فیلم بیشتر »»
کد خبر ۵۲۹۷۳۵
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۵ - ۲۵-۱۲-۱۳۹۵
کد ۵۲۹۷۳۵
انتشار: ۱۸:۴۵ - ۲۵-۱۲-۱۳۹۵

ایرانیان چقدر نوشابه و چقدر شیر می‌نوشند؟

ایرانیان چقدر نوشابه و چقدر شیر می‌نوشند؟
۵۰ درصد ایرانیان ۱۸ سال به بالا هر هفته نوشابه مصرف می‌کنند.

به گزارش ایسنا، مرکز آمار ایران اقدام به سنجش رفتار غذایی ایرانیان کرده است، بر این اساس و در حوزه شهری در سال  ۱۳۹۴ حدود ۵۰.۸ درصد افراد ۱۸ ساله و بیشتر شهری در هفته نوشابه مصرف کرده‌اند. از این تعداد حدود ۱۹.۳ درصد یک لیوان در هفته و ۳.۹ درصد بیش از هفت لیوان نوشابه در هفته مصرف کرده‌اند.

همچنین ۴۷.۴ درصد افراد ۱۸ ساله و بیشتر شهری اظهار کرده‌اند که در سال ۱۳۹۴ در ماه قبل از آمارگیری، فست فود مصرف کرده‌اند. از این تعداد ۱۸.۷ درصد یک‌بار و ۲.۶ درصد بیش از پنج بار در ماه فست فود مصرف کرده‌اند.

علاوه بر این، ۸۴ درصد افراد ۱۸ ساله و بیشتر شهری در هفته شیر مصرف کرده‌اند. از این تعداد حدود ۱۲ درصد یک لیوان در هفته و ۱۵ درصد بیش از هفت لیوان شیر در هفته مصرف کرده‌اند.
برچسب ها: نوشابه ، شیر
ارسال به دوستان
فرمانده قرارگاه خاتم‌: به هرگونه تهدید پاسخ دردناک و پشیمان‌کننده می‌دهیم کنایه تاکر کارلسون به ترامپ : اگر 38 بار خبر از توافق بدهید اما محقق نشود، یعنی اهل معامله نیستید پزشکیان: تنها راه مقابله پایدار با فساد، حکمرانی داده‌محور است فعال شدن آژیر هشدار در شمال اسرائیل کارگروه‌های ویژه عملیاتی پلیس فتا درباره فعالیت‌های مجرمانه مرتبط با جام جهانی نماینده ایران در سازمان ملل: هرگز تحت تهدید و فشار مذاکره نمی‌کنیم به این برابوس لقب موشک داده اند (+تصاویر) هشدار تند سردار موسوی به آمریکا: منطقه را برایتان جهنم می‌کنیم طالبان استفاده از تلفن هوشمند را ممنوع کرد رای نهایی پرونده تجاوز ورزشکاران ایرانی به دختر کره‌ای صادر شد ترك اعتياد در بازار سياه کوپرا فورمنتور ABT ؛ زیبایی طراحی صنعتی ببینیم پایان تراژدی اشتغال با جابه‌جایی نقش‌ها/ کارآفرینان به جای مدیران اداری تصمیم بگیرند محسنی اژه ای: سردمداران آمریکایی مفهوم غیرت و حمیّت ایرانی را درک نکرده‌اند معمای کرم‌هایی که علم را به چالش کشیدند / آیا می‌توان با خوردن یک قرص پیانو زدن یاد گرفت؟