فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۶۰۶۲۸
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۲ - ۲۳-۰۷-۱۳۹۳
کد ۳۶۰۶۲۸
انتشار: ۱۴:۳۲ - ۲۳-۰۷-۱۳۹۳

بانک مرکزی: دریافت کارمزد از خودپردازها

عصر ایران
رئیس کل بانک مرکزی تصریح کرد: امید است تا پایان امسال موسسه غیرمجاز فعالی در کشور نداشته باشیم و در این راستا برای اینکه اجازه شروع فعالیت به هیچ موسسه غیرمجازی داده نشود از نیروی انتظامی نیز کمک خواسته‌ایم.
رئیس کل بانک مرکزی با بیان این‌که دریافت کارمزد برای خدمات بانکداری الکترونیک امری اجتناب ناپذیر است، گفت: این موضوع به تصمیم شورای پول و اعتبار بستگی دارد و این کار عملیاتی خواهد شد و به هیچ وجه منتفی نشده است.

به گزارش ایسنا، ولی‌الله سیف در حاشیه جلسه امروز هیأت دولت در جمع خبرنگاران در رابطه با وضعیت موسسات غیرمجاز پولی و بانکی گفت: از جهت‌گیری‌های جدی بانک مرکزی مواجهه با بازار غیرمتشکل پولی است. چرا که این موسسات غیرمجاز از گذشته‌های دور فعال شده‌اند و در راستای مقابله با آن بانک مرکزی تا به حال اقداماتی انجام داده است که در برخی موارد موثر بوده اما در برخی موارد کار به پایان نرسیده است.

رئیس کل بانک مرکزی تصریح کرد: امید است تا پایان امسال موسسه غیرمجاز فعالی در کشور نداشته باشیم و در این راستا برای اینکه اجازه شروع فعالیت به هیچ موسسه غیرمجازی داده نشود از نیروی انتظامی نیز کمک خواسته‌ایم.

سیف همچنین با بیان اینکه سرمایه سپرده گذاران در این موسسات غیرمجاز در معرض خطر است، خاطرنشان کرد: سرمایه‌گذاران نباید تحت تأثیر نرخ سودهای بالا قرار بگیرند و سرمایه خود را در خطر بگذارند.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۱۴
غیر قابل انتشار:
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۳
0
38
باید تمام حسابهای قرض الحسنه رو بست تا همانطور که میگیرن پس هم بدن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۳
0
17
باید تمام حسابهای قرض الحسنه رو بست تا همانطور که میگیرن پس هم بدن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۳
13
7
بابا ول کن این همه بانکها از مردم می خورن هیچکس هم غصه شو نمی خوره این یکی هم روش
سیاوش
Germany
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۳
0
19
هر روز به یک بهانه از سرمایه های مردم برداشت میکنند خب طبیعتا مردم هم به مراکز غیر مجاز و ... رو میکنند
ناشناس
Germany
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۳
1
3
این کار الان هم عملیاتی شده و الان از هر تراکنش مبلغ 1000 ریال کسر میشه
ایرانی
United States of America
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۳
1
34
از آقای ولی الله سیف بخاطر اتخاذ مواضع ضدمردمی که ازبدو انتصابشون بطور مداوم ادامه دارد و آخرین آنهاوضع کارمزدبه تراکنشهای پرداخت الکترونیک و اینک نیزطرح اخذکارمزدازخودپرداز هاست صمیمانه سپاسگزاریم. امید است درادامه راه انتخابی وابداع روشها وطرح های مشابه ثابت قدم وپیروز باشند.
پزشکیان: دامنه اختیارات استانداران به گونه‌ای افزایش یافته که آنان در عمل «رییس ‌جمهور استان» محسوب می‌شوند امام جمعه اهواز: در استان خوزستان همچنان انتقال مواد مخدر به‌راحتی انجام می‌شود امام جمعه تهران: اجتماعات شبانه نباید زمینه حضور وحدت‌شکنان باشد بارش باران در ۱۳ استان کشور ۲ طوفان شدید در ژاپن/ ۲ میلیون نفر دستور تخلیه گرفتند قصه تلخ جوانان ترکیه و شعر قیصر امین پور؛ گاهی نمی شود، که نمی شود، که نمی شود روایت بلانشو از «فوکو»؛ معرفی کتابی نادر از دو غول فلسفه فرانسه ایران‌شناس فرانسوی و مترجم حافظ و مولانا درگذشت تغییر مدیریت در هلدینگ صبا انرژی/ پناهی عزل و غفوری سرپرست شد نان؛ سلاحی که هرگز بازنشسته نشد شروع به‌کار ادارات کرمان روز شنبه ۶ تیر با دو ساعت تأخیر برای تماشای بازی تیم ملی هشدار مدیریت بحران تهران درباره گرمازدگی کنایه بقائی به آمریکا با انتشار آمار گرسنگی در این کشور تصویری جدید و بی‌حجاب مریم رجوی (+عکس) ناپدید شدن کاپیتان تیم ملی والیبال ونزوئلا پس از زلزله