فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۶۱۲۹۰
تاریخ انتشار: ۰۷:۲۸ - ۲۳-۰۱-۱۳۹۵
کد ۴۶۱۲۹۰
انتشار: ۰۷:۲۸ - ۲۳-۰۱-۱۳۹۵

پرداخت حقوق مستمری‌بگیران از بیستم هرماه

معاون فنی و درآمد سازمان تامین اجتماعی از ابلاغ برنامه و بودجه مصوب سال جاری سازمان خبر داد.

محمدحسن زدا در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه برنامه و بودجه سال 1395 سازمان که به تصویب هیئت امنای سازمان رسیده است از سوی مدیر عامل به کلیه واحدها ابلاغ شد اظهار کرد: بر این اساس بودجه سال 95 سازمان از حیث منابع و مصارف بالغ بر 725 هزار و 429 میلیارد ریال است.

وی افزود: از این میزان درآمد حاصل از حق بیمه (بند یک ماده 28) برابر با 460 هزار میلیارد ریال (بودجه ابلاغی) و میزان تعهدات قانونی بخش بیمه ای (ماده 16، 17، و 18) برابر با 433 هزار و 146 میلیارد ریال است.

معاون سازمان تامین اجتماعی همچنین به طرح متمرکزسازی پرداخت حقوق مستمری بگیران اشاره و عنوان کرد: با پرداخت مستمری اسفند ماه طرح تغییر زمان پرداخت مستمری به صورت کامل عملیاتی شده و از این پس کلیه مستمری بگیران سازمان مستمری خود را در روزهای بیستم تا بیست و هفتم هر ماه دریافت می‌کنند.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
پادشاه سلامت روده؛ فیبر یا پروبیوتیک؟ (بررسی برنده این دوئل گوارشی) اعلام آمادگی ایران برای کمک به مردم زلزله‌زده ونزوئلا درخواست جالب سفارت ایران در غنا: کرواسی را ببرید تا ما صعود کنیم اهمیت بازسازی زندگی در دوران پساجنگ آمادگی کامل تهران برای میزبانی مراسم وداع با رهبر شهید عادت‌هایی که ممکن است شما را زودتر پیر کنند!(اینفوگرافیک) دادستان مازندران: دستور برخورد با عریان‌سازی / مهم‌ترین مطالبه مردم متدین، موضوع بی‌حجابی و عریان‌سازی در معابر عمومی است ماموریت تاریخی کی‌روش برای صعود تیم ملی ایران عضو مجلس خبرگان رهبری: عده‌ای افراطیون کارشکنی می‌کنند که نادرست است/ مذاکره‌کنندگان باید هوشیار باشند پروازهای رامسر به شیراز، مشهد و بغداد برقرار شد سلطانیه زنجان میزبان مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی کشور تظاهرات هفتگی علیه کابینه نتانیاهو ادامه دارد انتقاد زلاتان از داوری علیه ایران در جام جهانی ستایش اینفانتینو از جذابیت نبرد ایران و مصر پاسخ بیگلربیگی به امیرحسین ثابتی: دو روز قبل از نطق شما، با خواهش وزیر نفت و تنها بخاطر جلوگیری از به مخاطره افتادن مدیریت انرژی کشور استعفا دادم/ چرا رگ گردنتان برای گم‌شدن‌میلیاردها دلار ناشی از‌ فروش نفت باد نکرد؟