فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۱۸۹۴۴
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۶ - ۱۵-۱۱-۱۳۹۲
کد ۳۱۸۹۴۴
انتشار: ۱۷:۳۶ - ۱۵-۱۱-۱۳۹۲

پرسپولیسی‌ها برای دومین بار اعتصاب کردند

عصر ایران
این در شرایطی است که بازیکنان به شدت به مسئولان باشگاه پرسپولیس اعتراض دارند و معتقدند آنها هیچ توجهی به مشکلات باشگاه ندارند.
 بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس این بار در زمان مدیرعاملی علی پروین اعتصاب کردند.

به گزارش فارس، یکی از دغدغه‌های اصلی بازیکنان پرسپولیس مشکلات مالی است و همین موضوع باعث شد تا آنها اعتراض‌های چندباره‌ای را به محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس داشته باشند.

حتی بازیکنان قرمزپوش یک بار در آستانه بازی با استقلال اعتصاب کردند و این موضوع منجر به جدایی رویانیان و ناراحتی او از پرسپولیس شد اما امروز هم بازیکنان پرسپولیس در اعتراض به عدم رسیدگی به مشکلات بازیکنان در ورزشگاه درفشی‌فر حضور پیدا کردند اما به دلیل عدم پرداخت مطالبات‌شان و عدم رسیدگی کامل به مشکلات اعتصاب کردند و درفشی‌فر را ترک کردند.

این در شرایطی است که بازیکنان به شدت به مسئولان باشگاه پرسپولیس اعتراض دارند و معتقدند آنها هیچ توجهی به مشکلات باشگاه ندارند.

 پرسپولیسی‌ها اعلام کردند که اگر این موضوع ادامه داشته باشد اتفاقاتی دیگر در راه است.
برچسب ها: پرسپولیس ، اعتصاب
ارسال به دوستان
۵ تا از قدرتمندترین تانک‌های جهان در سال ۲۰۲۶ (+عکس) قصه دنده مکانیکی «زنانه-مردانه» / مهندسی ظریف آمریکایی (+عکس) ۶ علت واقعی بوی بد پا؛ راهکار چیست؟ خودرو هاچ‌بک بهتر است یا سدان؟ بررسی تفاوت‌ها قبل از خرید عکس آتلیه‌ای یک خانواده تهرانی در دوران قاجار سیب هستید یا گلابی؟ ؛ شکل بدن شما چه چیزی درباره سلامتی‌تان می‌گوید؟ تاثیر شگفت‌آور یک ویتامین رایج بر یکی از کشنده‌ترین سرطان‌های مغز انگلیس ۰-۰ غنا؛ سد دفاعی کی‌روش برابر ماشین موقعیت‌سازی سه‌شیرها کپسول زمان ۷۰۰هزار ساله؛ مدفوع سنجاب‌های کانادا اسرار حیات عصر یخبدان را آشکار کرد قلب خود را با این ماده مغذی بیمه کنید دختری از ایل شاهسون با لباس‌های سنتی در دوران قاجار(عکس) ۵ چهره ماندگار که راه زنان را به دنیای مهندسی گشودند(+عکس) از جنرال موتورز تا فورد؛ برندهایی که خودروهای نظامی را برای ارتش آمریکا ساختند(+عکس) حمله سایبری به زیرساخت‌های بانکی کشور تایید شد دلاور دوستانیان کارگردان مستند درگذشت