فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۲۷۹۹۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۵ - ۲۷-۰۵-۱۳۹۱
کد ۲۲۷۹۹۷
انتشار: ۱۱:۳۵ - ۲۷-۰۵-۱۳۹۱

مصرف غذاهاي خانگي طول عمر را افزايش مي‌دهد

 پزشكان استراليايي مي‌گويند اگر خود را به خوردن غذاهاي خانگي عادت دهيد، عمرتان طولاني‌تر مي‌شود.

به گزارش ايسنا، كارشناسان بهداشت عمومي در دانشگاه استراليايي موناش، مركز پزشكي ملي استراليا و انستيتو مطالعات ملي سلامت در تايوان در مطالعات مشترك خود دريافته‌اند افرادي كه حداقل پنج نوبت در هفته غذاي خانگي طبخ و مصرف مي‌كنند، حداقل 10 سال به طول عمرشان افزوده مي‌شود.

به گزارش روزنامه اكسپرس، دكتر مارك وال كوئيست، استاد افتخاري مركز سلامت و تغذيه آسيا و اقيانوسيه در دانشگاه موناش تاكيد كرد: به طور كلي افرادي كه عادت به مصرف غذاهاي خانگي دارند و خودشان غذا مي‌پزند، اغلب رژيم غذايي بهتري دارند و به همين نسبت كمتر با خطر ابتلا به بيماري‌ها و ناراحتي‌هاي مختلف جسمي مواجه مي‌شوند و در نهايت به طول عمرشان افزوده مي‌شود.

اين مطالعه در مجله تغذيه بهداشت عمومي منتشر شده است.
ارسال به دوستان
captcha
موتورهای دیزلی چه معایبی دارند؟ نکاتی که کمتر شنیده‌اید چربی شکم و کمبود ویتامین دی؛ ترکیبی مرگبار که خطر مرگ را بیش از دو برابر می‌کند این علائم به شما می‌گوید کمبود یُد دارید/ ۱۰ نشانه شایع کمبود ید در بدن اسرار واکنش عجیب مغز به صداهای روزمره/ چطور یک‌صدای کاملا معمولی برای مغز غیرقابل‌تحمل می‌شود معبد زیرزمینی ژاپن چگونه سیلاب را از حومه توکیو دور می‌کند؟(+عکس) مریم مومن: زاپاس عشقی نمی شوم نجات ۳ مسافر گرفتار در غار یخی چما چهارمحال و بختیاری مشاور قالیباف: سران قوا تصمیم گرفته‌اند قیمت بنزین افزایش نیابد دیدار پزشکیان با سید حسن خمینی سقاب اصفهانی: فعلا هیچگونه تصمیمی مبنی بر تغییر قیمت بنزین نداریم/ اعداد اعلامی برای گرانی بنزین واقعی نیست خروج قطار مسافربری از ریل در انگلیس ادعای تازه اسرائیل؛ طرح ترور وزیر جنگ خنثی شد حمله توپخانه‌ای عربستان به روستاهای شمال یمن باران شیشه افقی و دو غروب خورشید؛ عجیب ترین جهان های کشف شده در فضا! شرط ایتالیا برای لغو تعلیق شنگن با اسپانیا