فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۰۵۰۰۱
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۴ - ۲۹-۰۸-۱۳۹۲
کد ۳۰۵۰۰۱
انتشار: ۱۵:۰۴ - ۲۹-۰۸-۱۳۹۲

وزیر ارتباطات: عضو شبکه اجتماعی داخلی می شوم

 وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بزودی در شبکه‌های اجتماعی داخل کشور حضور خواهد داشت.

به گزارش ایسنا وزارت ارتباطات در حالی که این روزها وزیر ارتباطات برای حضور دراجلاس تماس سران آسیا و اقیانوسیه به تایلند رفته خبری مبنی بر حضور وزیر در شبکه های اجتماعی اعلام کرده است.

بنا بر اعلام سایت وزارت ارتباطات:« دکتر محمود واعظی به منظور تبادل نظر با کاربران شبکه های اجتماعی داخلی و همچنین ارتباط مستقیم با مردم از طریق فضای مجازی به زودی در شبکه های اجتماعی داخل کشور حضور خواهند یافت.

در این راستا جهت برقرای ارتباط به صورت مستقیم با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به زودی اطلاعات تکمیلی در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت .»

اما نکته جالب این که در این خبر هیچ اشاره ای به این موضوع نشده که این حضور در کدام شبکه اجتماعی داخلی صورت خواهد گرفت و یا اینکه حداقل این عضویت از چه زمانی آغاز می شود.این در حالی است که طی ماه های گذشته نیز صفحه ای با نام او در فیس بوک ایجاد شده بود که پس از مدتی روابط عمومی وزارت ارتباطات این گونه اعلام شد که این صفحه جعلی بوده است.

همچنین از ابتدای دوره وزارت واعظی بارها درباره شبکه اجتماعی فیس بوک و احتمال رفع فیلتر آن چندین بار مورد پرسش قرار گرفته است.
ارسال به دوستان
ایران - مصر؛ آزمون آخر برای تاریخ‌سازی رایزنی عراقچی و وزیر خارجه امارات روس‌اتم: طی هفته‌های آتی، متخصصان این شرکت به نیروگاه هسته‌ای بوشهر بازمی‌گردند رکوردشکنی گرما در اروپا با حدود ۳۰۰ فوتی چرا یک عفونت ساده در برخی افراد التهاب خطرناک ایجاد می‌کند تغییر ساعت کاری ادارات البرز به دلیل بازی تیم ملی فوتبال  نظر منفی رای دهندگان آمریکایی به جنگ با ایران تبادل ۱۶۰ اسیر جنگی میان روسیه و اوکراین محمدرضا باهنر: در جنگ نقل و نبات پخش نمی‌کنند/ با جنگ، حداقل ۲۰۰ میلیارد دلار عقب افتادیم اطلاعیه مهم بانک ملی درباره قطعی موقت سامانه‌های کارتی  هشدار حمله موشکی در دبی صادر شد شمار کشته‌های زلزله ونزوئلا به ۵۸۹ نفر رسید بقائی: ایران بیشتر از هر طرف دیگری دغدغه امنیت جمعی منطقه را دارد پزشکیان: دامنه اختیارات استانداران به گونه‌ای افزایش یافته که آنان در عمل «رییس ‌جمهور استان» محسوب می‌شوند امام جمعه اهواز: در استان خوزستان همچنان انتقال مواد مخدر به‌راحتی انجام می‌شود