۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
به روز شده در: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۹
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۱۸۰۷۰
تعداد نظرات: ۱۲۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۰ - ۱۰-۰۴-۱۳۹۷
کد ۶۱۸۰۷۰
انتشار: ۱۱:۳۰ - ۱۰-۰۴-۱۳۹۷

90 دقیقه گفت‌وگو/ به نظر شما در درگیری اخیر فوتبال حق با کیست؛ کی‌روش یا برانکو؟

امروز در 90 دقیقه گفت‌وگو در مورد اختلاف کی‌روش و برانکو با هم حرف می‌زنیم.

عصر ایران- جام جهانی برای ایران تمام شد اما جنگی جهانی در ایران بین کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی و برانکو ایوانکویچ سرمربی پرسپولیس درگرفت.

درست یک روز بعد از افتخار آفرینی تیم ملی در روسیه؛ کی‌روش در گفت‌وگو با برنامه 2018 فردوسی پور شمشیر خود را برای برانکو از رو کشید و گفت:« با لطماتی که برانکو زد و با سم‌هایی که پرفسور به تیم من تزریق کرد تیم ما لطمه خورد. ما کاملاً آن‌ها را می‌شناسیم، اما فراموش کردند در یک سال گذشته طبق برنامه‌ای که داشتیم، کمال، روزبه، حسینی، امیری و بیرانوند در هفته به مدت یک روز و یک روز و نیم در اختیار تیم ملی بودند، اما فراموش کردند رامین و مهدی با چه کیفتی در تیم ملی بازی کردند بازیکنانی که شما آن‌ها را از پرسپولیس فراری دادید. تحسین شما از بازیکنان داخلی می‌دانم برای چیست، چون می‌خواهید در تیم من اختلاف افکنی کنید و با این سم به تیم ملی لطمه بزنید.»

برانکو نیز کم نیاورد و گفت:« چه کسی مرا متهم کرد؟ کی‌روش؟ کی‌روش همان بازیکن ذوب‌آهن است که به ما گل زد و این فصل هم به سپاهان رفته است؟ کارلوس کی‌روش تا الان قهرمانی با تیمی نداشته، اما قهرمان است دیگر! وقت ندارم خودم را با این مسائل درگیر کنم.»

حالا می‌خواهیم در 90 دقیقه گفت‌وگو در مورد این اختلاف با هم حرف بزنیم.

- به نظر شما در درگیری اخیر فوتبال حق با کیست؛ کی‌روش یا برانکو؟

- با تمدید قرار داد کی روش موافق هستید؟

- به نظر شما بهترین جانشین کی ‌روش بعد از اتمام قرار داد او کیست؟ مربی ایرانی یا مربی خارجی

زمان این گفت‌وگو 90 دقیقه است. از ساعت 11:30 دقیقه تا 13:00. نظرات ثبت شده بعد از این ساعت منتشر نخواهد شد.

 

ارسال به دوستان
انتشار یافته: ۱۲۱
در انتظار بررسی: ۳۲
غیر قابل انتشار: ۵
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
11
3
حق با جواد خیابانی هست !
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
23
30
حق با برانکو هست .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
چرا؟
برانکو بدترین کار ممکن را انجام داد که تحصیلاتش رو به رخ کشید ولی کی روش هم خوب جوابش رو داد که تحصیلات برای آدم شخصیت نمیاره
احسان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
ناشناش ۱۱:۵۰
حق با برانکو است چون وقتی پارسال به اردوی دوبی اعتراض کرد دلیل منطقی داشت:
1. اردوی دوبی در برنامه ی اعلام شده ای که فدراسیون به باشگاهها اعلام کرده بود وجود نداشت.
2. بازی تدارکاتی تیم ملی در دوبی لغو شده بود و ضمنا باشگاههای اروپایی عم اجازه ی حضور لژیونرها را ندادند، بنابراین برگزاری اردو بدون بازی تدارکاتی و بدون حضور لژیونرها (و با بازیکنان مصدوم و عصا به دستی مثل مهدی ترابی) واقعا بی معنی بود. اون هم در حالیکه باشگاهها در آماده سازی اول فصل بودند که حساس ترین زمان برای باشگاه است!

حق با برانکو است چون دلیل نداشت کی روش با عجله و در حالیکه هنوز در روسیه است بر علیه این و اون مصاحبه کند، توهین کند، جوسازی کند و کام مردم را زهر کند.

یادمان نرفته که این کی روش یکی از آماده ترین بازیکنان فصل یعنی وریا غفوری را به یک دلیل مسخره (که شفر او را از دفاع راست به وینگر راست برده!) از جام جهانی محروم کرد و تقصیر را گردن شفر انداخت!

حق با برانکو است چون پارسال بدون اردوی ادعایی کی روش به راحتی به جام جهانی صعود کردیم، و در جام جهانی هم بدون اردوی ویژه ای که کی روش ادعا میکرد بازیهای خوبی انجام دادیم. پس اردوهایی که کی روش ادعا میکرد معجزه های عجیب و غریبی خواهد داشت، فقط یک بازارگرمی برای خودش بوده!

و در نهایت حق با کی روش نیست چون در رئال مادرید با همه مشکل داشته، در تیم ملی پرتغال با همه مشکل داشته، در آفریقای جنوبی با همه مشکل داشته، با امید نمازی مشکل داشته، با علی کریمی مشکل داشته، با جواد نکونام مشکل داشته و ....
آیا منطقی که همه بد باشند و این یک نفر خوب و راستگو و دلسوز؟!!
مهدی صفوت
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
25
31
کیروش برای این که در رسانه ها به بازی دفاعی و افتضاح تیم ملی پرداخته نشه این حاشیه رو درست کرد .تا ذهن ها رو منحرف کنه جای دیگه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
بازی ایران در جام 2018 با کی روش افتضاح بود یا جام 2006 با برانکو؟؟ اونهمه ادعا با اون همه بازیکن درجه یک که فلان میکنیم و بهمان و مکزیک و آنگولا رو میزنیم و با پرتغال مساوی میکنیم میریم بالا چی شد؟

دو باخت و یک مساوی و یک امتیاز حاصل کار برانکوی عزیز شما بود
ناشناس
United States of America
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
36
20
قطعا حق با کی روش
ناشناس
Netherlands
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
4
49
حق با مردم بدبختیه ک نون واسه خوردن ندلرن
ناشناس
Netherlands
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
7
29
مساعل مهمتری هم هست لطفا ب اونا بپردازین
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
25
30
کیروش فقط حاشیه درس میکنه، و متاسفانه هیچ دستاوردی نداشته
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
همون شادی یک هفته ای رو مدیون کی روش هستیم
محمدرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
درپاسخ به ناشناس عزیز باید عرض کنم به قول خداداد عزیزی بردیم مردم ریختن بیرون باختیم ریختن بیرون مساوی کردیم ریختن بیرون این خودش نشون میده دلایل دیگه ای داره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
محمد رضا تو دیگه کی هستی که به حرفهای خداداد ارجاع میدی
خداداد جز مخالفت هیچکاری بلد نیست
محمد پایاب
Germany
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
26
27
صد در صد برانکو درست میگه
ناشناس
United States of America
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
26
30
برانکو کجای فوتبال جهان. به نظر من باید با کی روش بسازیم تا فوتال ایران ساخته بشه
رامین
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
7
15
واقعاً بدشانس هستیم! وقتی هم که تو معدود خوش‌شانسی‌هامون دو مربی بزرگ دنیای فوتبال رو تو کشورمون داریم که وجود هر کدومشون نقش بسزائی در پیشرفت فوتبال باشگاهی و ملی داشته، این بلا رو نمی‌دونیم کجای دلمون بذاریم یا طرف کی رو بگیریم! ولی واقعاً کی‌روش داره تند می‌ره و البته برانکو هم نباید بیش از این کش بده موضوع رو! همه می‌فهمن و می‌دونن کی چی‌کارست و هر دو بزرگوار عزیز دل فوتبال‌دوستان هستند!
بی نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
18
23
«یک روز بعد از افتخار آفرینی تیم ملی در روسیه؛ »
افتخار آفرینی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
کمترین مالکیت توپ
کمترین پاس صحیح و به مقصد رسیده
و ........
یک گل به خودی مراکش ...و یک پنالتی .....
آیا این است شایستگی تیمی که بازی با آمریکا رو با اقتدار و دو گل زیبای حمید استیلی و مهدوی کیا می برد ..........
.....................
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
بازی با آمریکا چه ربطی به برانکو داره؟
حاصل کار برانکو در تیم ملی عدم صعود به جام جهانی در 2002 همراه با بلاژویج و دو باخت و یک مساوی در 2006 بود

ضمنا ما امریکا رو با اقتدار نبردیم مثل اینکه یادت رفته اگه عابدزاده نبود بازی رو می باختیم

گل اسپانیا رو چرا نمیگی شانسی بود؟ فقط برای ایران گل به خودی و پنالتی مهم میشه؟

حرفهات از روی کینه است و از فوتبال هیچی نمیدونی
بی نام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
آقای ناشناس ...بله ...از فوتبال چیزی نمی دونم ...حق با شما است .....
جواب یه سوال من رو بدید لطفا :
واقعا فوتبال بازی کردیم تو جام جهانی؟
فوتبال تلفیقی است از مالکیت توپ ....پاس صحیح فرصت گلزنی و شوت به سمت دروازه و شوت داخل چارچوب و ...........واقعا به نظر کارشناس فوتبالی مثل شما آیا تو این موارد موفق بودیم .......
کسی به شایستگی های عابد زاده شک نداره .....نظر شما در مورد بیرانوند چی بود .........
عزیز دل برادر قبول کن ما تو جام جهانی فوتبال بازی نکردیم ..... مربی امون شو اجرا کرد ... و به ازای این شو ....کلی پول از جیب بیت المال گرفت و به ریش من و شما خندید ....حالا هم شروع کردن به جنگ زرگری برانکو و کیروش تا ادامه بدن همین رویه رو ...برانکو از جیب پرسپولیس بخوره و کیروش از تیم ملی و ........
بازی با آمریکا مربی تیممون جلال طالبی بود ...با شایستگی خودمون و به اندازه حق خودمون لذت فوتبال رو بردبم اخوی ...بسه امون هم بود ........بذارید این 16 میلیارد حقوق برانکو و کیروش بشه یه 20 واحدی خونه برای جوونهامون و لذت فوتبال برزیل و ...رو از تلویزیون ببریم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
در پاسخ به بی نام
عملکرد ایران در جام جهانی 98 هیچ ربطی به جلال طالبی نداشت. کل زحمت آماده سازی تیم رو مرحوم ایویچ کشید و حرکت تیمی ایران در جام حاصل تفکراتی بود که ایویچ در تیم نهادینه کرد نه جلال طالبی
بی نام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
متاسفانه نتونستم نظرم رو درست بیان کنم .
دوست عزیز من میگم این جنگ زرگری است برای خالی کردن حیب ما جهان سومی ها ....دوست عزیز من به شخصه راضی هستم پول اختصاص داده شده به امثال ایویچ ها و برانکو ها و کیروش ها و شفر ها بیاد تو اقتصاد و رفاه مردم .....و کنارش به مربی داخلی اعتماد کنیم و تو مرحله اول یا حتی قبل از صعود به جام جهانی حذف شیم ..... لذت برد آمریکا با جلال طالبی برای ما شیرین تر از برد مراکش با 16 میلیارد هزینه بود ........برانکو و کیروش دارن بازی میکنن برای جیب خودشون ..........شما استاد فوتبال هستید اخوی ....ولی سوال من رو ندادید ...آیا به نظر شما ما تو جام جهانی فوتبال بازی کردیم .......درصد مالکیت توپمون چقدر بود .....فرصت چند تا داشتیم ....چند تا پاس صحیح دادیم .....چند تا شوت تو چهار چوب داشتیم .....و آیا این فوتبال با این رقم می ارزید ...بگید من هم یاد بگیرم
علی
Germany
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
15
16
قطعا کی روش آدم موفقی هست در تیمداری حتی با وجود اینکه تیمش دفاعی بازی میکنه و حمله خوبی نداره ولی باید اینو درک کنیم که کیروش از موجودی هاش داره استفاده میکنه و ضمنا جلوی تیمی مثل اسپانیا و پرتغال همه تیم ها دفاعی بازی میکنن .
کیروش باید بمونه و بهترین نفر برای اداره تیم ملیه .ببینید با چه امکاناتی نتیجه گرفته
ما حتی بازی تدارکاتی نداشتیم برخلاف ما کره جنوبی ۱۳ تا بازی تدرکاتی داشت .
موافق حضور ۱۰۰ درصدی کیروش هستم . چون از همه مدیران فوتبالی ما لایق تره و مدیرتر
ناشناس
Netherlands
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
16
18
کیروش حق نداره غیراستاندارد بودن وضعیت فوتبال ما رو با زورگویی به برانکو جبران کنه
پاسخ ها
فرزاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
سلام
امیدوارم جلو عراق و بقیه تیم های آسیایی دفاعی بازی نکنه که بگیم خیلی قوی بودن
ما دیگه از تیم ملی توقع نداریم وقتی با پرتغال مساوی کرده بخواد جلو کره و ژاپن دفاع کنه
ناشناس
Germany
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
14
17
با کیروش ما خیلی رفتیم جلو ایشالا بازم جلوتر بریم
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
17
23
حق با برانکو است و بنظرم عملکرد کیروش بعنوان کسی که 8سال زمان دراختیارش بوده مثبت نبوده و فقط یک ترس از خودش بجا گذاشته اینکه بازیکنانی انتخاب کرده که به به وچه چه بگویند بحذف پرتقال نشان داد که انچنان هم قوی نیست. نمونه بارز آن مرلبان والیبال گرچه همه موفق بودند ولی تغییراتی بوده و فوتبال بدون موفقیت را نباید موفقیت مربی جلوه بدهیم .بنظرم 8سال زمانی کافی است برای ارزیابی است بنظرم تغییر کی روش لازم است .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
از مرحله پرت بودن جنابعالی همین بس که فوتبال و والیبال رو با هم مقایسه میکنی
اگه اینطوره چرا والیبال اسپانیا هیج خبری ازش نیست
علیرضا
Netherlands
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
12
27
کیروش هر چقدر هم از لحاظ فنی بزرگ و خوب باشه از لحاظ اخلاقی در سطح خیلی پایینی قرار داره و اینو بیشتر بازیکنان خارجی که زیر دستش کار کردن بهش اعتراف کردن ... هیچ رسانه داخلی بهش نپرداخت ولی کیروش تو هر سه بازی ما در جام جهانی درگیری داشته ... بازی اول با کمک مربی مراکش ... بازی دوم با دیگو کاستا جنگ لفظی داشت و بازی سوم با کوارسما ... کسی که انقدر ادعای بزرگ بودن داره باید از نظر اخلاقی خودش رو همه جا زیر سوال ببره؟؟ در مورد تیم ملی باید بگم تا وقتی که فیفا دی وجود داره اردوهای خارج از فیفا دی معنا نداره ... بازیکن همونطور که برای مربی تیم ملی مهم هست برای باشگاهش هم مهم هست ... کیروش داره از احساسات ملت سواستفاده می کنه مثل سردار آزمون و من حق رو به برانکو میدم چون همیشه بازیکنا رو در اختیار تیم ملی گذاشته و صحبت های اخیر کیروش دروغی بیش نبود چون مدارکش هست همه ... اگه اخلاقش رو درست کنه تمدید قراردادش مفید هست وگرنه اگه فدراسیون نتونه درست وظایفش رو انجام بده و مثل همیشه سکوت کنه اوضاع بهتر نمیشه هیچ بدترم میشه ... اگه هم رفت گزینه خارجی بهترین انتخابه با پول کیروش دست ما باز هست برای انتخاب مربی خوب
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
بهتره قرارداد کی روش فسخ بشه تا برانکو بیاد سرمربی تیم ملی بشه

خخخخخخ
امیر
United States of America
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
12
16
جق بابرانکو ... کیروش داره با حاشیه سازی خودش رو از پاسخ به نتایج افتضاح تیم ملی دور میکنه ... تمام بازی ها زیر 30 درصد حق مالمیت توپ داشتیم ... کلا 4تا شوت به دروازه ... تو آسیا هم همین جوری بازی میکنه تیم ملی اتوبوس میچینه ... انکار برزیل رو بیاری دفاعیش کنی ... فوتبال ایرن چند ساله دیگه زیبا نیست ... آلمان هم دیگه قشنگ و زیبا بازی میکنه اونوقت ما رفتیم تو دفاع ... کیروش بدجور اخلاق خاله زنک ایرانی پیدا کرده ... تو فدراسیون هم کسی جلودارش نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
آلمان قشنگ بازی میکنه؟
خخخخخخ
نکنه فیلمهای ویدیویی جام جهانی 90 ایتالیا رو نگاه میکنی؟
ناشناس
United States of America
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
17
12
با کی روش اعتبار پیدا کردیم
علیرضا
United States of America
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
9
15
اخه کیروش حرف زور میزنه...میگه تیمها باشگاهی باید بازیکناشون رو بدن به من اونم تو جام باشگاههای آسیا
شبیه جک میمونه حرفهای کیروش...
اصلا برانکو چیزی نگفته که جناب کیروش در یک فرار رو به جلو به برانکو پریده...
بله کیروش واقعا ساختار دفاعی ایران رو ساخته ولی بعد از هفت سال ما هنوز یه ضدحمله درست حسابی نه در حد اروگویه در حد کره هم نمیتونیم بزنیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
یه طوری میگی نه در حد اروگوئه انگار اروگوئه تیم کمیه
داداش سینا
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
7
11
بله تقریباً درسته. ما این پرتغال رو باید میبردیم
الان چی از جام جهانی نصیبمون شد؟ تیمی که کمترین مالکیت توپ رو داشته؟ این افتخار داره؟
یا تیمی که دفاعی ترین تیم هست؟ این افتخار داره؟
استرالیا با وجود این که یک امتیاز گرفت اما بازیهای بسیار روانی ارائه کرد. اونا باید افتخار کنن نه ما.
چهار سال پیش هم دفاعی بازی کردیم گفتیم فاز هجومی ما تقویت نشده. میشه آقای کیروش بگن توی چهارسال چیکار کردن برای تیم؟ چقدر توی فاز هجومی کار کردن؟
تنها کاری که ایشون کرد این بود که دفاع رو قوی تر کرد. این افتخار داره؟
گرچه اعتقاد دارم برانکو هم سیاستهای خودش رو داره.
به نظرم حق با هیچکدوم نیست فقط پول این مردم رو دارن میخورن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
انتظار داشتی از جام جهانی چی نصیبمون بشه؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
3
13
حق با مدیران بی عرضه ای هست که نمیتوانند این ها را ساکت کنند !!!!!!!!!!!!!!!
امیررضا عابدینی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
4
12
کیروش واسه فوتبال از بین رفته ما زحمت کشید و اتفاقات خوبی رقم زد که به قول عادل باعث غرورآفرینی ایران و ایرانی شد ولی نباید زحمات مربیان داخلی نادیده گرفته بشه و صدالبته موافقم که برانکو حرف بدی نزده که کیروش جوش بیاره و بلافاصله بهد بازی ها واکنش تند نشون بده
یه جورایی زهر مار همه شد
امید
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
3
11
بنظر من باید عدم تمدید قرارداد بزنن بره و الان هفت سال سرمربی تیم ملی هستش ولی کدوم مقام رو برامون کسب کرده؟ بازی مراکش رو واقعا شاسی بردیم دوتا بازی رو هم که هممون دیدیم کلا دفاع بودیم یعنی میشه گفت با شانسی که تو بازی آوردیم با چهار امتیاز نه دو امتیاز داشتیم و اینم هم میخواد سروضدا راه اندازه واسه انحراف افکار مردم.
پس میشه گفت آقای کیروش بره هیچ چیزی از دست نمیدیم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
6
11
توی جام جهانی دو گل توسط برای ایران ثبت شد یک گل به خودی مرکش یک پنالتی با VARکه حالا فهمیدن اونم پنالتی نبوده و تنها اشتباه VARتو کل مسابقات -گفته شد گروه ایران گروه مرگه گروه اول آسون ترین گروه دیدیم پرتقال گروه مرگ توسط هلو ترین گروه حذف شد پس خواهشن الکی یکی رو بزرگش نکنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
12
2
البته که همیشه باید منافع ملی رو به هر چیز دیگه ای ترجیح بدیم.
کسانی که حق رو به برانکو میدن فقط منافع گروهی خودشون و پرسپولیس رو در نظر میگیرن. البته گمونم خود همین افراد در مواجهه با سیاسیون و مسئولین سخن از منافع ملی بگن و طرفدارش باشن. من موندم این دوگانگی تا چه اندازه در درون ما ریشه دوونده.
یادمون نره که همین آقای برانکو در جام جهانی به پرتغالی که قهرمان اروپا هم نشده بود باخت.
حالا با چه رویی کی روش رو نقد میکنه خدا میدونه.
بازنده ی این درگیری فقط فوتبال ایران است و بس.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
3
10
به نظر من موضع اخیر کیروش حمله پیشگیرانه است تا کسی نسبت به وی در مورد بازی های تیم ملی و لج بازی های وی در استفاده از بازیکنان لژیونر بجای استفاده از بازیکنان داخلی است! خب اصرار ایشان مثلاً استفاده فیکس از سردار آزمون چه گلی به سر تیم ملی زد؟ آیا تعویض یک نیمه ای سردار و دادن فرصت به دیگران وضعیت را از این بدتر میکرد؟ برانکو و سایر مربیان حق دارند در مورد زیاده خواهی های کیروش ایستادگی کنند اگر آنها در باشگاه شان نتیج نگیرند مورد انتقاد و اخراج قرار گرفته و منافع اقتصادی آنها بخطر میافتد ولی کیروش در صورت موفقیت و یا عدم موفقیت توسط مسئولان فدراسیون تاکنون مورد بازخواست قرار نگرفته است؟!
مرتضی
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
4
13
بنظرم کی‌روش جدا از اینکه مربی خوبیه! یه شومن و کاسب خوبی هم هست! استاد حاشیه… ایشون نسبت به آقای برانکو عقده دارن و میخان به هر نحوی دست به تخریب ایشون بزنن … ما تو جام جهانی با کمترین درصد مالکیت توپ و به یه برد مقابل مراکش و یه مساوی زورکی جلو پرتغال ! افتخار میکنیم!؟!؟ آقای کی روش اگه جای مربی ژاپن بودن چیکار میکردن!؟ اگه مثه کره جنوبی، آلمان رو می‌برد چیکار میکرد!؟!؟ بنظرم واقع بین باشیم و باید قبول کرد سطح اختلاف فوتبال در دنیا کم شده و تیم‌های مدعی براحتی نمیتونن از پس دیگر تیم‌ها بر بیان…
کی روش به دنبال امتیاز گرفتن از فدراسیونه ، میخاد به برانکو و درنهایت به پرسپولیس صدمه وارد کنه! مگه پرسپولیس تیم ایرانی نیست که قراره تو آسیا بازی کنه!؟!
مگه برانکو مربی تیم ملی نبوده! آیا با سرمربی تیم های لیگ برتری اختلاف داشت!؟!
چرا فکر میکنیم فقط کی روش می‌فهمه!!!؟؟؟
مهناز
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
8
1
دوران بعدی جام جهانی هم باید به کی روش سپرده بشه
ایمان
United States of America
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
9
2
دلیل حب و بغض دوستان به کیروش رو نمی تونم درک کنم اما از انجایی که رفتار ایشون خاص و توام با چالش فراوان هست که متعاقباً بسیار از ساختارهای اجتماعی و تابوها را میشکنه؛ میشه اینطور متصور بود که عامه مردم با تشخیص و تمییز رفتار ایشون مشکل داشته باشند.
من در مقام دفاع از کیروش نیازی به مقایسه تیم ملی با دروان مایلی کهن و قلعه نویی و کیروش نمیبینم و خیلی ساده نظر مادر و همسرم مکه فوتبالی نیستند را رفرانس قرار میدهم.
هر دو این عزیزان در بازی های اخیر طرفدار تیم ملی و فوتبال و اشنایی به حقوقشون برای دیدن فوتبال در استادیوم شدند.
به زعم بنده خوب و بی نقض بازی کردیم. بضاعت فوتبال ما همینه ... همیشه میتونیم به هرتیمی انتقاد داشته باشیم ولی از دایره انصاف نریم بیرون. فوتبال ما به مثابه یک اسلایس از کیک کشورمان دچار بیماری های واگیر دار و عفونی شده که درمان اون دیگه با اورژانس و دوتا امپول انجام نمیشه ! این فوتبال مریض که درگیر فساد دولتی، مربی های رشوه گیر، داوران فاسد، بازیکنان باندی که بخوبی فعل حیدری-نعمتی رو در تیمهاشون یا تیم ملی صرف میکنند ... نیاز به جراحی و اتاق عمل داره!
قطع به یقین کیروش یا هر نگون بخت دیگه ای اگه پرچم دار این مهم بشه؛ عموم اشخاصی که ذینفع این وضعیت هستند؛ به شکلهای مختلف و با برچسب های مختلف به سبک انتقاد لری گرفته تا انگلیسی به ایشون حمله ور میشن.
پاسخ ها
مرتضی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
بزگوار، بازی با کلمات رو بزارید کنار و واقع بینانه به موضوع نگاه کنید. بضاعت فوتبال ژاپن و کره بالاتر از فوتبال ما بود؟؟؟ اینکه بخواید فوتبال زمان مایلی کهن رو با زمان فعلی مقایسه کنید ، قیاس مع الفارقه ... به این دلیل که فوتبال در دنیا پیشرفت داشته و به هیچ وجه قابل قیاس با گذشته نیست.
سوال من اینجاست که دلیل حب و بغض کیروش به برانکو یا شفر (البته زیرپوستی) چی میتونه باشه ؟؟ شما که از دایره انصاف خارج نمیشید توضیح بدید ...
ورزشکار
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
1
1
حق باهیچ کدام هردوبرای خودشان ازسرمایه ی مملکت کیسه دوختند..پس هردوباید جوابگوباشند
بهترین عملکرددرجام جهانی آقای فغانی دارد داوربین المللی ایران وگرنه ایران همیشه سوم درگروه خودش میشد.پرتغال هم حذف شد دلخوش بودیم باپرتغال مساوی کردیم.. ضمنا اقای خیابانی ازاول جام جهانی فقط می گفت عربستان باخت درصورتیکه امارعربستان هم خوب بود مصرراشکست داد دربرابراروگوئه یک صفرباخت درصورتیکه اروگوئه روسیه وپرتغال رادرهم کوبید..ورزش ازسیاست جداست.پس منصف وعادل باشیم.
موفق باشی لطفامنتشرکن
ایمان
United States of America
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
6
1
دلیل حب و بغض دوستان به کیروش رو نمی تونم درک کنم اما از انجایی که رفتار ایشون خاص و توام با چالش فراوان هست که متعاقباً بسیار از ساختارهای اجتماعی و تابوها را میشکنه؛ میشه اینطور متصور بود که عامه مردم با تشخیص و تمییز رفتار ایشون مشکل داشته باشند.
من در مقام دفاع از کیروش نیازی به مقایسه تیم ملی با دروان مایلی کهن و قلعه نویی و کیروش نمیبینم و خیلی ساده نظر مادر و همسرم مکه فوتبالی نیستند را رفرانس قرار میدهم.
هر دو این عزیزان در بازی های اخیر طرفدار تیم ملی و فوتبال و اشنایی به حقوقشون برای دیدن فوتبال در استادیوم شدند.
به زعم بنده خوب و بی نقض بازی کردیم. بضاعت فوتبال ما همینه ... همیشه میتونیم به هرتیمی انتقاد داشته باشیم ولی از دایره انصاف نریم بیرون. فوتبال ما به مثابه یک اسلایس از کیک کشورمان دچار بیماری های واگیر دار و عفونی شده که درمان اون دیگه با اورژانس و دوتا امپول انجام نمیشه ! این فوتبال مریض که درگیر فساد دولتی، مربی های رشوه گیر، داوران فاسد، بازیکنان باندی که بخوبی فعل حیدری-نعمتی رو در تیمهاشون یا تیم ملی صرف میکنند ... نیاز به جراحی و اتاق عمل داره!
قطع به یقین کیروش یا هر نگون بخت دیگه ای اگه پرچم دار این مهم بشه؛ عموم اشخاصی که ذینفع این وضعیت هستند؛ به شکلهای مختلف و با برچسب های مختلف به سبک انتقاد لری گرفته تا انگلیسی به ایشون حمله ور میشن.
ناشناس
United States of America
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
4
10
100% برانکو درست میگه، تیم ملی ایران با این پولی که روش گذاشتن اصلا کاری نکردن، کره هم سوم شد ژاپن رفت بالا سنگال هم خوب بازی کرد، اصلا تیم ملی ایران بازیش نه فنی زیباست نه تاکتیکی بدبختیش اینجاست نتیجه هم نمیگیره، خلاصه تو فوتسال اگه افتخار آسیا ایران باشه تو فوتبال ... آسیا هم نیس
حامد
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
4
10
به نظر من حق با برانکو هست و برای چندمین بار کی روش داره به اون حمله میکنه و سعی می کنه اون را خراب کنه. و این یه دلیل داره و اون اینکه در حال حاضر بخاطر عملکرد خوب برانکو در تیم پرسپولیس بهترین گزینه برای جانشینی کی روش هست.
جهان
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
2
8
کارلوس کی روش مربی مغرور ومتکبریست و همین امر باعث موفقیت ایشان شده والا ما اگر بازیکنان تکنیکی و هوشمند در تیم ملی نداشتیم ایشان موفقیتش را از کجا می آورد؟ پس با این همه بازیکن خلاق کی روش کار چندان شاقی نکرده و بیشتر تفکر دفاعی داشته وهر تیم دیگری هم مثل تیم ملی ایران دفاع محض می کرد نتیجهای جز این عایدش نمی شد و کیروش بیشتر سعی در انزوای منتقدین خود دارد
واما فرانکو توانست نسلی از بازیکنانی را به فوتبال معرفی کند الان داریم مبینیم دو فصل قهرمانی لیگ برتر و یک نایب قهرمانی در چهار سال حضور در پرسپولیس را در کارنامه خود دارند ولی کی روش با هفت سال حضور در ایران هنوز موفق نایب قهرمانی آسیا هم نشده و هروقت بین این دو مشاجره ای صورت گرفته شروع کننده ماجرا کی روش بوده حال خود قضاوت کنید که باید با کدامیک باشد
محمدرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
2
9
اولا آقای کیروش یه جورایی با همه درگیره از خود مربیا و بازیکنای پرتقال بگیر تا تو ایران خودمون ثانیا تو این مورد حق با برانکو هستش چون همه شاهد بودن بازیکنای لیگ برتری خودمون بهترین دوندگی و کارایی رو داشتن و برانکو هم به همین اشاره کرد حالا چرا به کیروش برخورده من نمیدونم آقای کیروش باید اینو بدونه با سیستم فقط دفاعی هیچ تیمی به جایی نمیرسه شاید استثنایی هم باشه ولی درکل فقط با دفاع کردن نمیشه نتیجه گرفت ، تو 32 تا تیم ضعیف ترین خط حمله و شوت درچارچوب متعلق به ایرانه یعنی عربستان از ما بهتر کار هجومی انجام داده به نظر من باید کیروش بمونه الان وقت خوبی برای تعویض مربی نیست به شرطی که اخلاقشو خوب کنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
12
3
کارشکنی های برانکو نگذاشت تیم ملی نتیجه دلخواه را بگیرد کی روش حرفش این بود
حميد
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
4
10
كي روش يك فرد بد اخلاق كينه اي بي ادبه كه هر چي مي خواد ميگه خب طرف مقابل هم بالاخره بايد جوابي بده. لطفا به حرفهاي اين دو توجه كنيد برانكو مودبانه پاسخ مي دهد ولي كي روش از فرط عصبانيت زمين و زمان را به هم مي دوزد.
ضمنا شروع كننده بحث كي روش بوده، همچنين درخواست در اختيار گرفتن بازيكنان اصلا حرفه اي نيست نمي دانم چطور ايشان كه خود را حرفه اي مي داند چرا اين درخواست ها را دارد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
2
2
حق با روحانيه
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
0
1
کیروش و برانکو هر کدوم حق طبیعیشونه که احساس کنن میتونن این جنگ رسانه ای رو برنده بشن و نظر طرفداراشونو جلب کنن و از خجالت هم دربیان . هر دوشون هم برای فوتبال ما خوب بودن و مفید . حداقل هزاران برابر مربیان پوسیده داخلی ارزش افزوده ایجاد کردن. اما برام جالبه که مدیریت فوتبال چطوره که نمیتونه کاری کنه که این دعوا دیگه خیلی نمکش شور نشه !!!!!؟؟؟ کلا" کاش میشد مدیر هم از خارج بیاریم. کااااااش ........
ناشناس
Germany
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
10
3
کیروش از منافع ملی دفاع میکند برانکو از منافع یک گروه خاص. حال شما بگویید حق با کیست؟
پاسخ ها
مرتضی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
کیروش پشت منافع ملی ، بدنبال منافع خودشه.... مگه پرسپولیس تیم ایرانی نیست؟؟؟
محمد
Germany
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
0
0
وضعیت اقتصادی کشور خرابه از کی روش خواستن یه کمی جو بده به فوتبال و برانکو هم پیازداغشو زیاد کنه تا مردم زیاد به فکر دلار و طلا و تحریم و بدبختی نباشن این سناریوی اول هست
سناریوی دوم اینه که واقعا کی روش قاطی کرده و واقعا فکر میکنه یه گل خیلی بزرگ به سر مردم ایران زده و الان باید به کمک مردم حال برانکو رو بگیره!!!!!!! باید گفت که نه داداش 7 سال روزی حدود 50 میلیون دستمزد گرفتی و تیممون 7 تا پاس درست پشت سر هم نتونستن بدن خدماتت رو انکار نمی کنیم فوتبالمون رشد کرده ولی نه به اون اندازه که بخوای دعوا بندازی و اربده کشی کنی
برانکو هم چون میبینه تحت هر شرایطی طرفدارای پرشمار پرسپولیس پشتشن سعی میکنه فتیله کیروشو بده بالا تا با آتیش خودش خودشو بسوزونه الحق که پرفسوره پرفسور حیله!!! به نظرم رسانه ها کمی این دو نفر رو بیخیالش بشن اینا هم میرن سر کار اصلیشون
فرزانه
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
0
1
باید بتوان بین فوتبال کی روش و اخلاق نه چندان خوبش تمایز قائل شد. متاسفانه ما اغلب نمیتووانیم جنبه های مثبت و منفی افراد یا پدیده ها را جدا کنیم و اغلب متهم میشویم به جانبداری یا غرض ورزی. در این ماجرا به نظر میرسد کی روش قصد داشت از جو خوب و خوشحال و راضی بعد از جام جهانی با بیان مطالبی چون مقصر پیدا کردن برای عدم صعود و تازه کردن دعواهای قدیمی با برانکو به نفع خود و باج خواهی از فدراسیون استفاده یا در حقیقت سوئ استفاده نماید. در حالیکه گناه برانکو فقط این بود که صعود کرواسی را تبریک گفته بود اما از عملکرد تیمملی تمجید نکرده بود. شاید البته بهتر بود که برانکو هم واکنش مثبتی به عملکرد تیم ملی نشان میداد اما عدم تقدیر را نمیتوان به منزله دشمنی او با تیم قلمداد کرد. فراموش نکنیم که در تیم کیروش از قهرمان لیگیعنی پرسپولیس فقط دو نفر حضور دارند. در مجموع به نظر میرسد تقصر کی روش در این ماجرا بسیار مشهود و واضح است و متاسفانه فدراسیون هم از اقتدار کافی برای برخورد با حواشی برخوردار نیست.
دارا
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
2
6
من که تو این چند سالی که کارلوس کی روش مربی تیم ملی ایران بوده یک بازی فوتبال جوانمردانه ندیدم، اینکه ما با ضد فوتبال، دفاع مطلق و دائم زدن زیر توپ بازی کنیم که افتخار نیست، هر مربی ایرانی و خارجی میتواند اینکار را بکند.
با تمدید قرارداد ایشان مطلقا موافق نیستم، ایشان برای هر بازی فقط دنبال تساوی و یا حداقل برد در ضد حمله بوده و اصلا اجازه به بازیکنان، بازی فوتبال دلچسبی را نمی دهد که مبادا گل زیادی دریافت کنند و آبروی فوتبالی ایشان برود و نتواند قرارداد جدیدی با دیگر کشورها ببندد.
در مورد اختلاف با برانکو هم حق با کی روش نیست، مربی ایی که بیشترین امکانات را پس از انقلاب داشته ولی هیچگونه پیشرفتی در بازی جوانمردانه فوتبال نداشته بدرد دنیای فوتبال امروز نمی خورد،
پیشنهاد میدهم که از مربیان درجه دو و نسبتا ارزان برزیلی با دانش فوتبال هجومی به روز برای تیم ملی انتخاب شود،
و در آخر خداحافظ فوتبال تدافعی و زیر توپ زدن.
سیامک
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
5
2
جام جهانی ۲۰۰۶ همین برانکو مربی تیم ملی بود که بعد از بازیها چمدونش بست دیگه هم ایران نیامد. آخه پرسپولیس یا استقلال اصلأ قابل مقایسه با تیم ملی هستند؟ اونم تو آسیا و اونم ایران؟ نهایتش می‌خوایم قهرمان آسیا بشیم تو باشگاهی؟! بله برخی از بازیکنان تیم ملی از باشگاهی میان بیرون ولی اهمیت تیم ملی اصلأ قابل مقایسه با تیم های باشگاهی ایرانی نیست. حتی بارسا و رئال هم در مقابل تیم ملی اسپانیا رنگ می‌بازد اینجا که جای خود داره.
ایمان
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
0
5
سلام کاری ندارم که در جام جهانی همه خوشحال بودیم از بازی خوب ومنسجم بچه هامون اما اون لحظات احساسات مردم غلبه کرده بود بر منطق و عقلانیت مثلا تو بازی با اسپانیا دوست داشتیم گل افساید هم پذیرفته بشه اما فوتبال ما رشد فنی نکرده در این 7 سال . فقط چون کیروش روانشناس خوبی هست بچه ها رو متحد میکنه ولی این به تنهایی کافی نیست ما فقط دفاعی بازی میکنیم و این اصلا تماشاگر پسند نیست و اینکه کیروش خیلی وقتا ثابت کرده از اندازه ای که مسؤلیت داره پاشو فراتر گذاشته مثلا در مورد فدراسیون فوتبال و خیلی موارد دیگه و اما برانکو تو این سه سال واقعا پرسپولیس رو متحول کرده و عملکرد خوبی داشته نکته مهم برانکو اینکه به لحاظ اجتماعی درونگرا هست و شخصیت خودش رو حفظ میکنه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
5
1
من کاری به جانب داری از کسی ندارم ولی چیزی که روند کاری کیروش دیدم مثبت بود. به خاطر اینکه داره فوتبال رو به امکانات روز دنیا تجهیز میکنه و کلا با علم داره فوتبال رو جلو میبره. مهمتر از اون هم مدیریت بالاشه که به هیچ بازیکنی این ذهنیت رو نداده که بدون اون تیم ملی لنگ خواهد موند.
از نظر من کیروش باید بمونه و حداقل ایران تا 4 الی 5 سال با این سیستم بازی مچ بشه که کلا در مرحله اول گل نخوریم بعدا رفته رفته تاکتیکهای حمله به تیم تزریق بشه
siyavash
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
1
5
به نظر من، ما با کی روش، اخلاقیات رو باختیم.
کسی هم متوجه این موضوع نیست.
کی روش هر جا که کار کرد، همین بد اخلاقیها را داشته است؛ ایشان استاد حاشیه سازی، جوسازی و جنجال است؛ به نظر من ما با کی روش اخلاقیات را باختیم.
یک ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
0
0
حق با هیچکدومشان نیست مردم خودشان تشخیص می دهند لزومی نداشت بلافاصله بعد از اخرین بازی کیروش این حرفها بزنه وبرانکو نباید وارد این حرفها میشد وواگذار میکرد به فدراسیون ضمن اینکه هر دو بزرکوار برای ارتقا فوتبال ایران زحمت زیاد کشیدن وقابل تقد یر میباشند
احسان
Singapore
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
0
2
من فکر میکنم باید فرق قائل شد بین عملکرد فنی و اخلاق حرفه ای کی روش. تیم ما در جام جانی خیلی عالی بود. فراتر از انتظار. از تیمی که بازیهای تدارکاتی درست و حسابی نداشت و حتی برای ابتدایی ترین خواسته هاش باید چونه میزد توقعی بیش از این نمیرفت. عملکرد دفاعی ما در هر سه بازی فوق العاده بود. و اینها نتیجه اعتماد به کیروش بود.
اما از اون طرف بحث اخلاق حرفه ایه که متاسفانه کیروش کاملا آماتور داره برخورد میکنه. جنگ و دعوا با تمام عوامل حریف و البته فوتبالیستها و پیشکسوتها و مربی های محبوب ایرانی براش داره بدل به یه رویه میشه. این آقا جزو گرون قیمت ترین مربی های جام جهانی بوده. مفتی که کار نکرده. حتی دستمزد "هکتور کوپر" با اون سوابقش هم از ایشون کمتره.
از طرفی موضع فدراسیون و تاج بسیار غیرحرفه ای و کودکانه بود. چنان در باد بازیهای خوب تیم ملی خوابیده ان که حاضرن همه رو فدا کنن برای امنیت کیروش.
میشه به برانکو هم انتقاد کرد برای پاسخ دادن به کیروش، اما در این مورد خاص بنظرم برانکو فقط از خودش دفاع کرد و شروع کننده این جنگ لفظی نبود
امیرعلی از رشت
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
2
3
من خودم یه پرسپولیسی هستم:
1- در دعوای بین کی روش و برانکو هر دو مربی مقصرند ضمن اینکه ضعف فدراسیون نیز در این بین کاملا مشهود است.
2- چون طی این چند سال کی روش زحمت خود را کشیده و تمام داشته های خود را به فوتبال ما منتقل نموده لذا تمدید قرارداد با ایشان منطقی نیست لیکن چون فرصت زیادی تا جام ملتها باقی نمانده بهتر است تمدید قرارداد کی روش تا پایان جام ملتها باشد.
3- برانکو و شفر برای تیم ملی اصلا مناسب نیستند به نظرم یک مربی خارجی خوشنام با دیسیپلین و انضباط بالا و قاطعیت لازم با شخصیتی مشابه خولیو ولاسکو در تیم ملی والیبال بهترین گزینه است.
عموعبداله
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
0
3
به نظر من کی روش از نظر فنی عالی است ولی این بحث و جدل باید تمام بشه
همونطور که وجود کی روش برای تیم ملی لازمه، ادامه این بحث و جدل که حق با کیست و... جز ضرر به تیم ملی کشورمان هیچ نفعی ندارد.
شما هم سوال خوبی مطرح نکردید عصر ایران که طرفدارای باشگاهی و ملی را رو در روی هم قرار بدید.
بهتر بود با یک تحلیل مناسب، نتیجه گیری می کردید که نهایتِ این بحث و جدل، آسیب به فوتبال ملی ماست.
محمود
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
2
4
صد درصد حق با برانکو هست
در توان فنی کیروش شکی نیست اما توان فنی ایشان برای فوتبال ما دستاوردی نداشته است درست است که در فوتبال جام جهانی مجبور به بازی تدافعی بودیم اما متاسفانه الان حتی با رقیبان درجه دوم اسیایی نیز تدافعی بازی میکنیم و به هیچ وجه فوتبال زیبا را قادر به اجرا نیستیم.
اینکه ایشان مدعی است برانکو در کار تیمش گذاشته است نیز نمی تواند درست باشد چون بازیکنان داخلی و علی الخصوص پرسپولیس و استقلال همیشه در خدمت تیم ملی بوده اند و حتی در موارد مثل وریا غفوری و رضاییان و طارمی کیروش قصد دخالت در کار مربی باشگاهی را داشته است.
اینکه هم کیروش هم برانکو از دانش فنی بالایی برخوردارند شکی نیست اما به جهت شخصیتی برانکو بسیار بالاتر می باشد و سیاه نمایی و شلوغ کاری دایمی کیروش برای گرفتن امتیازات بیشتر می باشد
عیسی صادق
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
0
5
مقصر اول وآخر فدارسیون است
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
0
0
شفافیت توی هر چیزی خوبه، مثلا توی ارز هم بعد از شفافیت فیمتش داره مید پایین
عرفان
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
0
1
کار ساده یا حتی درستی نیست که به شکل مطلق حق رو بدیم به فقط یکی از این دو نفر. قطعا بخشی از حرف هر کدوم درست و منطقی هست ولی نه همش!
اما شخصا احساس میکنم موضع کی‌روش درست تر باشه
کی‌روش در عمل اثبات کرده که کارش رو خیلی خوب بلده، تمام بازیکنان تیم ملی بسیار بالاتر از حد خودشون و بازی هایی که در لیگ انجام میدهند ظاهر شدند
مثلا امیری، چشمی، ابراهیمی، بیرانوند، حسینی که در پرسپولیس و استقلال بازی میکنند در مدت کوتاهی که با کی‌روش تمرین کردند، کلاس بازیکن چندین پله ارتقا پیدا کرد
اگر این تمرینات طولانی تر بود قطعا نتیجه هم بهتر بود
یکی دیگه از مسائلی که کی‌روش بسیار خوب توش عمل کرده زیرساخت‌های سخت‌افرادی هست. مثلا مرکز پک که به هر حال الان تیم ملی دارای یک مرکز تمرین و ریکاوری آبرومند شده
با همه این‌ها شاید بهتر بود کی‌روش کمی صبر میکرد و در زمان و مکان مناسب‌تر انتقاداتش رو بیان می‌کرد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
4
3
برانکو فسیل شده و بسیار کینه ای است.
کیروش به تیم ملی شخصیت داد اعتبار داد به بچه های تیم ملی اعتماد نفس داد.روحیه جنگندگی داد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
2
3
شهر که بی کلانتر شد قورباغه هفت تیر میکشه.
ناشناس
United States of America
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
2
3
تيم ساخته شده توسط كيروش مانند ترسوها بازي ميكنه فقط دفاع و ضد حمله زشت ترين بازيها را تيم ملي ايران انجام ميده هرچند اينقدر دچار خود كم بيني تو تمام مسائل كشور شديم كه اين روش بازي را مي ستاييم تيم بايد مرد ومردونه بازي كنه حتي اگر گل خورد بازيهاي بقيه تيمهاي آسيايي را ببينيد هيچ تيمي مثل ايران دفاعي بازي نكرد بازيكنان چهار تا پاس نتونستند رد وبدل كنند به نظر من كيروش يك تيم دفاعي مطلق ساخته و مطمئن باشيد تو بازيهاي آسيايي نتيجه نميگيره . رنكينگ ايران تو فيفا هم به دليل بازيهاي دوستانه با تيم هاي ضعيفه و گرنه خيلي وضع خراب تره از نظر اخلاقي هم كيروش اخلاق خوبي نداره و از زمين و زمان طلبكاره و دست پيشا ميگيره پس نيفتد و به نظر حق با كيروش نيست برانكو آدم با شخصيتيه .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
0
3
کلا ما ايرانيها ادمهاي جوگير و کم ظرفيتي هستيم
هميشه از يک موفقيت معمولي يک کوه مي سازيم و عيبهايمان را مخفي مي کنيم
البته اين مشکل به صداوسيما و هيجان افريني کاذب ان هم بر مي گردد و البته به فرهنگ حاکم بر کشور ما خصوصا در تهران که همه دنيال بلوف زني و گرافه گويي هستند
اقاي کيروش هم بخوبي اين رو فهميده و از اين حالت موج سواري مي کته
ناشناس
Netherlands
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
4
2
حق با كيروش است
مربي تيم داخلي كه نتواند همزمان هم تيم داري كند و هم به تيم ملي خدمت كند، مانند استاني است كه قصد تجزيه طلبي دارد و اين فرهنگ و سيستم مديريتي در ايران در هيچ منطقه اي از جمله ناحيه ورزش، قابل درك و پذيرش نيست.
برانكو بايد بتواند همزمان هردو كار را انجام دهد، در غير اينصورت بهتر است مربي شايسته تري براي اين تيم پرطرفدار استفاده گردد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
2
4
یک گل به خودی و یک پنالتی ناصحیح ثمره وجود آقای کیروش. ما اگر چلوی بنگلادش هم بازی کنیم فقط دفاع می کنیم هیچ برنامه ای برای زدیک شدن به دروازه حریف وجود نداره هیچ بازی سازی در زمین نیست برای همین فقط بازی هافبک دفاعی ها دیده می شه مثل امید ابراهیمی و عزت الهی. اگر یادتون باشه ریال هم با این آقا با اهترین بازیکن های دنیا دفاع می کرد.... به جز اون همش دنبال حاشیست برانکو کاری به این نداشت یهو شروع کرد گیر دادن به اون
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
شدی مثل بعضی مربیان وطنی:
- از روی کرنر گل میخورن، میگن با یک ضربه کرنر گل خوردیم
- روی شوت از راه دور گل می خورن، میگن ما بهتر بودیم و تیم حریف فقط شوت میزد و یا یک شوت به گل رسید
- با حرکت عمقی حریف گل می خورن، میگن روی یک اشتباه گل خوردیم
- با پنالتی گل می خورن اول میگن پنالتی نبود بعد میگن روی یه پنالتی گل خوردیم....

هم گل به خودی و هم پنالتی هر دوشون جز بازی هستن و به عنوان گل ثبت میشن... گلها تو بازی همینطوری به ثمر میرسن

ضمنا ضربه رونالدو 100 درصد اخراج داشت ولی داور باهاش مماشات کرد و حق تیم ما رو خورد همونطور که در 2014 برامون پنالتی نگرفتن
صدر
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
2
4
حق با برانکو است. کیروش اگرچه مربی خوبی است و تیم خوبی ساخت، اما بسیار پرحاشیه و تا حدی لجباز است و نقایص کار را گردن انواع و اقسام پدیده ها می اندازد . بعبارتی در این قسمت غیر حرفه ای است.
Alishah
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
5
1
باسلام. قطعا حق با کی روش هست. متاسفانه هر زمان فرد با شخصیت و با دانشی قدمی برای این مملکت بر میداره عده اندک شمار می‌خوان طرف را بی آبرو کنن . واقعا براشون متاسفم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
5
1
حق با کی روش است برانکو باید برود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
1
4
آقای کیروش شخصیت پاینی داره و کلا باهمه درگیر میشه
چه با هم وطن های خودش چه با مربی های دیگه
ایشون انقدر پررو شدن که با 1 باخت و 1 مساوی و 1 برد و صعود نکردن از تیم خودشون احساس میکنن چه کار بزرگی کردن
و بار ها به تیم بزرگ پرسپلیس لطمه زد
میثم
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
0
4
به نظر من می‌توان به هر دو مربی حق داد چون موفقیت تیم خودشون براشون اولویت داره اما اگر بر مبنای قوانین فیفا بخواهیم داوری کنیم حق با برانکوست،همانطور که دیدیم تیم‌های اروپایی به خاطر لیگهای داخلی و باشگاه‌های اروپا، حتی دیرتر نسبت به ایران وارد تدارکات جام جهانی شدند. راجع به تمدید قرارداد،با توجه به نزدیکی زمان جام ملت‌های آسیا بهتره قرارداد کیروش صرفا تا پایان جام تمدید بشه و بعد از آن خیلی به صلاح نیست چون آرامش فوتبال رو به هم میزنه ولی باید بعد از ایشان یک مربی بزرگ خارجی جایگزین شود اما اگر آقای کیروش راضی به تمدید تا پایان جام ملت‌ها نشد بهتره به علت کمبود زمان، آشنایی با فوتبال ایران و آسیا و نزدیکی سبک کاری آقای شفر به کیروش نسبت به سبک برانکو(با اینکه من پرسپولیسم) برای جام ملت‌ها صحبت بشه
مصطفی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
3
4
در فوتبال ایران به کیروش بیش از حد بها و اختیار داده شده.
با این سیستم دفاعی که روی هرچی اتوبوسه رو سفید کرده بود گرفتن این نتیجه ها کار خیلی سختی نیست. در مرحله گروهی جام جهانی، خیلی هم فرقی نمیکنه 1-0 ببازی یا 2-0 یا 3-0 و مهم کسب امتیازه که ما نتونستیم امتیاز لازم رو واسه رفتن به مرحله بعد جمع کنیم، مثل دفعات قبل.
اگر یک مقایسه ساده بین بازی جهانبخش در تیم باشگاهیش با تیم ملی داشته باشیم (یا هر بازیکن دیگه ای) میبینیم که کیروش واقعا کار خاصی انجام نداده که بخواد انقدر طلب کار باشه از زمین و زمان.
بازیکنان درخشان ما در جام جهانی بازیکنان خط دفاعیمون بودن که از جون مایه گذاشتن و زیر فشار حریف عملکردشون به چشم اومد وگرنه میشدیم مثل دوره های قبل جام جهانی.

به نظر من حق اگر با برانکو نباشه، با کیروش هم نیست.
امیدوارم کیروش هرچه سریعتر یکی از این خداحافظی های تکراریش رو به نتیجه برسونه و از هدایت تیم ملی انصراف بده.
با پولی که میگیره و زمانی که در اختیار داشته، باید نتایج خیلی خیلی بهتری رو برای ایران کسب میکرد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
1
5
کیروش خیلی موذیانه عمل میکنه تازه بعد دیدن کلیپ طارمی و اینکه به بازیکنان گفته برای بازی در تیم ملی باید لیگ ایران را ترک کنند متوجه روش نادرستش شدم با اینکه استقلالی هستم ولی میتونم درک کنم چرا پرسپولیسیها اینقد ازش شاکین
خادم
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
2
1
حق با هیچکدام نیست فوتبال ساده است پیچیده نکنید کیروش هشت سال تمام هیچ دستاوردی برای فوتبال ایران نداشت لطفا احساسی برخورد نکنید کیروش برای فوتبال ایران چه کار و یا تغییر مهمی انجام داد فوتبال ما روی همان پاشنه ای است که مربی ایرانی هم بود الان میچرخید شک نکنید کیروش اگر تو تیمهای اروپایی بود الان در این هشتسال چند بار اخراج بود یا اصلا بیکار همه کسانی ک٨ از کیروش حمایت میکند منفعتی برایشان دارد وگرنه کدام عنوان یا موفقیتی برایمان حاصل کرده است یک برد الکی یه مساوی زورکی با ان بازیهای بی هدف دستاورد نیست لطفا واقع بین باشیم برانکو هم همینطور اونم اگر دو قهرمانی دارد هرگز تیمش صلابت و رقیبی نداشته چرا که وقتی به صخره محکمی میخورد عملا بی برنامه و بی هدف بود لطفا به فوتبال ساده بنگریم نه احساسی هر مربی خارجی برای فوتبال امروز ایران مسکنه نه درمان ایا در این سالها کیروش یا برانکو چهار جوان اینده دار تحویل دادن به لژیونرها نگاه نکنید انان محصول تمرین و امکانات باشگاهشان هستند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
4
0
به نظرم اگر ما در بازی های اسیایی بدونه ملی بوشان شرکت میکردیم اما در جام جهانی به نیمه نهایی میرسیدیم خیلی بهتر بود پس حق با کیروش است نه با برانکو
احد
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
0
4
به نظر من کیروش مربی خیلی خوبی است ولی اخلاق خوبی نداره و آدم بسیار زیرک و باهوشی است و همیشه استاد جنگ روانی هستش و سعی میکنه توپ را به زمین حریف بندازه و در این مسلئه هم با وجود اینکه در بعضی مواقع تقصیر برانکو بوده ولی همیشه کیروش شروع کننده دعوا بوده و مدیریت تیم ملی هیچ وقت برخورد قاطعی با کیروش نداشته است. در مورد استفاده از بازیکنان پرسپولیس هم فقط دو بازیکن پرسپولیس در تیم ملی استفاده کرده و هر دو ی آنها عملکرد مطلوبی داشتند پس برانکو هیچ تاثیری درعملکرد بد تیم ملی نداشته است که بعد از جام سریعا به برانکو حمله کرده است چون ارنج تیم ملی از خیلی وقت پبش برای کیروش مشخص شده بود.
هادی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
6
0
نه برانکو نه کی روش، فقط شاه شفر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
3
0
مهم ترين تيم فوتبال كشور ،‌تيم ملي است همه بايد در راستاي موفقيت تيم ملي گام بر دارند بنابراين توجه به درخواست هاي كي روش ضروري است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
3
0
نخست بگویم من پرسپولیسی هستم.
در هیچ دعوایی حق کاملا با یک طرف نیست.
کی روش مربی با شخصیت و با دانشی است اما متاسفانه بداخلاق است.
برانکو مربی خوبی است اما بحث برادر، پسر و اوکراینی ها، لج بازی با رضائیان و مسلمان و ...
ایراد اساسی است.
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
0
2
نظر ما الان چاره ساز نیست. اینجا باید بگید تقصیر مدیریت فدراسیون است. باید این مسئله را قبل اc رسانه ای شدن داخل خودشان حل کنند و از ظرفیت این دو مربی بزرگ که شایسjگی هاشون را ثابت کردند استفاده کنند.
فکر میکنم دو ادم در حد و اندازه های برانکو و کیروش میتونند طبق یک برنامه درست و مدیریت دقیق فدراسیون به توافق برسند
elnino-tifoosi
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
0
5
تقصیر مردم ایرانه که با باخت و مساوی میریزن تو خیابون و مسیولین و کی روش فک میکنن شاه کار کردن وگرنه کره جنوبی 2تا زد به المان اونم سوم شد ولی مردمش با تخم مرغ استقبال کرون ازشون

برانکو خوب حرفی زد که کی روش یه قهرمانی نداره ولی به عنوان قهرمان ازش یاد میشه
رونالدو
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
1
6
حق با برانکو ست
کی روش میخواد اذهان مردم رو از بازی های ضعیف و دفاعی تیم ملی پرت کنه.
مودبانه صحبت نمی کنه و دائم به ایرانیان توهین می کنه.
امرو
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
2
1
به نظر من تنها حق با ایران است و هرچیزی که به مصلحت ایران است.
هر دو نفر مستخدم ایران هستند و از طرف فدراسیون و باشگاه نباید اجازه داده شود حرفهای این دو نفر به ضرر کارفرما یعنی کشور ایران تمام شود.
به نظر من احتمالا بهترین جانشین مربی فعلی استقلال یعنی شفر است.
بردیا
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
5
1
با توجه به گذشته و درگیری لفظی آقای قلعه نوعی و آقای سیموئز (تیم امید ایران)درمورد قراردادن بازیکانان باشگاهی به تیم ملی که آقای سیموئز کلا قهرکرد و دیگر ایران نیامد،حق با آقای کیروش است،جام جهانی محل لج بازی مربیان باشگاهی نیست چطور خود آقای قلعه نوعی آن زمان میگفتن باشگاه باید در اختیار تیم ملی باشد حتی تیم امید ولی در اینجا حرف دیگری میزنند !!!!آقای برانکو نیز ازاین قاعده مستثنی نیست،کما اینکه آقای برانکو در مقابل تیمهای سخت دربیشتر مواقع بازی را واگذار کرده اند،اینجا بحث قرمز و آبی نیست بحث تیم ملی است،همین آقای برانکو درسال97 در شهرآورد اگر نتیجه را به تیم استقلال واگذار نماید از سکوها اسم کیروش را خواهید شنید
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
1
7
برانکو خیلی جنتلمنه .ولی کیروش متاسفانه خیلی بی شخصیت تشریف داره
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
3
5
كيروش = ضد فوتبال
والسلام نامه تمام
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
8
1
کی‌روش مایه افتخار ه برای ایران انشالله سالهای سال در تیم ملی کار کند
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
0
7
موضوع مدتها بود که کهنه و بی اهمیت شده بود ، این کیروش بود که دوباره شروع به دمیدن اتش کرد ، بنابراین کیرش مقصر است. مگر رونالدو و کوارسما مشکلی داشتند که به انها حمله کرد!؟
علیرضا
Germany
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
8
0
اولا باید قبول کنیم که رزومه کیروش خیلی قویتر از برانکوست در نتیجه علم و دانش ایشان بالاتر از برانکوست.اگه مریبانی مثل برانکو و قلعه نوعی اینقدر چوب لای چرخ تیم ملی نمیگذاشتن ما صعود میکردیم, واضح بود که بازی آخر حداقل 20% بدن بازیکنان خالی کرده بود.در مورد دوستانی که انتقاد دارن به سبک بازی تیم ملی, حرفشان قابل قبول نیست, اینتر مورینو با همین تاکتیک سال 2010 قهرمان CL شد.فدراسیون باید زودتر دخالت میکرد و بازیکنان رو در اختیار تیم ملی قرار میداد.به نظرم اگه تیم ملی صعود میکرد خیلی به نفع فوتبال ما بود تا اینکه باشگاه های ما بخوان تو لیگ سطح پایین آسیا برن تو 4 تیم و دوبازه حذف بشن.برانکو تیم به نسبت قدرتمند تری سال 2006 در اختیار داشت ولی چکار تونست بکنه.واقعا بودن علی کریمی الماس فوتبال ایران, مهدوی کیا با اون استارت های انفجاری, وحید هاشمیان, نکو و اندوی جوون, ولی با یه مساوی افتضاح با آنگولا برگشتیم.
ناشناس
United Arab Emirates
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
6
0
من چون لیگ داخلی ایران رو نیگا نمیکنم طرفدار سرخابی هم نیستم راحتتر و بیطرفتر میتونم نظر بدم... بنظر من حق با کیروش هست... اون مربی باهوشیه و مواقعی که حتی ممکنه کم بیاره باز هم میتونه با روشهایی نه چندان معمول حرف خودشو به کرسی مینشونه‌. در عوض برانکو آدم بدون دیسیپلین و ترسو هست و جرات رویارویی با بازیکن رو نداره.. تو تمام دنیا مربی باید حرف آخر رو بزنه ولی با بی نظمی هایی که تو تیم ملی در ۲۰۰۶ دیدیم باید بگیم نه تنها برانکو تو مدیریت ضعیف هست بلکه حتی توانایی برخورد با پیشکسوتای تیم ملی رو نخواهد داشت همونجوری که زورش نرسید دایی رو نیمکت نشین کنه و یا با بی نظمی کریمی برخورد کنه... برانکو بیشتر یک چهره شبیه سمپائولی نگون بخت هست با تفاوت اینکه یک مقدار اتوکشیده تر و جنتلمن تر صحبت و رفتار میکنه... البته از حق نگذریم تیم ملی زمان برانکو از نظر فوتبالی تهاجمی تر و زیبا تر بازی میکرد ولی خوب، تو فوتبال به بازی زیبا امتیاز نمیدن!!
Mostafa
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
0
7
کیروش فقط دفاع کردن رو خوب به تیم ملی یاد داده.ولی برانکو الان سه ساله بهترین خط دفاع و بهترین خط حمله لیگ رو داره .3ساله اقای گل از پرسپولیسه
فوتبالی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
2
0
حق با هیچ کدام . هر یک اگر شرح وظایف خود را بدانند در کار یکدیگر دخالت نخواهند کرد . قراردادش در این وقت اگر تمدید شود بهتر است . الان وقت تعویض مربی نیست. و بهترین جانشین برای وی هم مربی خارجی است که کلاس فوتبال بین المللی داشته باشد و کار کشته در این راه باشد.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
0
6
فردوسي پور از كيروش يه بت ساخته برا مردم ايران و بشدت باعث محبوب شدن كيروش شده با تعريف وتمجيد كردناي بيخودي ازش.وگرنه كيروش فقط تو كار بازي دفاعي محظ و به اصطلاح اتوبوسي و جنگ روانيه.ضد فوتبال محظه كاراش و باهاش به جايي نميرسيم
حکیمی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
1
4
کیروش سیستم دفاعی را پیاده کرد و نشان می داد ما ترس داشتیم . من معتقدم با داشتن بازیکنان هجومی خوب در حمله باید از روش هجومی برابر حریفان مخصوصا اسپانیا استفاده می کرد . خیلی ترسیده بودیم. مراکش نشان داد با روش هجومی میشه اسپانیا را حتی شکست داد . کیروش از ظرفیت های بازیکنان هجومی ما خوب استفاده نکرد . در برابر پرتغال با باطی هجومی اواخر بازی این نظر من اثبات شد.
فرهاد
Germany
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
6
1
حق با آقای کیروش هست.
مسعود حیدری
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
0
4
هر دو مربی به دنبال موفقیت و پیشبرد اهداف خود هستن . واینجا ضعف فدراسبون رو میرسونه که نتونسته برنامه ریزی دقیقی رو انجام بده وبرنامه رو با باشگاهها هماهنگ کنه
ناشناس
United Arab Emirates
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
5
0
پیشرفت فوتبالی تو این ۷ سالی که ویروش مربی بوده محرز و واضح بوده و کسی هم نمیتونه منکر بشه... برعکس زمان برانکو تیم زیاد بالا و پایین داشت؛ روزی خیلی خوب بود و روزی هم از تیم درجه دو و سه شکست میخوردیم.. ثبات اصل مهمی هست و من با این ثباتی که از تیم ملی دیدم فک کنم بتونیم قهرمان آسیا بشیم....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
0
5
کیروش یک مربی حرفه ای با شخصیتی لمپن است و برانکو یک مربی نسبتاً خوب با شخصیتی جنتلمن. بنابراین در دعوای پیش امده حق با برانکوست نه کسی که بی هیچ منطقی دعوا رو شروع می کنه . اون هم درلحظه ای که حداقل یک اتحادی درفوتبال شکل گرفته بود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
2
5
آقای کی روش کار زیادی برای تیم ما انجام داده اما او در هفت سال مربی گری هیچ عنوان قابل توجهی بدست نیاورده و تنها یک تیم دفاعی درست کرده تیمی که 90 دقیقه با 11 نفر دفاع می کند و حتی در ضد حمله ها هم برنامه خاصی ندارد، او تنها دوبار صعود به جام جهانی داشت که برانکو هم با دو سال مربیگری یک صعود به جام جهانی داشت، اما برانکو دوبار پیاپی در ماراتن لیک ایران قهرمان شد و بهترین خط حمله به اضافه بهترین خط دفاع را هم داشت و آقای گل هم برای پیروزی بود، یعنی برانکو دو قهرمانی و یک خط حمله قدرت مند از کی روش جلو است، تازه آقای کی روش برای تسویه حساب با برانکو آقای گل لیگ و بهترین دفاع آخر لیگ و ایران را باخود به جام جهانی نبرد و دیدم که همین کار او باعث شد نه تنها گل نزنیم بلکه گل هم بخوریم. سخنان کی روش تنها فرار رو به جلو است وگرنه حتی کار کره جنوبی و عربستان از ما بهتر بود که با بردهای بیش از یک گل حریفانی مانند مصر و آلمان را بردند و ما فقط 90 دقیقه اتوبوسی دفاع کردیم
ابراهيم
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
5
0
چون مردم حامي تيم ملي هستند پس كفه ترازو به سمت تيم ملي و كيروش هست.
ولي برانكو هم نظرش محترم هست.
پس فدراسيون فوتبال بايد نظرشو اعلام كنه.
اختلاف اين دو به سود هيچ كس نيست نه تيم ملي نه ليگ فوتبال و نه مردم ايران و در نهايت فوتبال ايران!
کاظم
Netherlands
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
5
0
بنظر بنده مقصر اصلی شرایط پیش آمده فدراسیون فوتبال هستش. و بین مربیان من حق را به کی‌روش میدم با اینکه برانکو هم دوست داشتنیه
علي
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
0
6
حق با برانكو است .چون:
انتقاداتش در آن موقع كاملا فوتبالي بود ولي متاسفانه كيروش به صورت كاملا بي ادبانه برخورد كرد.
در ضمت تمام بزرگان فوتبال مملكت حق رو به برانكو دادن.
در ضمن كيروش الان جام جهاني رو زهر مار كرد به همه.واقعا كينه اي هستش. الان كه وقت خوشحالي بود مطرح كردن اين حرفها كاملا بي اساس و بيخود بود
علیرضا
United States of America
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
0
6
كيروش به هيچ عنوان ليگ داخلي و فوتبال ايران رو قبول نداره و سطح خودش رو بالاتر از ايران ميدونه و هر اتفاقي بيوفته هم نظرش عوض نميشه و بهترين بازيكن هاي داخلي تو هرشرايطي تو درجه دوم نسبت حتي سكونشين ها و مصدوم ها توي بي كيفيت ترين ليگ هاي خارجي تو هركشوري هستن و واسه همينم براي هر تورنمنت مهمي ميخواد حتي اگه بشه چندين ماه يا حتي يكسال ليگ داخلي رو تعطيل كنه.
با اينكه كيروش از نظر فني سطح بالايي داره اما از نظر اخلاقي واقعا تو سطح بسيارپاييني هست. يك ديكتاتور ، يك دروغ گو و پوپوليست. تو ايران يا حتي كشورهاي ديگه با افراد ديگه غير از برانكو كم مشكل و دعوا نداشته و سعي ميكنه با استفاده از همين روش ها خواسته هاشو به هر صوت عملي كنه.
علیرضا
United States of America
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
0
4
و ايران خصوصا بعد از ٢٠١٤ با توجه به نتايج خوبي كه كيروش گرفت و محبوبيتي كه داشت به راحتي هر خواسته منطقي و غير منطقي كه داشت، انجام ميشد و اگه كسي هم درست يا غلط باهاش مخالفت ميكرد، با يك دعوا و سر وصداي رسانه اي كار طرف رو تموم ميكرد. وقتي براي مقدماتي ٢٠١٨ بعضي از قسمتهاي برنامه كه داده بود و فدراسيون ٥ ستاره هم بي چون و چرا بله قربان گو درحال انجامش بود، برانكو يا مربي هاي ديگه ميگفتن كه حالا كه مقدماتي جام جهاني هست و تيم وضعيت خوبي داره ميشه كه نصف سال ليگ تعطيل نباشه و كم كم باعث نارضايتي مربي هاي ليگ ميشد اما كسي جرات اعتراض نداشت و پرسپوليس هم با توجه به بازي ها خوبش تو اين چند فصل، طبيعتا بازيكنهاي بيشتري تو تيم ملي داشت و صداي برانكو واسه اون اردوي دبي كه ليگ رو واسه چندمين بار تعطيل كرده بود دراومد. تا قبل از اون برانكو يا بقيه ملايم اعتراض ميكردن و كيروش هم به روش هميشگيش خيلي شديد جواب ميداد. اما برانكو وقتي ميديد كسي واكنشي نميده تا سر وصدا نباشه اينبار شديد اعتراض كرد و كامل جواب كيروش رو داد و كه كيروش انتظارش رو نداشت. اردوي دبي قرار بود كه تيم حدود ٧ تا ١٠ روز يك اردو و بازي دوستانه داشته باشه ولي بازي دوستانه لغو شد و قرارشد كه ديگه ليگ دوباره با فاصله كم تعطيل نشه اما كيروش بازهم اصرار داشت كه تيم بره دبي و تمرين كنه كه صداي برانكو در اومد
علیرضا
United States of America
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
0
5
و اين باعث شدش كه كيروش واسه فشار اوردن رو برانكو بازيكن ها رو از اردو اخراج كنه تا بترسن و عليه مربي باشگاهشون بشن و به دستيارهاش هم گفت كه بايد عليه برانكو صحبت كنيد. وقتي دستيارهاش قبول نكردن لج كردو تمام دستيارهاش رو هم اخراج كرد و خودش شروع كرد به دعوا و جنجال رسانه اي و فكر ميكرد كه با توجه به محبوبيتش و سوابق قبلي به راحتي برانكو رو هم نابود ميكنه. اما بعد از كلي جار و جنجال ديد كه با محبوبيت و منطقي بودن برانكو نميتونه مثل قبل راحت هركاري ميخواد بكنه و هرچي ميخواد بگه و ساز استعفاي نمايشي كوك كرد كه با توجه به رفتار وسابقه قبليش كسي نه توجهي كرد و واكنش خاصي داد. وقتي ديد نميتونه اين جنجال رسانه ايش رو شكست خورده ديد، شروع كرد به حذف تدريجي پرسپوليسي ها و منتظر فرصت شد تا ازبرانكو انتقام بگيره واسه دعوايي كه خودش راه انداخته بود.بهترين فرصت رو تو اين وضعيت بعد نتايج خوب جام جهاني ديد كه با استفاده از جو مثبتي كه هستش و كار برانكو رو تموم كنه چون نميتونه تحمل كنه كسي محبوب باشه و جلوي درخواست هاي غيرمنطقي كه داره وايسته و البته از الان فكر اين هستش كه تا ميتونه ليگ رو واسه جام ملت ها تقريبا تعطيل كنه و با وجود برانكو و چند مربي ديگه نميتونه.
در مورد بيزنس شخصي هم كه ميگن ندارن ميشه به بانك سامان و داستان لباس هاي تيم ملي اشاره كرد.
ناشناس
United Arab Emirates
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
5
0
بعضی کامنت ها کلا مضحک و خنده آور هستن... میگن کیروش دفاعی و اتوبوسی بازی میکرد... لابد انتظار داشتن مقابل قهرمان سابق جهان و حال اروپا و آفریقا ما تهاجمی و باصطلاح توتال فوتبال هلند رو پیاده کنیم!! زمان برانکو ما هجومی بودیم ولی خوب هم گل میخوردیم... بازی ۴-۳ با کره که یکی از زیباترین بازیها بهش اطلاق میشه رو من قبول ندارم.. چون ما علاوه بر اینکه ۴ گل زدیم ۳ گل هم خوردیم و این نمیتونه خوب بودنرما رو ثابت کنه... تازه ۳ گل هم روی خلاقیت فردی یک بازیکنمون زدیم... در حالیکه اینروزها بازی گروهی حرف اول رو میزنه و دیدیم تیمهای متکی به یک بازیکن دیشب چه زود حذف شدن...
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
7
0
به نظر من برانکو از حریم خودش خارج شده همین
رئیسی: عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت فوتبال سری آ ایتالیا؛ برتری رم در یک دیدار عجیب دستگیری بیش از ۱۰۰ دانشجوی دانشگاه امرسون؛ حذف تصاویر حمله پلیس آمریکا به دانشجویان منابع عبری: اسرائیل با آتش بس چند هفته ای موافقت خواهد کرد ۶ مرزبان ایرانی دقایقی قبل آزاد شدند «پوتین» ماه می به چین سفر می کند کاخ سفید و سازمان ملل خواستار تحقیقات درباره گورهای دسته جمعی در غزه شدند آتش سوزی حوالی بیمارستان هفت تیر مربوط به انبار کارتن بود سازمان ملل: نگران چرخه خطرناک و در حال افزایش خشونت در خاورمیانه هستیم دانشمندان تنها در ۱۵۰ دقیقه الماس ساختند به بهانه کاهش نرخ زاد و ولد در ایران/ چرا زنان ایرانی میلی به فرزندآوری ندارند؟ آتش سوزی در انبار کالا در جنوب تهران حمله پهپادی به خودروی تروریست ها اطراف زاهدان/ ۲ تروریست کشته شدند پاکبان زنجانی با کیف پر از دلار و مدارک چه کرد؟ تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره استان ایلام با ۴ فوتی
وبگردی