فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۹۳۱۶۱
تاریخ انتشار: ۱۹:۵۱ - ۰۵-۰۲-۱۳۹۴
کد ۳۹۳۱۶۱
انتشار: ۱۹:۵۱ - ۰۵-۰۲-۱۳۹۴

نگرانی باهنر بعد ار رفع تحریم‌ها چیست؟

عصر ایران
وی به نوع دیگر دلواپسان اشاره کرد و گفت: اما اینکه کسی بگوید مملکت را می فروشند یا جاسوس هستند و یا در حال ذبح کشور هستند این ظلم است.
نایب رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در زمان تحریم ها چیزهایی را عادت کرده ایم و نگران آن هستیم تا بعد از زمان رفع تحریم ها هم ماندگار شود گفت: عده ای در تحریم ها به نان و نوایی رسیدند آیا اینها بعد از تحریم ها ما را رها می کنند یا باز هم بازی درمی آورند که کاری انجام دهند.

به گزارش ایرنا، محمدرضا باهنر عصر شنبه در نشست ماهانه جامعه اسلامی مهندسین با اشاره به مذاکرات جمهوری اسلامی ایران و 1+5 گفت: در داخل کشور اگر افراد دارای نظر نسبت به مذاکرات را به دو عده تقسیم کنیم عده ای مشهور به دلواپسان هستند و برخی از آنها تصور می کنند می خواهند مملکت را به فروش برسانند و عده ای هم معتقدند که بدون تفاهم کاری جلو نمی رود و همه چیز بدتر می شود.

وی ادامه داد: اینها که دلواپس هستند به دو نوع تقسیم می شوند یک نوع دلواپسی بنابر این است که به فرماندهان خود اعتماد داریم و دشمن را با وجود قوی بودن غیر قابل اعتماد می دانیم که این نوعی دلواپسی است و در زمان جنگ تحمیلی هم چنین چیزی وجود داشت؛ چرا که در آن دوران نیز به فرماندهان خود در جبهه ها اعتماد داشتیم و دشمن غیرقابل اعتماد بود.

باهنر به بیانات رهبر معظم انقلاب درباره اعتماد به تیم مذاکره کننده هسته ای اشاره کرد و گفت: هر زمانی که رهبر معظم انقلاب بیاناتی که درباره مذاکرات هسته ای فرموده اند تاکید داشتند که به دیپلمات های خودمان اعتماد داریم؛ بنابر این دلواپسی در این محدوده ممنوع است.

وی به نوع دیگر دلواپسان اشاره کرد و گفت: اما اینکه کسی بگوید مملکت را می فروشند یا جاسوس هستند و یا در حال ذبح کشور هستند این ظلم است.

دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین به عده ای دیگری از افرادی که نسبت به مذاکرات نظر می دهند اشاره کرد و گفت: برخی اظهار می کنند که اگر توافق نشود چیزی حل نخواهد شد اما من معتقدم مشکلات اقتصادی که در مملکت وجود دارد و دولت یازدهم آنها را به ارث برده همه اش به تحریم ها برنمی گردد بلکه 50 درصد آن مربوط به تحریم ها و باقی آن به کارها و رویکردهای اشتباه بازمی گردد.

باهنر تصریح کرد: ما به دنبال بازی برد- برد هستیم و روی این موضوع جدی می باشیم اما اگر رقیب بخواهد به برد- باخت تبدیل کند ما نیز آمادگی اش را داریم.
برچسب ها: تحریم ها ، باهنر
ارسال به دوستان
سفیر روسیه: نیروگاه هسته‌ای جدیدی در ایران احداث می‌کنیم استوری رضا گلزار برای تیم ملی (عکس) آغاز روند افزایشی تخصیص ارز به بخش صنعت / برنامه‌ریزی بانک مرکزی برای استفاده از منابع ارزی آزادشده تکذیب خبر مسدود شدن ورودی‌های تهران توسط پلیس راهور امیدواری سازمان سینمایی برای اکران بازی احتمالی ایران در جام جهانی برخورد هواپیما به یک آسمان‌خراش در چین/ یک کشته و ۱۳ زخمی مجید جلالی: همچنان شانس صعود به مرحله بعد را داریم علم الهدی: باید نقاط ضعف دشمن را برجسته کنیم سومین پیروزی هندبال ساحلی ایران در قهرمانی جهان "آنچه هنوز در مورد توافق با ایران به شما گفته نشده است" اسکان زائران مراسم تشییع در بیش از 1000 مدرسه تهران چمران خواستار بررسی راهکارهای حمایتی برای کسب‌وکارهای آسیب‌دیده شد سگ آبی روسی که خیلی کند است! (+تصاویر) مهلت ۸۷ روزه برای ثبت‌نام معافیت سربازی فرزندآوری بزرگ‌ترین عملیات ترافیکی تاریخ پلیس راهور برای وداع با رهبر شهید