فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۵۱۶۹۰
تاریخ انتشار: ۲۰:۲۰ - ۰۸-۱۱-۱۳۹۷
کد ۶۵۱۶۹۰
انتشار: ۲۰:۲۰ - ۰۸-۱۱-۱۳۹۷

بیرانوند: شرمنده مردم شدیم/ نمی‌دانم چه بگویم

دروازه‌بان تیم ملی با بیان این که بازیکنان تیم ملی از باخت برابر ژاپن شرمنده شده‌اند، گفت: نمی‌دانم چه بگویم. تمرکزمان را از دست دادیم و باختیم.

به گزارش ایسنا، علیرضا بیرانوند بعد از شکست تیم ملی برابر ژاپن اظهار کرد: نمی‌دانم چه بگویم. ما شرمنده مردم شدیم. تمرکزمان را از دست دادیم. همان بازیکنی که ما نسبت به حرکتش معترض بودیم توپ را برداشت و پاس گل داد.

او درباره اینکه آیا ایران روی اشتباه و بی تجربگی بازیکنان خودش گل خورد؟ گفت: این طور نیست. بازیکنان ما نسبت به حرکت بازیکن ژاپن معترض بودند. همه بازیکنان روی سر داور ریختند و بعد هم آن بازیکن گل زد.

دروازه‌بان ایران درباره از دست رفتن رویای قهرمانی افزود: واقعاً حیف شد. شرمنده مردم شدیم. نمی‌دانم چه بگویم.

او در واکنش به اینکه در این دوره از رقابت‌ها دیدار رده‌بندی برگزار نمی‌شود و امسال رنج بازی برای کسب مقام سوم هم وجود ندارد، گفت: متاسفانه رده‌بندی نیست. واقعاً ناراحت هستیم. نیت ما قهرمانی بود.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
جاده چالوس یک‌طرفه شد این حجم زیبایی ؛ یک مدرسه دخترانه است (+عکس) معاون ترامپ: مذاکرات با ایران موفقیت‌آمیز بوده است قطع برق تعدادی از مناطق تهران؛ دلیل مشخص شد وقتی یک ساختمان برعکس ساخته می شود؛ معماری کاملا واقعی (+عکس) ‏ماجرای خرید محصولات کشاورزی از آمریکا چیست؟ چرا مخالفان تیم مذاکره‌کننده، آگاهانه واقعیت را تحریف می‌کنند؟ تاج السلطنه و مهمانی انتخاب کودک همسر (+صدا) دو تصویر، یک افسانه؛ چگونه لیونل مسی استانداردهای فوتبال را برای همیشه تغییر داد؟ (+اینفوگرافیک) پادشاه سلامت روده؛ فیبر یا پروبیوتیک؟ (بررسی برنده این دوئل گوارشی) اعلام آمادگی ایران برای کمک به مردم زلزله‌زده ونزوئلا درخواست جالب سفارت ایران در غنا: کرواسی را ببرید تا ما صعود کنیم اهمیت بازسازی زندگی در دوران پساجنگ آمادگی کامل تهران برای میزبانی مراسم وداع با رهبر شهید عادت‌هایی که ممکن است شما را زودتر پیر کنند!(اینفوگرافیک) دادستان مازندران: دستور برخورد با عریان‌سازی / مهم‌ترین مطالبه مردم متدین، موضوع بی‌حجابی و عریان‌سازی در معابر عمومی است