فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۶۹۳۵۲
تاریخ انتشار: ۰۰:۱۷ - ۱۴-۰۹-۱۳۹۳
کد ۳۶۹۳۵۲
انتشار: ۰۰:۱۷ - ۱۴-۰۹-۱۳۹۳

جلالی: بهتر از نفت بودیم و به حق‌مان رسیدیم

عصر ایران
نفت مسجد سلیمان در این بازی هیچ موقعیت گلی کسب نکرد و بازیکنان ما توانستند با یک بازی بی‌نقص توپ و میدان را در اختیار داشته باشند.
سرمربی سایپای البرز پس از برد در برابر تیم نفت مسجدسلیمان گفت: ما تیم بر‌تر میدان بودیم و ۳ امتیاز این بازی حق ما بود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مسجدسلیمان، مجید جلالی بعد از ظهر امروز در نشست خبری پس از بازی با نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: در بازی با نفت مسجد سلیمان تیم بر‌تر میدان بودیم و مستحق کسب این 3 امتیاز هستیم.
وی با اشاره به اینکه 7 بازیکن ما در این بازی غایب بودند، گفت: در 90 دقیقه این بازی بسیار بهتر از نفت کار کردیم و مهلت کار کردن را به حریف ندادیم.
سرمربی تیم سایپای البرز با بیان اینکه تیم نفت مسجدسلیمان پیشرفت خوبی را نسبت به بازی‌های نیم فصل نخست داشته، عنوان کرد: به کادر فنی این تیم به خاطر روحیه جنگندگی بازیکنان تبریک می‌گویم.
وی بیان کرد: نفت مسجد سلیمان در این بازی هیچ موقعیت گلی کسب نکرد و بازیکنان ما توانستند با یک بازی بی‌نقص توپ و میدان را در اختیار داشته باشند.

برچسب ها: سایپا
ارسال به دوستان
پروتون ویرا وقتی وانت بود! (+عکس) پیش‌بینی ناپایداری‌های جوی و بارش باران در مازندران استادیوم آکرون؛ شاهکار معماری فوتبالی در مکزیک (+عکس) عراقچی: کشورهای منطقه اجازه ندهند از خاکشان به ایران حمله شود مرسدس بنز به رنگ قرمز سیگنال (+عکس) با سعدی در گلستان : به تیشه کس نخراشد ز رویِ خارا گِل / چنان که بانگِ درشت تو می‌خراشد دل (+صدا) عارف: مهمانان خارجی از جمعه برای حضور در مراسم تشییع رهبر شهید وارد ایران می‌شوند ماهی مرکب خون‌آشام؛ موجود اسرارآمیز اعماق اقیانوس وزارت خارجه : بمباران شیمایی سردشت یادآور یکی از هولناک‌ترین جنایت‌های قرن است ایران بدشانس‌ترین تیم تاریخ جام‌های جهانی پوتین: اوکراین در تمامی خطوط در حال عقب‌نشینی است انگلیس اجرای توافق ایران و آمریکا را ضروری دانست احقاق حق بازنشستگان با اجرای حکم کلان قضایی به ارزش ۸۶ هزار میلیارد تومان سقوط هواپیما در فرانسه؛ ۱۱ نفر کشته شدند ترافیک سنگین در محورهای هراز و کندوان
نظرسنجی
در مجموع چه نمره ای به عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی می دهید؟