فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۴۲۹۳۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۲ - ۰۷-۰۴-۱۳۹۳
کد ۳۴۲۹۳۳
انتشار: ۱۱:۰۲ - ۰۷-۰۴-۱۳۹۳

وزیر ارتباطات: چرا مردم باید اینقدر هزینه موبایل بدهند؟

عصر ایران
وزیر ارتباطات و اطلاعات خاطر نشان کرد: البته این حرف به این معنی نیست که ما کار خود را انجام ندهیم به عنوان مثال اکنون بحثهای بنده درباره‌ی مساله‌ای مانند تعرفه‌های همراه اول به نوعی حمایت از حقوق مردم و به خصوص تهرانی‌ها محسوب می‌شود که چرا باید اینها تا این اندازه هزینه پرداخت کنند؟

وزیر ارتباطات گفت: طرح موضوع تعرفه‌های همراه اول از سوی من به نوعی حمایت از حقوق مردم و به ویژه تهرانی‌ها است.

محمود واعظی در گفت‌وگو با ایسنا، در پاسخ به این سوال که در سال‌های گذشته و در دولت‌های قبل جریمه‌های اپراتورها و شرکت‌های متخلف اعلام می‌شد تا مردم در جریان تخلفات آنها قرار گرفته و از رقم جریمه‌ها مطلع شوند، اما طی یک سالی که از دولت یازدهم می‌گذرد خبری در این زمینه منتشر نشده است و آیا این موضوع به معنای آن است که در این دوره تخلفی صورت نگرفته یا اینکه وزارت ارتباطات با نرمش بیشتری با شرکتها برخورد می کند، گفت: در حال حاضر سازمان تنظیم مقررات ارتباطات رادیویی برای دسترسی مردم به حقوق‌شان از تمام ابزار‌های خود استفاده می‌کند.

وی در عین حال عنوان کرد: با این وجود این دولت درباره‌ی موضوعات مختلف این روش را ندارد که افکار عمومی را درگیر حاشیه کند.

وزیر ارتباطات و اطلاعات همچنین خاطر نشان کرد: البته این حرف به این معنی نیست که ما کار خود را انجام ندهیم به عنوان مثال اکنون بحثهای بنده درباره‌ی مساله‌ای مانند تعرفه‌های همراه اول به نوعی حمایت از حقوق مردم و به خصوص تهرانی‌ها محسوب می‌شود که چرا باید اینها تا این اندازه هزینه پرداخت کنند؟

واعظی ادامه داد: در ارتباط با موضوعات دیگر نیز ما پیگیری‌هایی انجام داده و به طور مرتب با اپراتورها جلسه داریم و این مسائل را دنبال می‌کنیم اما کمتر در این زمینه تبلیغ می‌کنیم.

علی‌اصغر عمیدیان - رییس سازمان تنظیم مقررات ارتباطات - نیز در این زمینه اظهار کرد: در دولت فعلی ما سنگین‌ترین جریمه‌ها که کم‌کردن زمان است را در برنامه داریم.

معاون وزیر ارتباطات با بیان این‌که در سازمان تنظیم مقررات کمیته‌ای به نام تعلیق و جریمه راه‌اندازی شده، اظهار کرد: تنها در یک مورد وقتی مخابرات یکی از مصوبات ما را اجرایی نکرده بود ما حتی به سازمان بورس هم نامه زدیم در حالی که پیش از این هیچ‌گاه سابقه نداشته که برای تخلفات صورت گرفته به بورس نامه زده باشند.

ارسال به دوستان
عراق: هرگز اجازه نخواهیم داد هیچ‌گونه تجاوزی علیه کشورهای همسایه انجام شود تکذیب محدودیت‌های ترافیکی ورودی‌های تهران توسط پلیس راهور افتتاح نخستین دادگاه برخط کشور در جزیره کیش شهردار نیویورک : از اسرائیل حمایت نمی کنیم خبر ازدواج آقای پدر قصه‌های تابه‌تا با هنرمند نقاش (+عکس) رسانه‌های اسرائیلی: توافق با بیروت حضور طولانی‌مدت ارتش اسرائیل را در لبنان رقم می‌ زند ادعای رسانه صهیونیستی: اسرائیل برای انفجار گسترده تونل‌ها در جنوب لبنان آماده می‌شود مرگ دو نوجوان در تصادف جاده همدان به ملایر پرداخت فوری پاداش بازیکنان مصر پس از تساوی برابر ایران تحسین ایستادگی ملی‌پوشان فوتبال توسط سخنگوی وزارت امور خارجه رازهای کبد؛ سفر به درون پیچیده ترین پالایشگاه بدن (+اینفوگرافیک) شاهکار مهندسی با الهام از یک دانه استوایی؛ راز طراحی اولین هواپیمای نظامی آلمان! (+تصاویر) رئیس‌جمهور اسلوونی: جنگ آمریکا و اسرائیل علیه ایران اشتباه بود؛ ترامپ هم می داند وقوع قتل دو نفر در نزاع خانوادگی در استان زنجان واکنش نتانیاهو به اظهارات اخیر اردوغان
نظرسنجی
در مجموع چه نمره ای به عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی می دهید؟