فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۲۴۸۱۵
تاریخ انتشار: ۲۰:۱۳ - ۱۳-۰۵-۱۳۹۷
کد ۶۲۴۸۱۵
انتشار: ۲۰:۱۳ - ۱۳-۰۵-۱۳۹۷

وزیر علوم: دو تابعیتی های علمی را از سیاسی جدا کنیم

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: بکارگیری‌ها دو تابعیتی‌ها یکی به معنای سپردن مسوولیت و مدیریت است و دیگری در مسائل علمی و تحقیقاتی مطرح است که اگر این‌ها را تفکیک کنیم برای توسعه علمی مشکلی پیش نمی‌آید.

به گزارش ایرنا، منصور غلامی در حاشیه مراسم گرامیداشت سی و هشتمین سالگرد تاسیس جهاد دانشگاهی در جمع خبرنگاران این مطلب را در پاسخ به سوال خبرنگار ایرنا مطرح کرد.
وی در پاسخ به این سوال که با توجه به تصویب ممنوعیت به کارگیری مدیران دوتابعیتی در دولت از یک سو و فرصت استفاده از آن‌ها در زمینه‌های علمی و تحقیقاتی با توجه به تحریم ها، وزارت علوم با چالش چگونه مواجه می‌شود، گفت: این دو باید از هم تفکیک شود.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
ردپای دو شرکت آمریکایی در سفره‌های ایرانی‌ها/ چرا ترامپ در مورد تجارت کشاورزی ایران دروغ گفت؟ انشقاق در نیروهای متعهد و انقلابی بر سر مذاکرات و رهبری روزنامه جمهوری اسلامی: توافق را شکست ندهيم ایران ۱-۱ مصر/رامین بازی را مساوی کرد صدرنشینی مقتدرانه اسپانیا؛ معجزه کیپ‌ورد کامل شد، اروگوئه حذف شد چرا شبکه بانکی ایران هر چند ماه یک‌ بار از کار می‌افتد؟ تقویم روز توهین قاسمیان، روحانی نزدیک به جلیلی: مذاکره کنندگان به شبکه‌ای وصل هستند که به شبکه یهود می‌رسد(فیلم) توافق چهارچوبی میان اسراییل و دولت لبنان چه مفادی دارد؟ سپاه: حمله به نقاط استقرار ارتش آمریکا در منطقه فرانسه با اقتدار صدرنشین شد؛ سنگال امیدوار به صعود، عراق با جام وداع کرد تظاهرات مردم لبنان در اعتراض به توافق دولت با اسرائیل حمله به ایست‌وبازرسی بانه با 2 شهید و 5 مجروح محسن رضایی: رهبر انقلاب در سلامت کامل هستند و اجازه مذاکرات را دادند/ خواهان آزار و اذیت ملت آمریکا نیستیم حمله آمریکا به سایت های موشکی، پهپادی و راداری در جنوب ایران / سپاه: پاسخ به تجاوز و حمله به نقاط استقرار ارتش آمریکا