فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۹۳۳۴۵
تاریخ انتشار: ۲۳:۴۱ - ۰۶-۰۲-۱۳۹۴
کد ۳۹۳۳۴۵
انتشار: ۲۳:۴۱ - ۰۶-۰۲-۱۳۹۴

صادقی:مقابل پرسپولیس مستحق پیروزی بودیم

عصر ایران
کاپیتان تیم فوتبال سایپا گفت: ما مقابل پرسپولیس بهتر بازی کردیم و مستحق پیروزی بودیم.

کاپیتان تیم فوتبال سایپا گفت: ما مقابل پرسپولیس بهتر بازی کردیم و مستحق پیروزی بودیم.

به گزارش فارس، ابراهیم صادقی پس از تساوی دو بر دو سایپا مقابل پرسپولیس اظهار داشت: بازی خوبی بود و ما توانستیم مسابقه دو بر صفر عقب افتاده را به تساوی بکشانیم.

وی ادامه داد: فکر می‌کنم ما بهتر از پرسپولیس بازی کردیم و مستحق پیروزی بودیم.

* مشکل‌پور: گل سومی که زدیم درست بود

سجاد مشکل‌پور بازیکن سایپا در مورد تساوی مقابل پرسپولیس گفت: بازی را خوب شروع نکردیم، اما رفته رفته و در نیمه دوم، کنترل مسابقه را دراختیار گرفتیم و می‌توانستیم پیروز شویم.

وی در مورد داوری گفت: به نظرم گلی که زدیم درست بود و خطایی هم که بازیکن آنها روی من کرد پنالتی بود. داور ندید، اما روی من دو بار خطا صورت گرفت.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: پرسپولیس تهران
ارسال به دوستان
آشنایی با مکانیسم، مزایا و معایب گیربکس «CVT» عکس دسته‌جمعی «بلژیکی‌ها» در ایران دوران قاجار ترکان خاتون؛ ملکه نگون‌بخت ایران میان‌وعده‌های خوب برای تقویت سلامت روده را بشناسید رازهای بزرگ کیهان؛ ۱۱ معمای بی‌پاسخ که علم را به چالش می‌کشند شکار ذرات نامرئی؛ نتایج اولیه بزرگ‌ترین آشکارساز نوترینو جهان منتشر شد کشورهایی که بودجه نظامی آن‌ها در سال ۲۰۲۵ بیشترین افزایش را داشته است (+ اینفوگرافیک) «عروسی ارمنی‌ها در یکی از جزایر دریاچه ارومیه»؛ 140 سال قبل (عکس) وقتی راننده روی شکم دراز می‌کشد! / ایده‌ای عجیب مشابه موتورسیکلت حملات جدید آمریکا به جنوب ایران : قشم، سیریک، بندر کنگ و بندرلنگه هرمزگان کشف مرز ناشناخته در زمین؛ سیاره ما تقارن شگفت‌انگیزی در نحوه بازتاب نور دارد فریبا: نمایش ایران مقابل مصر شجاعانه و تماشایی بود جزئیات مراسم وداع و تشییع رهبر شهید انقلاب اعلام شد جزئیات مراسم وداع و تشییع پیکر رهبر شهید در تهران ضرورت ثبت‌نام و بیمه زائران اربعین در سامانه سماح