فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۳۹۹۰۲
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۲ - ۲۱-۰۸-۱۳۹۷
کد ۶۳۹۹۰۲
انتشار: ۱۷:۱۲ - ۲۱-۰۸-۱۳۹۷

افشانی: با شادی فراوان خداحافظی می‌کنم

افشانی: با شادی فراوان خداحافظی می‌کنم

شهردار تهران اعلام کرد که با شادی فراوان از مسئولیتم در شهرداری تهران خداحافظی می‌کنم.

به گزارش ایسنا، محمدعلی افشانی ظهر امروز دوشنبه در مراسم افتتاح ۲۱ پروژه در شهرداری منطقه ۲ با بیان اینکه از روزی که مسئولیت امور در هر سمتی را بر عهده گرفتم، مبنای عملم قانون، رعایت حقوق انسان‌ها و تعامل منهای تحمیل بود، گفت: همیشه از همکارانم درخواست کردم که حداقل هفته‌ای یک بار حتی به صورت روخوانی نامه امام علی(ع) به مالک اشتر را بخوانند تا در خصوص مسئولیت و تعهدشان به نکات زیادی پی ببرند.

وی با بیان اینکه من با شادی فراو ان از مسئولیتم در شهرداری خداحافظی می‌کنم، گفت: مبنای من قانون است اما اعضای شورای به اصرار درخواست کردند که تا روز پایان استعفا ندهم و بر سر عهد خود با آنها وفادار ماندم.

وی با بیان اینکه خوشحالم که هوشمندسازی شهر تهران در حال جا افتادن است و آینده نویدبخش و روشنی را می‌بینم، گفت: معتقدم که باید پروژه‌های شهرداری بر اساس میزان تاثیرگذاری ارزیابی شود و دو هدف بهبود کیفیت مردم و ایجاد رضایتمندی را سرلوحه کار خود قرار دهم.

افشانی با بیان اینکه امروز اپلکیشین‌ها با هزینه کم در سطح شهر تهران فعال هستند و این در حالیست که میزان رضایتمندی مردم زیاد است، گفت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌ها توسعه حمل و نقل عمومی است هر چند که تهران رتبه‌بندی خوبی در سطح دنیا ندارد اما شرایط ما رو به پیشرفت است و توانستیم در این مدت پنج ایستگاه مترو به طول شش کیلومتر را افتتاح کنیم و قرارمان این بود که تا پایان سال آینده ۵۰ کیلومتر مترو با ۲۱ ایستگاه را افتتاح کنیم.

وی با اشاره به انتشار اوراق ۷۰۰ میلیارد تومان برای خط هفت مترو افزود: مجوز انتشار ۸۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت نیز از بانک مرکزی اخذ شده است.

شهردار تهران با بیان اینکه یکی از اپلیکیشن‌های موثری که مردم از آن راضی هستند، اپلیکیشن دوچرخه‌های اشتراکی است، تصریح کرد: همشهریان می‌توانند با استفاده از موبایل‌های خود نزدیک‌ترین دوچرخه را انتخاب کرده و هر کجا که مایل بودند دوچرخه را رها کنند و به صورت اتوماتیک نیز هزینه استفاده از دوچرخه کسر خواهد شد.

وی با بیان اینکه امروز شاهد افتتاح اولین پل معلق کابلی در تهران هستیم، گفت: این پل معلق بر روی پارک نهج‌البلاغه ایجاد شده است و باید بگویم که چندین سال قبل خانه‌مان نزدیک این منطقه بود و من به پایین دره در محدوده فرحزاد که حالا بخشی از آن به بوستان نهج‌البلاغه تبدیل شده رفتم و در انتهای دره تعدادی معتاد دیدم که در حال فروش و مصرف مواد مخدر بودند که آنها به من حمله کرده و من هم از آنجا فرار کردم اما حالا می‌بینیم که این دره به یک بوستان زیبا تبدیل شده است و این مسئله جای خوشحالی دارد.

برچسب ها: شهرداری تهران
ارسال به دوستان
اطلاعیه مهم بانک ملی درباره قطعی موقت سامانه‌های کارتی  هشدار حمله موشکی در دبی صادر شد شمار کشته‌های زلزله ونزوئلا به ۵۸۹ نفر رسید بقائی: ایران بیشتر از هر طرف دیگری دغدغه امنیت جمعی منطقه را دارد پزشکیان: دامنه اختیارات استانداران به گونه‌ای افزایش یافته که آنان در عمل «رییس ‌جمهور استان» محسوب می‌شوند امام جمعه اهواز: در استان خوزستان همچنان انتقال مواد مخدر به‌راحتی انجام می‌شود امام جمعه تهران: اجتماعات شبانه نباید زمینه حضور وحدت‌شکنان باشد بارش باران در ۱۳ استان کشور ۲ طوفان شدید در ژاپن/ ۲ میلیون نفر دستور تخلیه گرفتند قصه تلخ جوانان ترکیه و شعر "گاهی نمی شود، که نمی شود، که نمی شود" روایت بلانشو از «فوکو»؛ معرفی کتابی نادر از دو غول فلسفه فرانسه ایران‌شناس فرانسوی و مترجم حافظ و مولانا درگذشت تغییر مدیریت در هلدینگ صبا انرژی/ پناهی عزل و غفوری سرپرست شد نان؛ سلاحی که هرگز بازنشسته نشد شروع به‌کار ادارات کرمان روز شنبه ۶ تیر با دو ساعت تأخیر برای تماشای بازی تیم ملی