فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۰۷۰۸۰
تاریخ انتشار: ۱۸:۵۳ - ۱۲-۰۹-۱۳۹۲
کد ۳۰۷۰۸۰
انتشار: ۱۸:۵۳ - ۱۲-۰۹-۱۳۹۲

متلک رویانیان به فتح‌الله‌زاده

مدیرعامل بار دیگر در مورد همتای خود در استقلال با کنایه صحبت کرد.

به گزارش شهرخبر، رقابت مدیران عامل استقلال و پرسپولیس در انجام کارهای مختلف همچنان ادامه دارد که هر ازگاهی حاشیه ساز نیز می شود.

پس از اینکه پرسپولیس توانست ستارگان میلان را به تهران بکشاند فتح الله زاده نیز از دعوت رسمی تیم گالگسی آمریکا از استقلال برای انجام بازی دوستانه خبر داد تا همه از رقابت دوباره دو مدیرعامل صحبت کنند.

رویانیان در مورد دعوت گالگسی از استقلال با کنایه به اینکه آبی ها باید به سفر بروند و نمی توانند نماینده آمریکا را به تهران بیاورند گفت: رفتن به آمریکا خیلی سخت است و این کشور نیز بسیار دور است و نمی دانم چرا فتح الله زاده می خواهد بازیکنان استقلال را خسته کند!

وی در تکمیل کنایه های خود گفت: توصیه می کنم استقلالی ها همزمان با مجمع عمومی سازمان ملل به آمریکا بروند تا بتوانند همراه تیم رئیس جمهور عازم این کشور شوند!

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
روز عاشورا در لرستان (عکس) ادعای نتانیاهو: ما هنوز وظایفی داریم که باید در ایران انجام شود/ از جنوب لبنان عقب‌نشینی نخواهیم کرد فرانسه چند راکتور هسته‌ای را از مدار خارج کرد شیخ نعیم قاسم: صبر ما معادلات را تغییر می‌دهد انگلیس ۳۸۰ میلیون دلار برای تامین سوخت هسته‌ای و کمک به اوکراین اختصاص می‌دهد نحوه ثبت اعتراض به احکام مستمری و دریافت غیرحضوری فیش حقوقی بازنشستگان تأمین اجتماعی هدف قرار گرفتن یک کشتی در جنوب شرق عمان وزارت دفاع عراق: انفجاری در انبار مهمات الحشد الشعبی رخ داده   از اتاقی ۹ متری تا باشگاهی برای رویاها؛ روایتی از 16 سالگی « کتابخانه روستایی فاطمه‌ها» معاون ترامپ: یادداشت تفاهم با ایران جلوی افزایش اختلاف ها را می گیرد رهبر انصارالله: حضور اسرائیل در سومالی‌لند را تحمل نمی‌کنیم پیام تسلیت و ابراز همدردی پزشکیان با دولت و ملت ونزوئلا در پی زلزله اخیر  مفقود شدن بیش از 21 هزار نفر در پی زلزله‌های ویرانگر ونزوئلا دمای هوا در استان بوشهر به مرز ۵۰ درجه رسید کوه خرافات ؛ افسانه ای که همچنان زنده است