فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۶۹۴۲۴
تاریخ انتشار: ۲۲:۰۹ - ۱۴-۰۹-۱۳۹۳
کد ۳۶۹۴۲۴
انتشار: ۲۲:۰۹ - ۱۴-۰۹-۱۳۹۳

تهدید جدی فدراسیون فوتبال توسط فولاد !

عصر ایران
مدیرعامل فولاد می گوید:درست نیست که ما بازیکن بسازیم و به تیم نظامی بدهیم. فیفا کاری به سربازی ندارد و اگر موضوع را به فیفا بکشانیم فدراسیون با مشکل مواجه می شود. به هر حال ما دلسرد شده ایم و ضمن این‌که تیم مان را خراب می کنند، شخصیت خودمان را هم تخریب می کنند و می خواهم در این زمینه راهی پیدا کنیم.
 
 
مدیرعامل باشگاه فولادخوزستان گفت: باید قانونی در نظر گرفته شود و بخشی از بازیکنانی که مشمول سربازی می‌شوند، به عنوان سهمیه در اختیار ما گذاشته شوند.

به گزارش ایسنا، سیف‌الله دهکردی در نشستی که با حضور وی، نصرالله سجادی و سیدعبدالحمید احمدی، معاونان وزیر ورزش و کیانی‌زاده، مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در محل باشگاه فولاد خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: باشگاه فولاد تاریخچه ای دارد و من از سال 87 در اینجا هستم.

وی با بیان این که احساس می کنم تیم ملی ما با معدل سنی 29.5 پیر شده است، گفت: علت فشارهایی که کی روش می آورد به این دلیل است که اردوهای تیم ملی را طولانی تر کند که به نظرم این کار باشگاه ها است که بر اساس استانداردهای بین المللی کار کنند. ما سعی کرده ایم به اندازه خودمان روی رده های سنی پایه کار کنیم و با آوردن مربیان خارجی و ایرانی که نزدیک به 30 نفر هستند و همچنین یکی دو کارشناس و و اساتید دانشگاه، در حال کار کردن هستیم.

مدیرعامل باشگاه فولادخوزستان ادامه داد: هیچ کس حواسش نیست که باید پشتوانه سازی با کیفیت انجام دهد و البته سیاست‌گذاری ها و قوانینی هست که مانع برخی از اقدامات می شود. من در این سال‌هایی که در این فوتبال هستم سعی کرده ام که خوشنام باشم ولی به راه های مختلف در حال تخریب من هستند و مسایلی که مطرح می کنند باعث دلسردی من می شود.

وی تصریح کرد: ما برای پشتوانه سازی فوتبال مجموعه ای درست کرده ایم و سالی سه تا سه و نیم میلیارد تومان هزینه می کنیم و شاید هر کس دیگری به جای من بود، کار دیگری می کرد.

دهکردی با اشاره به بازیکنانی که با مشکل کارت پایان خدمت مواجه شده اند، گفت: اعلام شد که عبدالله زاده به دلیل مشکل کارت سربازی نمی تواند بازی کند و تراکتورسازی طی تماسی از او خواست که به آنجا برود ولی وقتی من مصاحبه می‌کنم با من تماس می گیرند که چرا این گونه گفتی. به هر حال کدام باشگاه در بخش سازندگی کار می کند و یک باشگاه را نمی توان یافت که خروجی آن به نفع کشور باشد، در حالی که ما در این بخش کار می کنیم. تیمی که مقابل تراکتورسازی به زمین رفت یک تیم جوان بود و خود من نگران بودم که چهار، پنج گل از این تیم نخوریم ولی توانستیم بازی را ببریم.

وی افزود: درست نیست که ما بازیکن بسازیم و به تیم نظامی بدهیم. فیفا کاری به سربازی ندارد و اگر موضوع را به فیفا بکشانیم فدراسیون با مشکل مواجه می شود. به هر حال ما دلسرد شده ایم و ضمن این‌که تیم مان را خراب می کنند، شخصیت خودمان را هم تخریب می کنند و می خواهم در این زمینه راهی پیدا کنیم.

مدیرعامل باشگاه فولادخوزستان خاطر نشان کرد: نمی شود که ما بازیکن بسازیم و به طور مثال به تیم نیروی زمینی برود که در لیگ دسته یک است و با توجه به اینکه این تیم در سطح پایین تر و در تشکیلات پایین تری قرار دارد‏‏، وقتی بازیکن به آنجا رفت و برگشت دیگر آن بازیکن سابق نیست. به هر حال باید قوانینی در نظر گرفته شود که باشگاه سازنده ای مانند فولاد بتواند از بازیکنان خود استفاده کند.

وی خطاب به سجادی گفت: از شما می‌خواهم طی جلساتی که با وزیر ورزش دارید این موضوع را مطرح کنید و ساده از آن نگذرید، چرا که سال‌ها بعد نتیجه آن مشخص می شود.

دهکردی ادامه داد: ما یوسف وکیا را از یکی از شهرستان های استان مان به تیم آوردیم و بعد درخشان به او زنگ می زند که به تیمش برود و بعد هم درخشان می گوید من به این صورت نگفته ام. خیلی ها در استان های دیگر هم هستند که صادقانه کار می کنند ولی آدم های حاضر آماده خوری هستند که از این بازیکنان استفاده می کنند. در هر صورت این ها اتفاقاتی است که برای فوتبال ما می افتد.

وی بیان کرد: به هر حال کارشناسان باید برای این موضوع راهی پیدا کنند. این ها بازیکنان بزرگی هستند که در لیگ برتر بوده اند ولی بعد باید در لیگ یک بازی کنند. شاید خیلی ها بخواهند در مجموعه ما باشند ولی با توجه به این که نمی خواهند در این مجموعه کار کنند برای ما مشکل ساز می شوند. من هم دیگر اصراری بر ماندن ندارم ولی خیلی سخت است مدعی اخلاق هستیم و بعد یک سایت مدت ها است که روی من ذوم کرده است و من را تخریب می کند. البته نمی خواهم بدانم چرا این کار را انجام می دهد.

مدیرعامل باشگاه فولادخوزستان بیان کرد: همه ما به این نتیجه رسیده ایم که فولاد نباید قهرمان می شد‏ و بیشتر هم روی من ذوم شده است و البته من ساکت نشسته ام و نمی خواهم بداخلاقی کنم و باعث تخریب کسی شوم.

وی در پایان با بیان این‌که پیشنهادی برای رفع موضوع کارت پایان خدمت بازیکنان دارم، گفت: باید قانونی در نظر گرفته شود و بازیکنانی که مشمول سربازی می شوند، بخشی از آن‌ها را به عنوان سهمیه به ما بدهند.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
زن بریتانیایی ملخ صورتی در باغ خانه‌اش پیدا کرد(+عکس) کاهش قیمت جهانی طلا به کمترین رقم طی 2 هفته اخیر قیمت جهانی نفت امروز 1405/4/3  رابرت مالی: ترامپ بالاخره پذیرفت که برای تشویق ایران، امتیازات اقتصادی بدهد سهم مالیات از اقتصاد ۳۸ کشور بزرگ جهان چقدر است؟ (+ اینفوگرافیک) شب آخر دور دوم گروهی؛ پرتغال و کلمبیا به دور بعد رسیدند/ درخشش تیم کیروش مقابل انگلیس(+خلاصه بازی ها) مداحی ای اهل حرم میر و علمدار نیامد مجید بنی فاطمه اشک های مان را دریغ نکنیم: چرا بعد از گریه کردن آرام می گیریم؟ ترامپ، نتانیاهو را به قطع رابطه تهدید کرد: «همه از تو خسته شده‌اند» ۹ واقعیت شگفت‌انگیز درباره مغز که هنوز دانشمندان را شگفت‌زده می‌کند راز طول عمر از زبان جراح گوارش: ۹ میوه برتر برای سلامتی نصیحت روسیه به کشورهای عربی: اتحاد علیه ایران اشتباه است ۴۰ قطعه شعر تاسوعایی از شاعران معاصر چربی شکمی و دیابت نوع ۲ قطر: مخالف عوارض ایران بر تنگه هرمز هستیم / خط تماس مستقیم ایران - آمریکا برای تنگه هرمز / ممکن است کشورهای عربی خلیج فارس صندوق 300 میلیارد دلاری ایران را تامین می کنند