فیلم بیشتر »»
کد ۴۷۹۰۸۰
انتشار: ۰۷:۱۸ - ۲۲-۰۴-۱۳۹۵

اس ام اس فلسفی و زیبا سری سی و چهارم

زندگی کوتاه است قواعد را بشکن،
سریع فراموش کن
واقعا عاشق باش،
بدون محدودیت بخند
وهیچ چیزی که باعث خنده ات میگردد را رد نکن

 

----------------------------------------

 

بــه خدا گفتـم
تو را چگونہ می توانم ببینم؟
خدا گفــت:
تو من را نخواهی دید اما کسی
را برایت گذاشتم ڪه نیمی از من است
"مـــادر”
مادر دوستــت دارم...

 

----------------------------------------

 

از هر آدمی به اندازه ی شعورش انتظار داشته باش ،
حداقل اینطوری کمتر عذاب می کشی ... !

 

----------------------------------------

 

خودت را
به هیچ زبانی
برای کسی ترجمه نکن
آنکس که دوستت دارد
بایدهمه آنچه که
هستی رااز لا به لای
حرف های نگفته ات
ازعمق نگاه ساده ات از
حسادت دستهای مهربانت بفهمد

 

----------------------------------------

 

شادترین آدم‌ها از هر چیز بهترین را ندارند، آن‌ها از هر چیز بهترین را می‌سازند.
بهترین باشید.

 

----------------------------------------

 

به تعظیم مردم این زمانه
اعتــماد نکــن....!
تعظیم آنان هماننــد
خـم شدن دو سر کمـان است
که هـر چه بهم نزدیکتر شونـد
تیـرش کشنـده تـر است....!

 

----------------------------------------

 

همیشه"دعا" کنیدچشمانی داشته باشید..
که"بهترین ها"راببیند..
قلبی که"خطاها"راببخشد..
ذهنی که"بدیها"رافراموش کند
و روحی که"عاشق خالق" باشد..

 

----------------------------------------

 

انسان آزاد آفریده شده است اما همیشه در زنجیری است که خود بافته است

 

----------------------------------------

 

افکارتان
میـانگین افڪار پنـج نفـری اسـت
که بیشتـریـن وقـت خـود را
با آنهـا مــی گذرانـید ...
خـودتـان را در محـاصـره ی
افڪارِ افــرادِ مـوفـق قـرار دهــید ...

 

----------------------------------------

 

حرف مردم مانند
 موج دریاست
اگر در مقابلش بایستی
خسته ات میکند!!
واگر با آن همراهی کنی
غرقت میکند!!
قرار نیست که همه آدمها شما را درک کنند
و این اشکالی ندارد.
آنها حق دارند نظر دهند و شما
کاملا حق دارید آنرا نادیده بگیرید

 

----------------------------------------

 

اگر همیشه راست بگویید
لازم نیست چیزی را به خاطر بسپارید

 

----------------------------------------

 

گذران زندگی به من آموخت که ..
آدم ها معمولا چیز هایی را از دست میدهند که
از داشتنشان مطمئن هستند!!

 

----------------------------------------

 

جهان سوم جایی است که مردمش؛
به فکر" آمدن" یه روز خوب هستند نه " آوردنش "...!

 

----------------------------------------

 

و آغوشت ...
اندک جایی برای زیستن ...
اندک جایی برای مُردن ...

 

----------------------------------------

 

هرکسی دوبار می میرد.
یکبار آنگاه که عشق از دلش می رود,
و بار دیگر آنگاه که زندگی
را بدرود می گوید.
اما مرگ زندگی در برابر مرگ عشق ناچیز است.

 

----------------------------------------

 

یک روز،
فردی قدم به زندگیتان خواهد گذاشت...
و شما را متوجه خواهد کرد که چرا هرگز،
با هیچ‌کسِ دیگری دوام نیاوردید!
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: اس ام اس فلسفی
ارسال به دوستان
نان سنگک از کجا آمده؟ رومیان باستان چگونه کولوسئوم را در گرمای طاقت‌فرسا خنک نگه می‌داشتند؟ چرا ایرانیان در کربلا همراه امام حسین نبودند؟ اگر «ساعت هوشمند» را به یک «موز» ببندیم چه می‌شود؟ جنگ‌افزارهایی از جنس آتش و نابودی؛ قدرت فراتر از تصور سلاح‌های اساطیری چه عواملی باعث افسردگی می‌شود؛ ۶ مورد از عوامل افسردگی رومیان باستان چگونه شیفتۀ «موی بلوند» شدند؟ ۵ دستورالعمل جادویی برای خوشبو کردن طبیعی فضای منزل ۶ بلای طبیعی که مسیر تاریخ بشر را تغییر دادند چرا لباس تیم ملی فوتبال هلند نارنجی است؟ نگاهی به فلسفه و پیشینه تاریخی آیا به خودتان دروغ می‌گویید؟ معنی نمادها در زیورآلات، آشنایی با انواع نمادها پنهان‌کاری مردان، آمار زنان افسرده‌ را بیشتر کرده است / باید مهارت کمک‌خواهی مردان را افزایش دهیم راز دیسک خورشید اینکا: شی باستانی که می‌توانست دروازه جهان‌های موازی را بگشاید(+عکس) جدایی یک شبه اتفاق نمی‌افتد؛ انجام منظم این ۹ کار در بلندمدت سردی می‌آورد