فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۳۱۲۳۶
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۳ - ۲۸-۰۱-۱۳۹۳
کد ۳۳۱۲۳۶
انتشار: ۱۵:۵۳ - ۲۸-۰۱-۱۳۹۳

بازداشت یک فعال حقوق بشر در عربستان سعودي

عصر ایران
او به علت امضای طوماری برای آزادی زندانیان سیاسی و تحقیقات درباره قتل تظاهرکنندگان و معترضان ، به سه ماه حبس محکوم شده است.
 مقامات عربستان سعودی یک فعال و وکیل حقوق بشر را بازداشت کردند.

به گزارش شبکه تلویزیونی پرس تی وی ، مقامات عربستان سعودی ولید ابوالخیر را به اتهام فتنه انگیزی علیه نظام حاکم بازداشت کردند و در انفرادی قرار دادند.

 او پس از حضور در دادگاهی در ریاض برای پاسخگویی به اتهاماتی از قبیل توهین افکار عمومی و توهین به مقامات به انفرادی منتقل شد.

 او به علت امضای طوماری برای آزادی زندانیان سیاسی و تحقیقات درباره قتل تظاهرکنندگان و معترضان ، به سه ماه حبس محکوم شده است.

 گروههای حقوق بشری بین المللی و همچنین در داخل عربستان سعودی می گویند اخیرا رژیم عربستان سعودی که متحد آمریکاست، موج جدیدی از سرکوب نارضایتیهای سیاسی، مذهبی و اجتماعی به راه انداخته است.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
تظاهرات هفتگی علیه کابینه نتانیاهو ادامه دارد انتقاد زلاتان از داوری علیه ایران در جام جهانی ستایش اینفانتینو از جذابیت نبرد ایران و مصر پاسخ بیگلربیگی به امیرحسین ثابتی: دو روز قبل از نطق شما، با خواهش وزیر نفت و تنها بخاطر جلوگیری از به مخاطره افتادن مدیریت انرژی کشور استعفا دادم/ چرا رگ گردنتان برای گم‌شدن‌میلیاردها دلار ناشی از‌ فروش نفت باد نکرد؟ زمان بازگشایی مصلای تهران برای وداع با رهبر شهید مسکو: پالایشگاه نفت اوکراین در زاپوریژیا را هدف قرار دادیم حمایت مایلی‌کهن از طارمی پس از پنالتی ناموفق رویترز: هند نفت و گاز بیشتری از ایران می‌خرد بلژیک با درهم‌کوبیدن نیوزیلند برای رقبا خط‌ونشان کشید سایه سنگین اتفاقات ۱۹۸۲ بر دیدار اتریش و الجزایر انصارالله یمن: توافق لبنان و رژیم صهیونیستی، ائتلاف برای نابودی مقاومت است قهرمانی مقتدرانه تیم ملی فوتسال زنان ایران در کافا نبرد سرنوشت‌ساز کرواسی و غنا برای صعود در جام جهانی کنسرت‌ها تا پایان ماه صفر تعطیل شدند؟ عراقچی: ایران بزرگ‌ترین قربانی سلاح‌های شیمیایی است