فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۵۵۰۹۶
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۰ - ۱۲-۱۱-۱۳۹۱
کد ۲۵۵۰۹۶
انتشار: ۱۰:۵۰ - ۱۲-۱۱-۱۳۹۱

6 کشته و مجروح در حادثه گاز گرفتگی چاه


مدیر روابط عمومی اورژانس تهران گفت: بر اثر گاز گرفتگی چاه دو نفر کشته و 4 نفر زخمی شدند.

حسن عباسی در گفتگو با مهر اظهار داشت: ساعت 20 شب گذشته ماموران اورژانس در جریان حادثه گاز گرفتگی چاه سپتیک در شهرستان فشم قرار گرفتند. بلافاصله 4 دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند. در بررسیهای اولیه مشخص شد این افراد دچار گرفتگی گاز چاه شده اند.

وی گفت: متاسفانه در این حادثه دو نفر کشته و چهار نفر نیز مجروح شدند.

به گفته عباسی، مجروحان این حادثه بلافاصله توسط آمبولانس های اورژانس به  بیمارستان منتقل شدند.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: کشته ، مجروح ، گاز گرفتگی ، چاه
ارسال به دوستان
 وداع تلخ با جام جهانی/ جام مِی و خونِ دل هر یک به کسی دادند!/ 10 واقعیت را نادیده نگیریم چرایی استقبال و کوچ کاربران از پیام‌رسان‌های داخلی سه زمین‌لرزه بزرگ اخیر در آمریکا، ژاپن و ونزوئلا بی‌ارتباط به هم بودند پلیس با خودروی جدید به خیابان آمد (+عکس) تهدید چین آمریکا را ترساند / آغاز یک پروژه نظامی مهم چرا تاریخ امتحانات یازدهمی‌ها و دوازدهمی‌ها دیگر تغییر نمی‌کند؟ تاریخ‌سازی رامین رضاییان؛ عبور از رکورد ۲۰ ساله گل‌محمدی وداع دراماتیک تیم ملی ایران با جام جهانی ۲۰۲۶ تصویری از یک بازار در شهر «کازرون»؛ 100 سال قبل ستون نویس ورزشی آمریکا: تیم ملی ایران قربانی سیاست و تبعیض و بی عملی فیفا شد اتاق اصناف: فاکتورهای کاغذی دیگر اعتبار ندارند شهرهایی که قواعد سفر را تغییر می‌دهند (+عکس) دو روایت از «هسته سخت» نظام وقتی درگیری هست اما مالکیت نیست، سازمان از درون کند می شود وزیر آموزش و پرورش: جبران عقب‌افتادگی درسی دانش‌آموزان ابتدایی و متوسطه در تابستان