فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۹۳۳۴۵
تاریخ انتشار: ۲۳:۴۱ - ۰۶-۰۲-۱۳۹۴
کد ۳۹۳۳۴۵
انتشار: ۲۳:۴۱ - ۰۶-۰۲-۱۳۹۴

صادقی:مقابل پرسپولیس مستحق پیروزی بودیم

عصر ایران
کاپیتان تیم فوتبال سایپا گفت: ما مقابل پرسپولیس بهتر بازی کردیم و مستحق پیروزی بودیم.

کاپیتان تیم فوتبال سایپا گفت: ما مقابل پرسپولیس بهتر بازی کردیم و مستحق پیروزی بودیم.

به گزارش فارس، ابراهیم صادقی پس از تساوی دو بر دو سایپا مقابل پرسپولیس اظهار داشت: بازی خوبی بود و ما توانستیم مسابقه دو بر صفر عقب افتاده را به تساوی بکشانیم.

وی ادامه داد: فکر می‌کنم ما بهتر از پرسپولیس بازی کردیم و مستحق پیروزی بودیم.

* مشکل‌پور: گل سومی که زدیم درست بود

سجاد مشکل‌پور بازیکن سایپا در مورد تساوی مقابل پرسپولیس گفت: بازی را خوب شروع نکردیم، اما رفته رفته و در نیمه دوم، کنترل مسابقه را دراختیار گرفتیم و می‌توانستیم پیروز شویم.

وی در مورد داوری گفت: به نظرم گلی که زدیم درست بود و خطایی هم که بازیکن آنها روی من کرد پنالتی بود. داور ندید، اما روی من دو بار خطا صورت گرفت.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: پرسپولیس تهران
ارسال به دوستان
مرکز وکلای قوه قضاییه اطلاعیه داد زلزله ونزوئلا زنگ خطر برای برج‌های ساحلی شمال ایران/خطر پنهان امواج بلندپریود زنان باردار در معرض ۴۵ ماده شیمیایی رایج قرار دارند قیمت دلار امروز شنبه ۶ تیر ۱۴۰۵ روایت جدیدی از ترور کمال خرازی از طریق نفوذ به بیمارستان (+فیلم) رگبار باران در ۵ استان شمالی آخرین فرصت بهره‌مندی از معافیت سه فرزندی و بیشتر تا پایان شهریور ۱۴۰۵ سود بانکی ۴۰ درصدی تصویب نشده، در دست مطالعه است این اختلال در زنان ۵ سال دیرتر از مردان نمایان می‌شود دخالت کاخ سفید در انتشار مدل جدید هوش مصنوعی «اوپن‌ای‌آی» دیدنی های امروز؛ از امدادرسانی به زلزله زدگان ونزوئلا تا آیین های عزاداری در عاشورا ۵ میان‌وعده شیرین و سالم زیر ۱۰۰ کالری که هوس شیرینی را مهار می‌کنند یافته شگفت‌انگیز هوش مصنوعی: آب شاید در سطح مولکولی ترکیبی از دو مایع باشد "اول حساب کنید" ؛ وقتی درد مشترک نداریم، درک مشترک هم نخواهیم داشت علت حذف حق عائله‌مندی همسران بازمانده چیست؟