فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۴۶۸۵۴
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۹ - ۲۹-۰۴-۱۳۹۳
کد ۳۴۶۸۵۴
انتشار: ۱۷:۳۹ - ۲۹-۰۴-۱۳۹۳

چرا اجاره‌بهای استادیوم‌ها زیاد شد؟

عصر ایران
وی تصریح کرد: افزایش بیش از 50 میلیون تومان مربوط به تبلیغات و درآمد بیشتر فوتبال در این فصل است. سازمان لیگ همزمان با برگزاری چهاردهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال اقدام به اجاره دادن تبلیغات دور زمین استادیوم آزادی با مبلغ 160 میلیارد تومان کرده است.
مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی گفت: علت اصلی افزایش اجاره بهای استادیوم یکصد هزار نفری آزادی و تختی نسبت به سال گذشته افزایش درآمد فدراسیون و سازمان لیگ از محل تبلیغات دور زمین بوده است.

به گزارش ایسنا، مصطفی مدبر در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت ورزش و جوانان با اشاره به مطالبی که درباره چهار برابر شدن اجاره‌بهای دو استادیوم ورزشی آزادی و تختی عنوان شده، گفت: طرح این موضوع به این شکل درست نیست. اجاره استادیوم آزادی سال قبل 45 میلیون تومان بود که سالانه 20 درصد افزایش دارد و امسال حدود 50 میلیون تومان خواهد بود.

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی درباره رقم 270 میلیون تومانی که مورد اشاره رسانه‌هاست، گفت: چون ما بودجه عمومی نداریم برای سر پا نگه داشتن این مجموعه‌ها که در واقع سرمایه ملی محسوب می‌شوند، باید از مسیر گرفتن اجاره و حقوق قانونی جلو برویم. این 50 میلیون تومان اجاره‌ای که اشاره کردم بدون در نظر گرفتن تبلیغات محاسبه شده است و برای تیم‌های استقلال، پرسپولیس و هر تیم لیگ برتری است که بخواهد در این دو استادیوم بازی کند و در واقع صرف سرویس‌دهی به خود تیم‌ها، آب، برق، بازسازی چمن، نور و ... مجموعه می‌شود.

او همچنین تصریح کرد: افزایش بیش از 50 میلیون تومان مربوط به تبلیغات و درآمد بیشتر فوتبال در این فصل است. سازمان لیگ همزمان با برگزاری چهاردهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال اقدام به اجاره دادن تبلیغات دور زمین استادیوم آزادی با مبلغ 160 میلیارد تومان کرده است و بر اساس آیین‌نامه سازمان لیگ باید سهم مالک زمین از تبلیغات پرداخت شود.

مدبر افزود: در واقع ارقام عنوان شده از سوی شرکت توسعه شامل آگهی‌های دور زمین و اجازه بهای مجموعه یکصد هزار نفری آزادی و تختی است که رقمی معادل 270 مییلون تومان می‌شود که اگر طرف قرارداد ما سازمان لیگ باشد، این رقم باید به طور کامل پرداخت شود و اگر طرف حساب ما تیم‌ها هستند، رقم حدود 50 میلیون تومان است و مابقی از سازمان لیگ اخذ خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در پایان گفت: هنوز در حال مذاکره در خصوص این ارقام با سازمان لیگ و تیم‌ها هستیم.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: استادیوم ، استقلال
ارسال به دوستان
افشاگری نخست‌وزیر پاکستان درباره جزئیات تفاهم‌نامه ایران و آمریکا قالیباف: قوه فضائیه گام‌های‌ مؤثری برای افزایش اعتماد عمومی برداشته است افزایش جمعیت یارانه‌بگیران به ۷۳ میلیون نفر جزئیات گزارش بانک مرکزی از کاهش رشد اقتصادی در سال ۱۴۰۴ دیدار و گفت و گوی پزشکیان با فرمانده ارتش پاکستان چرا تفاهم‌نامه ایران و آمریکا در بهترین زمان ممکن امضا شده است؟ پوتین: غرب برای جنگ با روسیه آماده می‌شود تحریم‌های جدید آمریکا علیه کوبا جزئیات پیدا شدن دختر ۱۹ ساله نسیم‌شهری پس از ۱۰ روز روسیه: آماده‌ایم به ایران در توافق با آمریکا کمک کنیم حماس: اسرائیل به‌دنبال یک ساختار سیاسی جدید در غزه است حمله اسرائیل به جنوب لبنان همزمان با آغاز مذاکرات بیروت و تل‌آویو چمران: مترو رایگان راه‌حل نیست؛ اولویت واگن است / بازسازی خانه‌های آسیب‌دیده با پروانه رایگان اصول مهم عکاسی ماکرو برای آغاز / توصیه هایی برای شروع با گوشی هوشمند جزئیات مسیرهای تشییع پیکر شهید در تهران و مشهد اعلام شد