فیلم بیشتر »»
کد خبر ۵۹۷۱۷۹
تاریخ انتشار: ۱۸:۵۳ - ۱۵-۱۲-۱۳۹۶
کد ۵۹۷۱۷۹
انتشار: ۱۸:۵۳ - ۱۵-۱۲-۱۳۹۶

قلعه‌نویی: لازم باشد با کی‌روش صحبت می‌کنم

عصر ایران
امیر قلعه نویی سرمربی ذوب آهن بعد از کسب دومین برد در لیگ قهرمانان آسیا در نشست خبری حاضر شد.

سرمربی ذوبی ها با حضور در نشست خبری درباره موضوعات مختلفی صحبت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، امیر قلعه نویی سرمربی ذوب آهن بعد از کسب دومین برد در لیگ قهرمانان آسیا در نشست خبری حاضر شد. قلعه نویی در ابتدای صحبت های خود درباره نمایش این تیم برابر الوحده گفت: تبریک می گویم چون بازی بسیار زیبایی بود و پر از موقعیت بود و یک گله هم داریم که هم بدشانس بودیم و هم بچه ها شکم سیری بازی کردند ولی به هر حال ممنونم .بازیکنان ما در ایجاد موقعیت خوب عمل کردند. البته یک گلگی دارم که بازیکنان ما با شکم سیری ضربات آخر را زدند. از همه متشکر هستم و تبریزی روز به روز بهتر می شود و لیاقت دارد هم مسافر روسیه باشد و هم اینکه در لیگ های بالاتری بازی کند. از تماشاگران و دوستان مطبوعاتی که هر دو تیم اصفهانی را حمایت می کنند، تشکر می کنم. ما در نظم دفاعی به جز یک صحنه عالی بودیم و البته بد شانس بودیم که توپ های ما تبدیل به گل نشد.

 

وی افزود: الوحده در این دیدار همه بازیکنان اصلی خود را داشت و از همه نفرات خود بر خلاف بازی های قبلی استفاده کرد.

 

وی در ادامه درباره بازیکنان این تیم در تیم ملی عنوان کرد: بازیکنان زیر نظر تیم‌ملی هستند. ما در بحث ریکاوری از سرمربی تیم ملی خواستیم که چون بازیکنان ما در اصفهان و تهران در مسیرند، آن‌ها در اختیار ما باشند. این ریکاوری بیشتر به درد بازیکنان تهرانی می‌خورد و برای بازیکنان شهرستانی سخت است. اگر نیاز باشد درباره بازیکنان ذوب‌آهن با کی‌روش صحبت می‌کنم اما قطعا کی‌روش بازی‌ها را زیر نظر دارد و عملکرد بازیکنان را می‌بیند.

 

سرمربی ذوب آهن در واکنش به این موضوع که آیا از عملکرد رحمانی ناراحت بودید که بر سر او فریاد زدید، تصریح کرد: بازیکنانی مثل بختیار رحمانی بیش از ۱۰ و نزدیک ۱۲ کیلومتر در زمین دویدند و این یکی از بهترین میانگین‌ها است و دلیل ایجاد موقعیت‌های زیاد هم همین مساله است.

 

قلعه‌نویی خاطر نشان کرد: از همه افراد باشگاه ذوب‌آهن تشکر می‌کنم. ما در نیم فصل اول فراز و نشیب زیادی داشتیم اما در نیم فصل دوم بازیکنان ما مردانه بازی می‌کنند و امیدوارم این روند رو به رشد ادامه داشته باشد. امیدوارم از گروهمان صعود کنیم و در لیگ برتر سهمیه بگیریم. همه برای رسیدن به این هدف تلاش می‌کنم. همه باید از تیم حمایت کنند. ما از رسانه‌ها هم حمایت می‌خواهیم تا کمکمان کنند. امیدوارم در سال آینده فوتبال ایران پیشرفت کند و ما هم در ذوب‌آهن به روند رو به رشدمان ادامه دهیم.

ارسال به دوستان
پس از زلزله مهیب: ارتش آمریکا وارد ونزوئلا شد استاندار مازندران: در حمایت از تیم ملی فوتبال فعالیت ادارات فردا ۶ تیر با تاخیر آغاز می‌شود نطق توجه‌برانگیز ونس درباره جنگ با ایران (فیلم) آغاز پروازهای فرودگاه کیش پس از ۴ ماه اروپا گرم ترین روزهای تاریخ خود را تجربه می کند تنش آبی در ۹ شهر و ۲۷ روستای خراسان جنوبی حملات هوایی دوباره اسرائیل به جنوب لبنان رجزخوانی پرسروصدای «وحید جلیلی» علیه ترامپ(فیلم) بارش های پراکنده در راه کشور قلعه‌نویی: درباره موضوعاتی که در دین ما ممنوع است، صحبت نمی‌کنیم سخنگوی وزارت دفاع: خطوط قرمز نظام همان شروطی است که رهبر معظم اعلام کردند شهردار شیعه نیویورک در عزاداری عاشورا (+عکس) هشدار مرکز زلزله‌نگاری درباره برج‌سازی در سواحل مازندران حمایت مقام دولت اوباما از توافق ترامپ و ایران : قابل مقایسه با برجام نیست/ در انبوه اشتباهات ترامپ، توافق، کار صحیح است پیام قرارگاه خاتم‌ به آمریکا در مورد پرواز هواپیماهای اسرائیل در اطراف ایران