فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۵۹۷۰۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۹ - ۱۵-۰۱-۱۳۹۵
کد ۴۵۹۷۰۰
انتشار: ۰۹:۴۹ - ۱۵-۰۱-۱۳۹۵

واگذاری تبلیغات مترو به سازمان زیباسازی

 معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران از واگذاری تبلیغات داخل واگن و ایستگاه مترو به سازمان زیباسازی خبرداد.

به گزارش ایسنا، مهندس سیدجعفر تشکری هاشمی با اعلام این خبر گفت: براساس مصوبه هیات مدیره مترو مقرر شد که از این پس، تبلیغات داخل مترو به مانند اتوبوس به سازمان زیباسازی شهرداری واگذار شود.

وی با بیان اینکه معتقدیم باید هرکاری در حوزه تخصصی خود پیگیری شود، افزود: تجربه موفقی در مورد واگذاری تبلیغات بدنه اتوبوس به سازمان زیباسازی داشتیم و از این پس نیز تبلیغات در مترو به زیباسازی واگذار خواهد شد.

تشکری هاشمی با بیان اینکه مترو نباید به دنبال فعالیت‌های متفرقه همچون تبلیغات برود بلکه باید توانایی خود را صرف بهبود کیفیت جابجایی مردم کند، گفت: حداکثر تا سه ماه اول سال 95 ، تبلیغات داخل مترو تحویل سازمان زیباسازی می‌شود.
ارسال به دوستان
نطق توجه‌برانگیز ونس درباره جنگ با ایران (فیلم) آغاز پروازهای فرودگاه کیش پس از ۴ ماه اروپا گرم ترین روزهای تاریخ خود را تجربه می کند تنش آبی در ۹ شهر و ۲۷ روستای خراسان جنوبی حملات هوایی دوباره اسرائیل به جنوب لبنان رجزخوانی پرسروصدای «وحید جلیلی» علیه ترامپ(فیلم) بارش های پراکنده در راه کشور قلعه‌نویی: درباره موضوعاتی که در دین ما ممنوع است، صحبت نمی‌کنیم سخنگوی وزارت دفاع: خطوط قرمز نظام همان شروطی است که رهبر معظم اعلام کردند شهردار شیعه نیویورک در عزاداری عاشورا (+عکس) هشدار مرکز زلزله‌نگاری درباره برج‌سازی در سواحل مازندران حمایت مقام دولت اوباما از توافق ترامپ و ایران : قابل مقایسه با برجام نیست/ در انبوه اشتباهات ترامپ، توافق، کار صحیح است پیام قرارگاه خاتم‌ به آمریکا در مورد پرواز هواپیماهای اسرائیل در اطراف ایران ادعای ترامپ: ایران بازار جدید برای آمریکا است هشدار قرارگاه خاتم درباره پرواز هواپیماهای اسرائیل به سمت ایران