فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۹۳۱۸۳
تاریخ انتشار: ۲۳:۲۰ - ۰۵-۰۲-۱۳۹۴
کد ۳۹۳۱۸۳
انتشار: ۲۳:۲۰ - ۰۵-۰۲-۱۳۹۴

گل‌محمدی :امیدوارم پرسپولیس زلزله احیا شود

عصر ایران
سرمربی تیم ذوب‌آهن معتقد است بازی فردای این تیم در مقابل فولاد برای هر دو تیم بسیار حیاتی است و در قهرمانی تیم ها و یا گرفتن سهمیه موثر است.

سرمربی تیم ذوب‌آهن معتقد است بازی فردای این تیم در مقابل فولاد برای هر دو تیم بسیار حیاتی است و در قهرمانی تیم ها و یا گرفتن سهمیه موثر است.

به گزارش "ورزش سه"، یحیی گل‌محمدی در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی تیم های ذوب‌آهن و فولاد خوزستان گفت: بازی فردا هم برای فولاد و هم برای ذوب‌آهن بازی مهمی است و تکلیف این تیم ها را تعیین می‌ کند، نتیجه این بازی برای هر دو تیم خیلی اهمیت دارد، فقط من امیدوارم این دیدار مساوی نداشته باشد، یک بازی خوب و جوانمردانه و با کیفیت باشد و تماشاگران از دیدن آن لذت ببرند.

وی در رابطه با شرایط تیم ذوب‌آهن گفت: شرایط مان بد نیست اما برای بازی فردا ما چهار مصدوم و یک محروم داریم، هادی محمدی محروم ما در این بازی است و کاوه رضا، اکبر ایمانی، محمدباقر صادقی و اسماعیل فرهادی هم چهار مصدوم ما برای این بازی هستند. البته ما برای جوان های خوبی داریم و رویشان حساب باز کردیم و امیدوارم فردا خودشان را نشان دهند و ما را سربلند کنند.

گل‌محمدی ادامه داد: با توجه به مشکلاتی که ذوب‌آهن در سال های گذشته داشت تا همین جا هم خیلی خوب جلو آمد و جا دارد از همه عوامل ذوب‌آهن تشکر کنم مخصوصا از بازیکنان مان که می‌ دانم شرایط سختی را گذراندند. ما در حال حاضر شانس کمی‌ برای قهرمانی داریم ولی در طرف مقابل شانس خوبی برای گرفتن سهمیه، هم از طرف جایگاهمان در لیگ‌برتر و هم با قهرمانی در جام حذفی داریم.

وی در پاسخ به این سوال که او پس از تیم نفت، تیم ذوب‌آهن را نیز احیا کرده است، با خنده پاسخ داد: من پرسپولیس را هم احیا کرده ام.

گل‌محمدی راجع به شرایط فعلی پرسپولیسی ها گفت: من الان سرمربی تیم ذوب‌آهن اصفهان هستم و در جایگاهی نیستم که بخواهم راجع به پرسپولیس صحبت کنم ولی برای آنها آرزوی موفقیت می‌ کنم، تنها چیزی که می‌ توانم بگویم این است که زودتر از این شرایط بیرون بیایند و پرسپولیس زلزله بازهم احیا شود، آنها در این چندساله خیلی زحمت کشیدند و مشکلات زیادی داشتند. هواداران پرسپولیس دلشان برای این تیم می‌ تپد و در سال های گذشته هم خیلی زجر کشیدند و امیدوارم هرچه زودتر مشکلات شان تمام شود.
برچسب ها: پرسپولیس تهران
ارسال به دوستان
قانون «۲۰، ۲۰، ۲۰ » برای خشکی چشم دیجیتال چیست؟ صدرنشینی مقتدرانه هلند، صعود ژاپن و لبخند سوئد؛ پرونده گروه F بسته شد «‌تهرانی ها در مراسم ظهر عاشورا در سبزه میدان»؛ سال ‌1270(عکس) دنباله‌دار میان‌ستاره‌ای 3I/ATLAS احتمالا هم‌سن جهان اولیه است ۵ زن ریاضیدان که مرزهای علم و فناوری را جابه‌جا کردند(+عکس) ساحل عاج دیوار برلین را شکست/ صعود مقتدرانه ساحل عاج، اکوادر/ صدرنشینی متزلزل آلمان اگر خار پاشنه دارید و از درد آن عاجز شده‌اید، بخوانید «الکساندر گراهام بل» در کنار همسرش؛ سال 1281(عکس) آیا خودروهایی با رنگ مطلقا سیاه به واقعیت نزدیک می‌شوند؟(+عکس) فرمول‌بندی سقوط؛ آیا با نگاه به تاریخ می‌توان سرنوشت جوامع را پیش‌بینی کرد؟ فوت یک گردشگر در اثر ریزش تونل برفی ازنا تیراندازی در نزدیکی مسجد جامع سراوان مدافع اسپانیا: رویای من بازی مقابل مسی در فینال جام جهانی است نگاهی به طراحی موزه سرالوس اثر آلوارو سیزا (+عکس) ادعای اسرائیل: ۶ عضو حزب الله را هدف قرار دادیم