فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۹۳۱۶۱
تاریخ انتشار: ۱۹:۵۱ - ۰۵-۰۲-۱۳۹۴
کد ۳۹۳۱۶۱
انتشار: ۱۹:۵۱ - ۰۵-۰۲-۱۳۹۴

نگرانی باهنر بعد ار رفع تحریم‌ها چیست؟

عصر ایران
وی به نوع دیگر دلواپسان اشاره کرد و گفت: اما اینکه کسی بگوید مملکت را می فروشند یا جاسوس هستند و یا در حال ذبح کشور هستند این ظلم است.
نایب رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در زمان تحریم ها چیزهایی را عادت کرده ایم و نگران آن هستیم تا بعد از زمان رفع تحریم ها هم ماندگار شود گفت: عده ای در تحریم ها به نان و نوایی رسیدند آیا اینها بعد از تحریم ها ما را رها می کنند یا باز هم بازی درمی آورند که کاری انجام دهند.

به گزارش ایرنا، محمدرضا باهنر عصر شنبه در نشست ماهانه جامعه اسلامی مهندسین با اشاره به مذاکرات جمهوری اسلامی ایران و 1+5 گفت: در داخل کشور اگر افراد دارای نظر نسبت به مذاکرات را به دو عده تقسیم کنیم عده ای مشهور به دلواپسان هستند و برخی از آنها تصور می کنند می خواهند مملکت را به فروش برسانند و عده ای هم معتقدند که بدون تفاهم کاری جلو نمی رود و همه چیز بدتر می شود.

وی ادامه داد: اینها که دلواپس هستند به دو نوع تقسیم می شوند یک نوع دلواپسی بنابر این است که به فرماندهان خود اعتماد داریم و دشمن را با وجود قوی بودن غیر قابل اعتماد می دانیم که این نوعی دلواپسی است و در زمان جنگ تحمیلی هم چنین چیزی وجود داشت؛ چرا که در آن دوران نیز به فرماندهان خود در جبهه ها اعتماد داشتیم و دشمن غیرقابل اعتماد بود.

باهنر به بیانات رهبر معظم انقلاب درباره اعتماد به تیم مذاکره کننده هسته ای اشاره کرد و گفت: هر زمانی که رهبر معظم انقلاب بیاناتی که درباره مذاکرات هسته ای فرموده اند تاکید داشتند که به دیپلمات های خودمان اعتماد داریم؛ بنابر این دلواپسی در این محدوده ممنوع است.

وی به نوع دیگر دلواپسان اشاره کرد و گفت: اما اینکه کسی بگوید مملکت را می فروشند یا جاسوس هستند و یا در حال ذبح کشور هستند این ظلم است.

دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین به عده ای دیگری از افرادی که نسبت به مذاکرات نظر می دهند اشاره کرد و گفت: برخی اظهار می کنند که اگر توافق نشود چیزی حل نخواهد شد اما من معتقدم مشکلات اقتصادی که در مملکت وجود دارد و دولت یازدهم آنها را به ارث برده همه اش به تحریم ها برنمی گردد بلکه 50 درصد آن مربوط به تحریم ها و باقی آن به کارها و رویکردهای اشتباه بازمی گردد.

باهنر تصریح کرد: ما به دنبال بازی برد- برد هستیم و روی این موضوع جدی می باشیم اما اگر رقیب بخواهد به برد- باخت تبدیل کند ما نیز آمادگی اش را داریم.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: تحریم ها ، باهنر
ارسال به دوستان
سی‌ان‌ان: اسرائیل چندین تیپ خود را از غزه و جنوب لبنان خارج می کند طرح‌های ایران برای تنگه هرمز ؛ داردانل و مالاکا استایل خاص و متفاوت لیلا بلوکات در جدیدترین تصاویر منتشر شده برنامه کره جنوبی برای تولید نسخه بومی پهپاد شاهد ۱۳۶ ایران خسارات سنگین ایران به پایگاه‌های آمریکایی در بحرین (+عکس) تصمیم درست در بن‌بست سفری به دنیای مرموز چشمان زیبا و کمی هم ترسناک (تصویری) ادعای پلیس مونته‌نگرو: بازداشت یک ایرانی با درخواست اف‌بی‌آی عراق شایعه خروج از اوپک را تکذیب کرد مرسدس بنز 300CE-24 AMG؛ زیبایی خالص (+عکس) مرسدس بنز S600 ؛ تک رنگ در جهان (+عکس) ونزوئلا یک روز بعد از دو زلزله شدید (عکس) / کمبود امکانات و کندی امدادرسانی / پیش بینی هزاران کشته واکنش وزارت خارجه به بیانیه مشترک روبیو و شورای همکاری خلیج فارس پس از زلزله مهیب: ارتش آمریکا وارد ونزوئلا شد استاندار مازندران: در حمایت از تیم ملی فوتبال فعالیت ادارات فردا ۶ تیر با تاخیر آغاز می‌شود