فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۲۴۸۱۵
تاریخ انتشار: ۲۰:۱۳ - ۱۳-۰۵-۱۳۹۷
کد ۶۲۴۸۱۵
انتشار: ۲۰:۱۳ - ۱۳-۰۵-۱۳۹۷

وزیر علوم: دو تابعیتی های علمی را از سیاسی جدا کنیم

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: بکارگیری‌ها دو تابعیتی‌ها یکی به معنای سپردن مسوولیت و مدیریت است و دیگری در مسائل علمی و تحقیقاتی مطرح است که اگر این‌ها را تفکیک کنیم برای توسعه علمی مشکلی پیش نمی‌آید.

به گزارش ایرنا، منصور غلامی در حاشیه مراسم گرامیداشت سی و هشتمین سالگرد تاسیس جهاد دانشگاهی در جمع خبرنگاران این مطلب را در پاسخ به سوال خبرنگار ایرنا مطرح کرد.
وی در پاسخ به این سوال که با توجه به تصویب ممنوعیت به کارگیری مدیران دوتابعیتی در دولت از یک سو و فرصت استفاده از آن‌ها در زمینه‌های علمی و تحقیقاتی با توجه به تحریم ها، وزارت علوم با چالش چگونه مواجه می‌شود، گفت: این دو باید از هم تفکیک شود.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
امروز با سعدی: تو که پادشاه حُسنی نظری به بندگان کن آموزش زبان انگلیسی به سبک عصر ایران / درس پنجاه و هشت تعداد ساعات کار مورد نیاز یک کارگر در کشورهای مختلف برای درآمد ۱,۰۰۰ دلاری (+ اینفوگرافیک) معاون قوه قضائیه :موتورسواری بانوان منع شرعی ندارد/اگر مجلس قانون گواهی نامه برای آنها را تصویب کند قوه قضاییه هم موافق است چرا دوربین‌ روی تلفن‌ هوشمندمان را مدیون «اینشتین» هستیم؟ ردپای دو شرکت آمریکایی در سفره‌های ایرانی‌ها/ چرا ترامپ در مورد تجارت کشاورزی ایران دروغ گفت؟ انشقاق در نیروهای متعهد و انقلابی بر سر مذاکرات و رهبری روزنامه جمهوری اسلامی: توافق را شکست ندهيم ایران ۱ - ۱ مصر/ ایران نیمه دوم را هجومی شروع کرده صدرنشینی مقتدرانه اسپانیا؛ معجزه کیپ‌ورد کامل شد، اروگوئه حذف شد چرا شبکه بانکی ایران هر چند ماه یک‌ بار از کار می‌افتد؟ تقویم روز توهین قاسمیان، روحانی نزدیک به جلیلی: مذاکره کنندگان به شبکه‌ای وصل هستند که به شبکه یهود می‌رسد(فیلم) توافق چهارچوبی میان اسراییل و دولت لبنان چه مفادی دارد؟ سپاه: حمله به نقاط استقرار ارتش آمریکا در منطقه