فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۸۴۸۷۲
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۲ - ۱۷-۰۵-۱۳۹۵
کد ۴۸۴۸۷۲
انتشار: ۱۷:۴۲ - ۱۷-۰۵-۱۳۹۵
نداشتن آنالیزور ضربه بزرگی به تیم ملی می‌زند

خوش‌خبر: بازیکنان قصد توهین به کسی را نداشتند

عصر ایران
وی افزود: بازیکنان از نظر جسمی در شرایط ایده آل هستند و هیچ مصدومی نداریم. همه بازیکنان آماده ارائه یک بازی خوب هستند. امیدوارم مسائل حاشیه ای هم برای این تیم تمام شود.

سرپرست تیم ملی والیبال ایران گفت: صادر نشدن آی دی کارت آنالیزور تیم ملی ضربه بزرگی در المپیک به تیم می‌زند.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، امیر خوش‌خبر اظهار داشت: با وجود تمام تلاشی که کردیم تا تیم ملی با روحیه بالا و بدون حاشیه وارد نخستین مسابقه رویایی خود در بازی‌های المپیک شود، متاسفانه مقداری حاشیه وارد تیم شد که امیدوارم در زمان اندکی تا آغاز بازی باقی مانده است تیم از نظر روحی و روانی در بهترین شرایط قرار بگیرد.
 
وی افزود: بازیکنان از نظر جسمی در شرایط ایده آل هستند و هیچ مصدومی نداریم. همه بازیکنان آماده ارائه یک بازی خوب هستند. امیدوارم مسائل حاشیه ای هم برای این تیم تمام شود.
 
خوش‌خبر خاطرنشان کرد: تنها مشکلی که برای مسابقه با آرژانتین داریم، عدم صدور آی دی کارت آنالیزور تیم ملی است. از کمیته ملی المپیک درخواست کرده ایم که این مشکل حل شود زیرا تیم ضربه بزرگی از این بابت می‌خورد. ذهن لوزانو هم به شدت درگیر این مسئله است و حتی وقتی پیش از آخرین تمرین تیم ملی از من درباره این موضوع سوال پرسید، برای اینکه ذهن او درگیر نباشد گفتم مشکل حل شده اما هنوز منتظر پاسخ کمیته ملی المپیک هستم که مشکل حل شود.
 
وی گفت: اردویی که در کمپ اختصاصی تیم ملی برزیل گذرانیم برای تیم بسیار مفید بود زیرا شرایطی شبیه دهکده المپیک داشت و برزیل هم دو مسابقه تدارکاتی مقابل ما برگزار کرد که خوشبختانه در هر دو دیدار به پیروزی رسید و تیم ما را تحت فشار گذاشت.
 
سرپرست تیم ملی والیبال درباره عدم حضور سه بازیکن در رژه افتتاحیه بازی های المپیک گفت: تعدادی از ورزشکاران رشته های مختلف با اطلاع قبلی در رژه شرکت نکردند و کمیته ملی المپیک هم هیچ اجباری برای حضور در رژه تعیین نکرده بود. نیما عالمیان، احسان روزبهانی و ورزشکاران دوچرخه سواری و تیراندازی در رژه شرکت نکردند. من هم قبل از حرکت تیم ملی به سرپرست کاروان اطلاع دادم که تیم ما با 9 بازیکن در رژه حضور پیدا می‌کند و ایشان هم گفتند که هیچ ایرادی ندارد.
 
وی ادامه داد: نباید تا این حد به موضوع پست‌هایی که بازیکنان در اینستاگرام گذاشتند دامن زده می‌شد. بازیکنان تیم ملی برای ارتباط با هواداران خود در شبکه‌های اجتماعی فعالیت می‌کنند، اما متاسفانه به این موضوع خیلی دامن زده شد که این مسئله برای تیم ملی سم بود. بازیکنان قصد توهین به کسی را نداشتند. نیمی از اعضای کاروان آلمان در رژه شرکت نکردند و در دهکده، مراسم را از تلویزیون تماشا می‌کردند.
برچسب ها: المپیک 2016
ارسال به دوستان
۵ علامت سکته مغزی خفیف که نباید نادیده گرفت استایل متفاوت سوگل قلاتیان در کتابخانه؛ بازیگر لیسانسه‌ها مخاطبان را غافلگیر کرد (+عکس) ورود بخشی از قاچاقچیان موادمخدر به «اردوگاه‌های کار اجباری» برای سپری کردن مجازات از تانک تی-34 تا هیولای خزر؛ داستان نبوغ الکسیف (+عکس) امروز با سعدی: تو که پادشاه حُسنی نظری به بندگان کن آموزش زبان انگلیسی به سبک عصر ایران / درس پنجاه و هشت تعداد ساعات کار مورد نیاز یک کارگر در کشورهای مختلف برای درآمد ۱,۰۰۰ دلاری (+ اینفوگرافیک) معاون قوه قضائیه :موتورسواری بانوان منع شرعی ندارد/اگر مجلس قانون گواهی نامه برای آنها را تصویب کند قوه قضاییه هم موافق است چرا دوربین‌ روی تلفن‌ هوشمندمان را مدیون «اینشتین» هستیم؟ ردپای دو شرکت آمریکایی در سفره‌های ایرانی‌ها/ چرا ترامپ در مورد تجارت کشاورزی ایران دروغ گفت؟ انشقاق در نیروهای متعهد و انقلابی بر سر مذاکرات و رهبری روزنامه جمهوری اسلامی: توافق را شکست ندهيم ایران ۱ - ۱ مصر/ مصر روی دروازه ایران خیمه زده صدرنشینی مقتدرانه اسپانیا؛ معجزه کیپ‌ورد کامل شد، اروگوئه حذف شد چرا شبکه بانکی ایران هر چند ماه یک‌ بار از کار می‌افتد؟