تمدید مهلت معرفی مشمولان غیرغایب پذیرفته شده در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی ۲ کشته در پی برخورد و آتش‌سوزی پژو در جاده اهواز_شوش هگست کوبا را به حمله نظامی تهدید کرد سخنگوی قرارگاه خاتم: هیچ کشتی بدون مجوز و نظارت ایران امکان تردد امن از تنگه هرمز را ندارد هیات امنیتی عراق وارد ریاض شد انفجار در بندر روتردام/ یک کشته و چند زخمی روز جهانی چپ دست ها؛ چرا حدود 10 درصد انسان ها دنیا را با دست چپ تجربه می کنند؟ ورود گردشگران به دریاچه گهر لرستان ممنوع شد