فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۷۹۴۲۱
تاریخ انتشار: ۰۰:۲۳ - ۱۱-۱۱-۱۳۹۳
کد ۳۷۹۴۲۱
انتشار: ۰۰:۲۳ - ۱۱-۱۱-۱۳۹۳
فرکی: شایسته باخت نبودیم

ملی‌پوشان سپاهان خسته نبودند

عصر ایران
سرمربی سپاهان گفت که تیمش مستحق شکست مقابل استقلال نبود.
ورزش > لیگ برتر - سرمربی سپاهان گفت که تیمش مستحق شکست مقابل استقلال نبود.
به گزارش  خبرآنلاین؛ حسین فركی سرمربی سپاهان پس از باخت تیمش مقابل استقلال گفت: «سپاهان شایسته باخت نبود. ما انگیزه زیادی داشتیم. استقلال همیشه مقابل سپاهان خوب بازی می‌كند. ما توانستیم بازی روانی انجام دهیم.وقتی هم از موقعیت‌ها استفاده نكنی محكوم به شكست هستی. استقلال با استفاده از اشتباهات فردی ما می‌توانست روی دروازه سپاهان حمله كند.»
او ادامه داد: «ما در نیمه دوم می‌توانستیم برنده شویم اما دقت لازم را نداشتیم. این باخت چیزی از ارزش‌های ما كم نكرد. ما به دنبال جبران شكست هستیم و این درس را گرفتیم كه اگر گل نزنی گل می‌خوری.» فركی در مورد اینكه آیا ملی پوشانش خسته بودند گفت: «من احساس نكردم كه ملی‌پوشانم خسته هستند. دو ملی پوش ما مثل سایر بازیكنان آماده و سرحال بودند و همپای سایر بازیكنان بازی كردند. ما از نظر تاكتیكی استقلال را كنترل كردیم و اجازه ندادیم آن‌ها رو به جلو حركت كنند.در كل از عملكرد تیم راضی هستم.»
برچسب ها: فرکی
ارسال به دوستان
امیر پوردستان: مصلحت ایجاب کند، با عملیات‌ پیش‌دستانه دشمن را به‌شدت غافلگیر می‌کنیم پزشکیان پاکستان را ترک کرد نوحه دامن کشان رفتی دلم زیر و رو شد پرتغال 5-۰ ازبکستان؛ هیولا هنوز زنده است تأیید حکم حبس دوومیدانی‌کاران ایرانی در دادگاه تجدیدنظر کره جنوبی ادعای ترامپ: بازرسان هسته‌ای در زمان مناسب در ایران حضور خواهند یافت/ بازرسی‌ها ۱۰۰ درصد انجام خواهد شد تغییر قوانین پنالتی در جام جهانی ۲۰۲۶ توسط فیفا رفع اختلال خدمات کارت بانک تجارت پس از حمله سایبری اوکراین: به مسیر عضویت در اتحادیه اروپا ادامه می‌دهیم اعطای دکترای افتخاری جراحی قلب به پزشکیان، در پاکستان شناسایی نخستین مورد تب کریمه کنگو در اردبیل آقای مجری ؛ مظلوم نمایی نکن، اون روز که جیک جیک مستونت بود، یاد زمستونت نبود؟ رکورد تاریخی رونالدو در جام جهانی ۲۰۲۶ وقتی نام علی دایی در جام جهانی ۲۰۲۶ دوباره می‌درخشد اینجا «کمربند نارنجی» است؛ شهری 18 هزار نفری که 90 درصد یک محصول جهانی را تولید می کند