فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۷۰۲۹۹
تاریخ انتشار: ۰۷:۳۶ - ۰۵-۰۳-۱۳۹۵
کد ۴۷۰۲۹۹
انتشار: ۰۷:۳۶ - ۰۵-۰۳-۱۳۹۵

آغاز دور دوم سفرهای زیارتی بازنشستگان

رئیس کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی ضمن اعلام اولویتهای اعزام بازنشستگان به سفرهای زیارتی، از آغاز دور دوم اعزام بازنشستگان به مشهد مقدس خبر داد و گفت: این طرح متوقف نشده است.

علی اصغر بیات در مورد سفر بازنشستگان به مشهد مقدس در قالب طرح کرامت رضوی افزود: اعزام بازنشستگان به مشهد به صورت نمادین در هفته کارگر آغاز شد و پس از انجام برنامه ریزیها و هماهنگیهای لازم از روز جمعه هفتم خرداد نیز اعزام های دور دوم با برنامه ریزی های انجام شده آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه ۱۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بدین منظور اختصاص یافته است، گفت: این طرح متوقف نشده و نخواهد شد و در مرحله دوم ۲۵ هزار بازنشسته اعزام خواهند شد که این مرحله تا فروردین ماه ادامه دارد.

اعلام اولویتهای اعزام

رئیس کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی ادامه داد: اولویت اعزام با خانواده شهدا و ایثارگران، بازنشستگانی که حداقل حقوق را دریافت می کنند، افرادی که تاکنون به زیارت نرفته اند، اختصاص پیدا می کند و فعلا هر بازنشسته یکبار می‌تواند از این امکان برخوردار شود. بازنشستگان می توانند با مراجعه به کانونهای بازنشستگان در استانهای مختلف نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

بیات با اشاره به اینکه در مرحله اول نیز ۲۵ هزار و ۵۰۰ بازنشسته به مشهد مقدس اعزام شدند، تاکید کرد: استان هایی که مسیر ریلی دارند با قطار و سایر استان ها نیز با اتوبوس راحت به مشهد اعزام می شوند و سهمیه هر استان با توجه به تعداد بازنشستگان مشخص شده به طوری که از تمامی کشور به این سفر اعزام خواهند شد.

نظارت قوی بر اعزام زائران

وی از نظارت و کنترل در اعزام زائران به مشهد خبر داد و گفت: سیستم نظارتی و کنترلی ما بسیار قوی است به طوری که زائران در رفت و برگشت و همچنین اقامت و ارائه خدمات، تحت نظارت هستند و تمامی سعی‌مان این است که خدمات قابل قبولی به بازنشستگان ارائه دهیم.

رئیس کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی اظهار امیدواری کرد که این طرح ادامه داشته باشد تا همه بازنشستگان به مرور بتوانند از آن استفاده کنند.

اعزام ۸ هزار بازنشسته به عتبات عالیاتبیات همچنین در مورد اعزام بازنشستگان به عتبات عالیات نیز افزود: در سال جاری ۸ هزار نفر به عتبات اعزام خواهند شد و به هر کدام از بازنشستگان و یک نفر همراهشان، نفری یک میلیون وام پرداخت می شود.

به گفته وی، سال گذشته ۵ هزار بازنشسته به عتبات عالیات اعزام شدند که امسال تعداد آنها افزایش پیدا می کند و همچنین با سازمان حج و زیارت نیز مذاکراتی انجام و تفاهمی منعقد شده است تا هر چه سریعتر زمینه اعزام بازنشستگان به عتبات فراهم شود.
برچسب ها: بازنشسته ، سفر
ارسال به دوستان
شغل رویایی دهه 80 میلادی؛ داستان خواندنی مشاوران تلفنی نینتندو (+فیلم و عکس) هشدار نهاد مدیریت بر آبراه خلیج فارس نسبت به تبعات تردد از مسیرهای غیرمجاز  اجلاس انرژی بریکس در هند؛ فرصتی راهبردی برای بازگشت ایران به بازار جهانی نفت ایتالیا: در جنگ علیه ایران مشارکت نکردیم برنامه اعزام ارتش دانمارک به تنگه هرمز تماس تلفنی عراقچی - وزیر خارجه عمان / برنامه گفت‌وگو برای تعیین اداره آینده تنگه هرمز نفرین معبد مصری و مرگ تراژیک نویسنده ایرانی؛ جعفر خان از فرنگ برگشته (+صدا) سفر تیم کشتی فرنگی جوانان ايران به تایلند مسجد جامع بارزانی؛ سومین مسجد بزرگ جهان (+فیلم و عکس) نتانیاهو: نیروهای ما در جنوب لبنان باقی می‌مانند و آزادی عمل کامل دارند سرویس و تمام‌کنندگی بلای جان والیبال ایران تهران/ حضور مهران غفوریان در مراسم عزاداری ظهر عاشورا پیشنهاد افزایش ۲۰ تا ۳۰ درصدی اعتبار کالابرگ برخی دهک‌ها روی میز دولت بیانیه پایانی نشست شورای همکاری خلیج فارس و آمریکا؛ حمایت از مذاکرات تهران-واشنگتن ایران ۰ - ۳ آمریکا/ طلسم باخت‌های تیم ملی والیبال شکسته نشد