فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۰۰۱۲۰
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۹ - ۲۰-۰۳-۱۳۹۴
کد ۴۰۰۱۲۰
انتشار: ۱۶:۵۹ - ۲۰-۰۳-۱۳۹۴

جباری: مربی خارجی برای استقلال مفیدتر است

عصر ایران
علی جباری پیشکسوت استقلال که از خبر حضورش در هیات مدیره بی اطلاع است، عنوان کرد برای کمک به استقلال در بعد فنی آماده است.

علی جباری پیشکسوت استقلال که از خبر حضورش در هیات مدیره بی اطلاع است، عنوان کرد برای کمک به استقلال در بعد فنی آماده است.

علی جباری به خبرنگار "ورزش سه" گفت: من از جلسه هیات مدیره و انتخاب شدن خودم و حسن روشن به عنوان دو نفر از اعضا اطلاعی ندارم، اما واقعیت این است که اینکار مسئولیت سنگینی ندارد. اگر شرایط و اسپانسرمهیا باشد کار کردن نتیجه گرفتن کار سختی نیست.

اعضای هیات مدیره باید د رآمدزایی کنند

به عقیده من باید افرادی در هیات مدیره باشند که بتوانند از لحاظ مالی برای تیم در آمدزا باشند. اشخاصی مثل من هم که فوتبالی هستند می توانند در بحثهای فنی به استقلال کمک کنند. متاسفانه الان شرایط بحرانی در استقلال وجود دارد. اسامی مربیان داخلی که مطرح می شود می توانند به تیم کمک کنند وبی به عقیده من رای اینکه استعدادهای جوان مربیگری سوخت نشوند بهتر است که مربی خارجی بیاوریم که در کنارش چند مربی ایرانی باشد. به این ترتیب هوادرانی هم که بینشان چند دستگی افتاده، با استقلال آشتی می کنند و از تیم حمایت می کنند. ضمن اینکه مربیان ایرانی ما همه با صلاحیت هستند ولی شما فکر کنید مثلا منصوریان اگر در استقلال باخت بیاورد، آن وقت است که حواشی بالا می گیرد و در نهایت ما یک مهره ارزشمند مربیگری را سوخت کرده ایم.

با مربی خارجی یوگوسلاو موافقم

منظور من از آوردن مربی خارجی یک مربی اسم و رسم دار نیست. بلکه تنها کسی باشد که کارنامه قابل قبولی داشته باشد. برای آوردن او هم لازم نیستهزینه زیادی صرف شود. با حدود 250 هزار دلار می توانیم یک مربی یوگوسلاو آشنا به فوتبال ایران بیاوریم. همین کفایت می کند و نیازی به گشتن دنبال اسامی بزرگ مثل فرگوسن و گواردیولا نیست. حدود 22،23 سال پیش استقلال به لیگ دو رفته بود در سخت ترین شرایط که همه روی ما زوم می کردند که بتوانند از استقلال نتیجه بگیرند. سکومورخف که خودش دستیار مربی روسیه بود توانست به تیم آرامش دهد و استقلالبه لیگ یک صعود کرد. شاید باور نکنید ولی برای بازیهای استقلال د رزمان یکه در لیگ دو بود حدود 45، تا 65 هزار تماشاگر می آمد در حالی که همان سال تیمهای به اصطلاح الان لیگ برتری با 7،8 بازیکن ملی پوش وقتی بازی می کردند تنها 250 نفر برای تماشای آنها به استادیوم می امد.

در این شرایط مربی خارجی بیشتر به درد استقلال می خورد

اگر من در هیات مدیره باشم نظرم این است که مربی خارجی در این شرایط بیشتر به درد تیم می خورد. اگر هم اتفاق آرا بر مربی ایرانی بادش باید همه شرایط سنجیده شود و کاری نکنیم تامربیانی که می توانند در زمان مناسب یک مهره ارزشمند برای استقلال محسوب شوند در این برحه زمانی سوخت شوند.
برچسب ها: استقلال
ارسال به دوستان
شکار نیروی پنجم طبیعت؛ فیزیکدانان در آستانه حل بزرگ‌ترین معمای کیهان ۱۰ قانون رانندگی در کشورهای دیگر که آمریکایی‌ها از آن بی‌خبرند الهام از طبیعت برای فتح مریخ ۱۹ کشوری که تاکنون میزبان جام جهانی فوتبال بوده‌اند (+ اینفوگرافیک) قانون «۲۰، ۲۰، ۲۰ » برای خشکی چشم دیجیتال چیست؟ صدرنشینی مقتدرانه هلند، صعود ژاپن و لبخند سوئد؛ پرونده گروه F بسته شد «‌تهرانی ها در مراسم ظهر عاشورا در سبزه میدان»؛ سال ‌1270(عکس) دنباله‌دار میان‌ستاره‌ای 3I/ATLAS احتمالا هم‌سن جهان اولیه است ۵ زن ریاضیدان که مرزهای علم و فناوری را جابه‌جا کردند(+عکس) ساحل عاج دیوار برلین را شکست/ صعود مقتدرانه ساحل عاج، اکوادر/ صدرنشینی متزلزل آلمان اگر خار پاشنه دارید و از درد آن عاجز شده‌اید، بخوانید «الکساندر گراهام بل» در کنار همسرش؛ سال 1281(عکس) آیا خودروهایی با رنگ مطلقا سیاه به واقعیت نزدیک می‌شوند؟(+عکس) فرمول‌بندی سقوط؛ آیا با نگاه به تاریخ می‌توان سرنوشت جوامع را پیش‌بینی کرد؟ فوت یک گردشگر در اثر ریزش تونل برفی ازنا