فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۶۷۲۸۴
تاریخ انتشار: ۰۱:۵۹ - ۰۳-۰۹-۱۳۹۳
کد ۳۶۷۲۸۴
انتشار: ۰۱:۵۹ - ۰۳-۰۹-۱۳۹۳

داغ یک باخت قدیم و اومدی تازه کردی!(طنز)

عصر ایران
الف.راستگو

عصرایران- ماجدی (سرپرست تیم فوتبال استقلال) گفت: "از معدود دفعاتی بود که قلعه نویی در رختکن عصبانی نشد؛ او گفت من مسئول شکست هستم"

البته قول خود قلعه نویی در خبرگزاری ها می خوانیم: "بازیکنان در نیمه دوم روی شکم‌سیری بازی کردند"؛ او همچنین گفته است: "اگر اشتباه فردی نبود با اختلاف پرسپولیس را می‌بردیم!"

احتمالا صحبت های آقای قلعه نویی شامل دو بخش بوده که بخش اول در حضور آقای ماجدی و بخش دیگر وقتی اتفاق افتاده که ایشان در رختکن نبوده است:

* عصبانی نیستم! البته منظورم اون فیلمه نیست! کلا عصبانی نیستم! فدای سر همه تون! مسئول شکست خودم هستم! باید زودتر تعویض می کردم. پیش میاد دیگه! از الان به فکر بازی بعدی باشین! آدم شیشه عمرش میشکنه، رکود که چیزی نیست!

(بعد در این لحظه آقای ماجدی از رختکن خارج می شود)

* شکمتون که سیر میشه دویدن یادتون میره! باز باید پرداخت هاتون رو به تاخیر بندازیم تا یکم توی زمین بدوین؟! بگم "علی" بیاد حالتون رو جا بیاره؟! اگه بازی بعدی نتیجه نگیرین میگم عمو مایلی کهن بیاد براتون بیانیه صادر کنه! حالا خود دانین!

***

بدون اسپری و بدون تاخیر!

رئیس کمیته داوران گفت: "اسپری جهانبازی دچار مشکل شده بود و جایگزین هم نداشت"

به هر حال ما نیز تشکر می کنیم از مسئولان برگزار کننده که به خاطر یک اسپری بازی را با تاخیر آغاز نکردند و بازی بدون اسپری و بدون هیچ تاخیری انجام شد؛ اصلا تاخیر در بازی دربی به خاطر یک دربی خیلی خنده دار میشد!

شنیده می شود از یکی از افراد خواسته شده برود اسپری جایگزین پیدا کند که وی اشتباهی رفته داروخانه و یک اسپری دیگر خریده است و بعد همه به او خندیده اند! البته اسپری مذکور اسپری خوشبو کننده هوا بوده!

***

دو احتمال در خصوص برد پرسپولیس!

رجبی (پیشکسوت تیم استقلال) گفت: "پرسپولیسی‌ها شوکه هستند و فکر نمی‌کردند بازی را ببرند."

البته "یوسفی" هم در بهمن 90 و بعد از باخت 3 بر دو استقلال برابر پرسپولیس گفته بود: "خود پرسپولیسی‌ها هم فکر نمی‌کردند برنده شوند"

در همین راستا به 2 احتمال زیر می رسیم:

احتمال اول: پرسپولیسی ها وقتی فکر نمی کنند بازی را ببرند بازی را می برند!

احتمال دوم: استقلالی ها وقتی فکر می کنند که پرسپولیسی ها فکر نمی کنند بازی را ببرند، بازی را می بازند!

***

داغ یک باخت قدیم و اومدی تازه کردی

نوری گفت: "وقتی در 10 دقیقه 3 گل زدیم امروز هم می‌توانستیم پیروز باشیم"

در همین راستا یکی از استقلالی ها که نخواست نامش فاش شود؛ شعر زیر را سرود؛

داغ یک باخت قدیم و اومدی تازه کردی

دربی خاموش صفر-صفر رو تو پر آوازه کردی

آتش اون باخت سه-دو، دیگه خاکستری بود

گل زدی وقتی که بازی؛ دقیقه آخری بود

برچسب ها: دربی
ارسال به دوستان
بوگاتی شیرون دوران طلایی را مشاهده می کنید فرار از یکی از امنیتی‌ترین مرزهای جهان؛ یک نظامی کره‌شمالی وارد کره جنوبی شد مرکز نیایش دانشگاه لنکستر؛ نماد معماری مدرن بریتانیا (+عکس) پاسخ دانش‌بنیان‌ها به چالش ذخیره‌سازی آب؛ حذف ۹۹.۹۹ درصد عوامل بیماری‌زا در مخازن آب هوش مصنوعی سمندر را چگونه موجودی می داند؟! (تصویری) کاخ سفید: ایالات متحده درهای پذیرش پناهجویان را برای همیشه می‌بندد مشهورترین مجری جهان طرفدار تیم ملی ایران هتل های روی آب در دل جنگ جهانی دوم؛ داستان عجیب شناورهای نجات لوفت وافه (+عکس) تقویت حضور دریایی آمریکا در منطقه آسیا-اقیانوسیه به بهانه مهار چین طبیعی یا غیرطبیعی؟ آنچه هر مردی باید درباره سلامت بیضه‌های خود بداند وال استریت ژورنال مدعی شد: ایران با حمله به کشتی سنگاپوری، توافق ترامپ را آزمود معماری فتوسنتز در خدمت هوای پاک شهرها (+عکس) خرابکاری ۲۰ میلیارد دلاری در پوشش ساخت «فیلم پورن»؛ چگونه اوکراین خط لوله نورد استریم را منفجر کرد؟ گروسی: تبادل اولیه برای بازرسی، با مقامات ایرانی انجام شده است چرا شرکت‌های هوش مصنوعی به استخدام فیلسوف‌ها روی آورده‌اند؟