فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۲۱۴۰۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۵ - ۱۳-۰۷-۱۳۹۴
کد ۴۲۱۴۰۵
انتشار: ۱۰:۱۵ - ۱۳-۰۷-۱۳۹۴

بعیدی‌نژاد: آقای رسایی کمی استراحت بفرمایید

عصر ایران
به خدا همه می‌دانند که در همین دوره بعداز پایان مذاکرات چقدر در سخنرانی‌های خودتان در تهران و یا شهرستانها به مخالفت با برجام برخاستید. همه والله در جریان این تلاشهای شما هستند. فکر نکنم یک نفر باشد که نداند شما با چه حساسیتی در گفت‌وگوهای کمیسیون برجام شرکت فرمودید و با چه جدیتی تلاش نمودید ضعفهای برجام را با آقای دکتر عراقچی به بحث بگذارید.

یک عضو تیم مذاکره کننده هسته‌ای کشورمان خطاب به حمید رسایی گفت: حالا که بحث برجام به صحن علنی آمده است شما یک کمی استراحت بفرمایید و فقط اجازه دهید یک کمی هم دیگر نمایندگان صحبت کنند.

به گزارش ایسنا حمید بعیدی‌نژاد در صفحه اینستاگرامش با انتشار عکسی از حمید رسایی نماینده مجلس که در دستانش نوشته ای مبنی بر " من با برجام مخالفم" قرار داشت، نوشت: جناب آقای رسایی، چشم!چشم! به خدا آقای دکتر لاریجانی، همه نمایندگان محترم مجلس و بلکه همه ملت ایران والله، بالله میدانند که شما با برجام مخالف هستید، آخه اثبات این مخالفت شما که دیگه پلاکارد نمیخواست.

به خدا همه میدانیم که جنابعالی از همان ابتدا هم مخالف مذاکرات هسته‌ای بودید، همه می‌دانند که شما با همان تفاهم ژنو هم مخالف بودید. واقعا فکر نمی‌کنم کسی نداند که جنابعالی در این دو سال که تیم مذاکراتی در حال مذاکره بود چقدر وقت با ارزش نمایندگی خود را به مخالفت با تفاهم ژنو، اجرای تفاهم ژنو و مذاکرات وین اختصاص دادید.

به خدا همه می‌دانند که در همین دوره بعداز پایان مذاکرات چقدر در سخنرانی‌های خودتان در تهران و یا شهرستانها به مخالفت با برجام برخاستید. همه والله در جریان این تلاشهای شما هستند. فکر نکنم یک نفر باشد که نداند شما با چه حساسیتی در گفت‌وگوهای کمیسیون برجام شرکت فرمودید و با چه جدیتی تلاش نمودید ضعفهای برجام را با آقای دکتر عراقچی به بحث بگذارید.

بعیدی‌نژاد: آقای رسایی کمی استراحت بفرمایید

حتی یک نفر هم نیست که نداند حتی با پایان گرفتن بحثهای کمیسیون باز هم از تلاش نایستادید و با شرکت در سخنرانیها حتی در جمع متحصنین خواستید مسئولین را از خطرات بالقوه تفاهم هسته ای آگاه کنید. والله همه می‌دانند که شما با برجام مخالفید چون پذیرش برجام را به معنای باز شدن راه نفوذ دشمن می‌دانید.

به خدا همه اینها را می‌دانند. واقعا چه نیازی به بالا بردن پلاکارد در مجلس بود.

ولی خداییش جناب آقای رسایی بعد از این تلاشهای بسیار گسترده که به قدر کافی و وافی هم انجام شده است، خواهش می کنیم حالا که بحث برجام به صحن علنی آمده است شما یک کمی استراحت بفرمایید و فقط اجازه دهید یک کمی هم دیگر نمایندگان صحبت کنند. همین. مخلص شما هم هستیم و قصد خدای ناکرده هیچگونه جسارتی هم نبود! فقط یا علی

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: بعیدی نژاد ، رسایی ، برجام
ارسال به دوستان
از تانک تی-34 تا هیولای خزر؛ داستان نبوغ الکسیف (+عکس) امروز با سعدی: تو که پادشاه حُسنی نظری به بندگان کن آموزش زبان انگلیسی به سبک عصر ایران / درس پنجاه و هشت تعداد ساعات کار مورد نیاز یک کارگر در کشورهای مختلف برای درآمد ۱,۰۰۰ دلاری (+ اینفوگرافیک) معاون قوه قضائیه :موتورسواری بانوان منع شرعی ندارد/اگر مجلس قانون گواهی نامه برای آنها را تصویب کند قوه قضاییه هم موافق است چرا دوربین‌ روی تلفن‌ هوشمندمان را مدیون «اینشتین» هستیم؟ ردپای دو شرکت آمریکایی در سفره‌های ایرانی‌ها/ چرا ترامپ در مورد تجارت کشاورزی ایران دروغ گفت؟ انشقاق در نیروهای متعهد و انقلابی بر سر مذاکرات و رهبری روزنامه جمهوری اسلامی: توافق را شکست ندهيم ایران ۱ - ۱ مصر/ مصر روی دروازه ایران خیمه زده صدرنشینی مقتدرانه اسپانیا؛ معجزه کیپ‌ورد کامل شد، اروگوئه حذف شد چرا شبکه بانکی ایران هر چند ماه یک‌ بار از کار می‌افتد؟ تقویم روز توهین قاسمیان، روحانی نزدیک به جلیلی: مذاکره کنندگان به شبکه‌ای وصل هستند که به شبکه یهود می‌رسد(فیلم) توافق چهارچوبی میان اسراییل و دولت لبنان چه مفادی دارد؟