فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۸۴۸۷۱
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۱ - ۱۷-۰۵-۱۳۹۵
کد ۴۸۴۸۷۱
انتشار: ۱۷:۴۱ - ۱۷-۰۵-۱۳۹۵

تمرین ملی‌پوشان وزنه‌برداری در ریو برگزار شد

عصر ایران
علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه برداری و داود باقری رییس کمیته پزشکی فدراسیون نیز با حضور در سالن «ریوسنترو۲» محل برگزاری مسابقات وزنه برداری المپیک، ناظر این تمرینان بودند.
وزنه‌برداران ملی‌پوش ایران نخستین تمرین خود را در محل برگزاری بازیهای المپیک ریو برگزار کردند.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، نخستین تمرین سه ملی پوش المپیکی کشورمان یعنی کیانوش رستمی، سهراب مرادی و علی هاشمی) در حالی در محل برگزاری المپیک ریو برگزار شد که بهدادسلیمی و محمدرضا براری دو ملی پوش حاضر در کمپ تیم های ملی در تهران نیز آخرین تمرینات قبل از اعزام خود را تا پیگیری می کنند.
 
علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه برداری و داود باقری رییس کمیته پزشکی فدراسیون نیز با حضور در سالن «ریوسنترو۲» محل برگزاری مسابقات وزنه برداری المپیک، ناظر این تمرینان بودند.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: المپیک 2016
ارسال به دوستان
پادشاه سلامت روده؛ فیبر یا پروبیوتیک؟ (بررسی برنده این دوئل گوارشی) اعلام آمادگی ایران برای کمک به مردم زلزله‌زده ونزوئلا درخواست جالب سفارت ایران در غنا: کرواسی را ببرید تا ما صعود کنیم اهمیت بازسازی زندگی در دوران پساجنگ آمادگی کامل تهران برای میزبانی مراسم وداع با رهبر شهید عادت‌هایی که ممکن است شما را زودتر پیر کنند!(اینفوگرافیک) دادستان مازندران: دستور برخورد با عریان‌سازی / مهم‌ترین مطالبه مردم متدین، موضوع بی‌حجابی و عریان‌سازی در معابر عمومی است ماموریت تاریخی کی‌روش برای صعود تیم ملی ایران عضو مجلس خبرگان رهبری: عده‌ای افراطیون کارشکنی می‌کنند که نادرست است/ مذاکره‌کنندگان باید هوشیار باشند پروازهای رامسر به شیراز، مشهد و بغداد برقرار شد سلطانیه زنجان میزبان مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی کشور تظاهرات هفتگی علیه کابینه نتانیاهو ادامه دارد انتقاد زلاتان از داوری علیه ایران در جام جهانی ستایش اینفانتینو از جذابیت نبرد ایران و مصر پاسخ بیگلربیگی به امیرحسین ثابتی: دو روز قبل از نطق شما، با خواهش وزیر نفت و تنها بخاطر جلوگیری از به مخاطره افتادن مدیریت انرژی کشور استعفا دادم/ چرا رگ گردنتان برای گم‌شدن‌میلیاردها دلار ناشی از‌ فروش نفت باد نکرد؟