فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۹۹۸۹۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۴ - ۲۲-۰۷-۱۳۹۲
کد ۲۹۹۸۹۳
انتشار: ۱۰:۴۴ - ۲۲-۰۷-۱۳۹۲

عمارت تاریخی که دولت از ریاست جمهوری گرفت

عمارت کوشک که در دولت یازدهم به ریاست جمهوری واگذار شده بود، بازپس گرفته شد.

به گزارش روزنامه خراسان در حالی که بر اساس مصوبه فروردین ماه سال 90 هیئت دولت، حق بهره برداری از ساختمان موسوم به عمارت کوشک از سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به نهاد ریاست جمهوری واگذار شده بود، بر اساس ابلاغیه روزهای اخیر یک مسئول ارشد دولتی به نهاد ریاست جمهوری، مصوبه سال 90 دولت لغو و حق بهره برداری از این ساختمان مجددا به سازمان میراث فرهنگی باز می‌گردد.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
ایران‌شناس فرانسوی و مترجم حافظ و مولانا درگذشت تغییر مدیریت در هلدینگ صبا انرژی/ پناهی عزل و غفوری سرپرست شد نان؛ سلاحی که هرگز بازنشسته نشد شروع به‌کار ادارات کرمان روز شنبه ۶ تیر با دو ساعت تأخیر برای تماشای بازی تیم ملی هشدار مدیریت بحران تهران درباره گرمازدگی کنایه بقائی به آمریکا با انتشار آمار گرسنگی در این کشور تصویری جدید و بی‌حجاب مریم رجوی (+عکس) ناپدید شدن کاپیتان تیم ملی والیبال ونزوئلا پس از زلزله صرافی کوینکس به دور زدن تحریم‌های ایران متهم شد امام جمعه ارومیه درباره تفاهم نامه: نه عالی است ، نه خیانت؛ مانند خوارج تندروی نکنیم وقتی برای عکس گرفتن با ایرانِ پیروز صف می‌کشند تقاضا از برخی مداحان: درباره بقیه مسائل هم راهکارهای نو بدهید! سی‌ان‌ان: اسرائیل چندین تیپ خود را از غزه و جنوب لبنان خارج می کند طرح‌های ایران برای تنگه هرمز ؛ داردانل و مالاکا استایل خاص و متفاوت لیلا بلوکات در جدیدترین تصاویر منتشر شده