فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۰۶۳۰۷
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۴ - ۲۵-۰۴-۱۳۹۴
کد ۴۰۶۳۰۷
انتشار: ۱۲:۲۴ - ۲۵-۰۴-۱۳۹۴

تبریک وزیر خارجه دولت موقت به رئیس جمهوري

وزیر امور خارجه دولت موقت در نامه‌ای به رئیس‌جمهوری، حصول توافق هسته‌ای را تبریک گفت و این موفقیت را حاصل اجماع تصمیم‌سازان کشور دانست.

به گزارش شرق ابراهیم یزدی در نامه خود این توافق را گام اول برای حل مشکلات اقتصادی قلمداد کرد و از حسن روحانی خواست با جذب نظر مقامات تصمیم‌ساز کشور مقدمات تغییر فضای سیاسی کشور را فراهم کند.

وزیر خارجه دولت موقت افزود: «اکنون زمان مذاکره ملی برای حل مسائل داخلی و دستیابی به وفاق ملی فرا رسیده است.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
آشنایی با مکانیسم، مزایا و معایب گیربکس «CVT» عکس دسته‌جمعی «بلژیکی‌ها» در ایران دوران قاجار ترکان خاتون؛ ملکه نگون‌بخت ایران میان‌وعده‌های خوب برای تقویت سلامت روده را بشناسید رازهای بزرگ کیهان؛ ۱۱ معمای بی‌پاسخ که علم را به چالش می‌کشند شکار ذرات نامرئی؛ نتایج اولیه بزرگ‌ترین آشکارساز نوترینو جهان منتشر شد کشورهایی که بودجه نظامی آن‌ها در سال ۲۰۲۵ بیشترین افزایش را داشته است (+ اینفوگرافیک) «عروسی ارمنی‌ها در یکی از جزایر دریاچه ارومیه»؛ 140 سال قبل (عکس) وقتی راننده روی شکم دراز می‌کشد! / ایده‌ای عجیب مشابه موتورسیکلت حملات جدید آمریکا به جنوب ایران : قشم، سیریک، بندر کنگ و بندرلنگه هرمزگان کشف مرز ناشناخته در زمین؛ سیاره ما تقارن شگفت‌انگیزی در نحوه بازتاب نور دارد فریبا: نمایش ایران مقابل مصر شجاعانه و تماشایی بود جزئیات مراسم وداع و تشییع رهبر شهید انقلاب اعلام شد جزئیات مراسم وداع و تشییع پیکر رهبر شهید در تهران ضرورت ثبت‌نام و بیمه زائران اربعین در سامانه سماح