فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۶۴۹۷۴
تاریخ انتشار: ۲۳:۰۱ - ۰۹-۰۲-۱۳۹۵
کد ۴۶۴۹۷۴
انتشار: ۲۳:۰۱ - ۰۹-۰۲-۱۳۹۵
تیمی موفق است که ابتدای فصل 12 امتیاز بگیرد

قلعه‌نویی: فقط تا فردا خوشحال خواهیم بود

عصر ایران
سرمربی تراکتورسازان می گویند ما اکنون افسوس امتیازات از دست رفته را می خوریم ولی این مهم است که بازیکنان ما جانفشانی می کنند.
به گزارش "ورزش سه"، امیر قلعه نویی در نشست مطبوعاتی پایان بازی تیمش در برابر ملوان گفت: 

تا فردا خوشحال خواهیم بود

از لحاظ روحی و روانی برد خوبی بود و دوباره در جدول ماندیم و به دیدارهای آینده امیدوار هستیم. ابتدا به الهلال فکر می کنیم. آن دیدار برای ما مهم است. از الان تا فردا خوشحال خواهیم بود و از فردا به الهلال فکر می کنیم. به سه چهار مهره استراحت می دهیم برای اینکه برای دیدار بعدی ریکاوری کنند.

تبریز شهر اولین هاست

تبریز شهر اولین هاست، خوشحالم دوبار این قضیه شامل حالم شد، امسال توانستیم برای اولین بار به عنوان تیم اول راهی مرحله بعد شویم، امیدوارم بازهم بتوانیم مردم خوب تبریز را شاد کنیم، با اینکه فراز و نشیب داشتیم و انرژی زیادی از ما گرفته شد اکنون خوشحال هستیم که توانستیم یک تراکتور خوب را درست کنیم. 

من کمترین سهم را دارم

ما اکنون افسوس امتیازات از دست رفته را می خوریم ولی بازیکنان ما جانفشانی می کنند، نگاه کنید چقدر ما پرواز داشتیم و سفر رفتیم، به ما فرصت نفس کشیدن ندادند، تیمی که هر روز سر تمریناتش دعوا داشتیم و بازیکنان در تمرین بزن بزن می کردند. خودم کمترین سهم را داشتم، انشا... این چند بازی تمام شود و شرمنده مردم نشویم.

دو گل بچه گانه خوردیم

بازی قبل هم راحت گل خوردیم، دو گل بچه گانه خوردیم، امیدوارم در دو بازی آینده و در پلی آف این ایرادات برطرف شود. دلیل این اشتباهات خستگی بچه ها است. مخصوصا بازیکنانی که در همه ازی ها بازی می کنند. ملوان تیم بسیار خوبی است. من این تیم را دوست دارم. من سه، چهار هفته آنجا بودم. در همانجا به من احترام گذاشتند. امیدوارم همه جا همینطور شود و به یکدیگر فحش ندهیم. با این که از آنجا رفتم به من بی احترامی نکردند. امیدوارم این تیم در لیگ بمانند چون تیم مظلومی هستند. آنها هواداران باشخصیتی دارند. آن ها تیم قدرتی و تاکتیکی هستند.

شرایط باید برای ماندن من مهیا باشد

تیمی موفق است که در نقل و انتقالات 10، 12 امتیاز بگیرد. خودم می خواستم دفعه قبل بمانم اما دوستان نگذاشتند. الان هم اینجا راحت هستم. تبریزی های اصیل اینجا هستند و من آنها را باشخصیت می دانم. ابتدا ببینید من را می خواهند یا خیر، اما ماندن من شرایطی دارد. باید بازیکنانی که می خواهم را بگیرند و زود تمرینات را شروع کنیم. شرایط باید مهیا باشد. باید در حد شان مردم تبریز باشد. برای خودم این حرف ها را نمی زنم بلکه به خاطر خود تراکتور است.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: قلعه نویی
ارسال به دوستان
تاثیر شگفت‌آور یک ویتامین رایج بر یکی از کشنده‌ترین سرطان‌های مغز انگلیس ۰-۰ غنا؛ سد دفاعی کی‌روش برابر ماشین موقعیت‌سازی سه‌شیرها کپسول زمان ۷۰۰هزار ساله؛ مدفوع سنجاب‌های کانادا اسرار حیات عصر یخبدان را آشکار کرد قلب خود را با این ماده مغذی بیمه کنید دختری از ایل شاهسون با لباس‌های سنتی در دوران قاجار(عکس) ۵ چهره ماندگار که راه زنان را به دنیای مهندسی گشودند(+عکس) از جنرال موتورز تا فورد؛ برندهایی که خودروهای نظامی را برای ارتش آمریکا ساختند(+عکس) حمله سایبری به زیرساخت‌های بانکی کشور تایید شد دلاور دوستانیان کارگردان مستند درگذشت درخشش هاکی‌بازان ایرانی در روسیه؛ کسب دو مدال نقره جام تات‌نفت شکست تیم ملی هندبال ساحلی ایران در نخستین دیدار جهانی تصمیم جدید وزارت امنیت داخلی آمریکا برای تیم ملی ایران ترامپ: در تلاش هستیم که با ایران به توافقی منصفانه دست پیدا کنیم/ اوضاع خیلی خوب پیش می‌رود گروسی: ایده‌ای درباره محل احتمالی مواد غنی سازی شده داریم/ اولویت اصلی، تأیید محل اورانیوم با غنای بالا است ترامپ: شاید باید دوباره نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری بشوم!