فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۵۷۶۱۹
تاریخ انتشار: ۲۲:۴۲ - ۱۸-۱۲-۱۳۹۷
کد ۶۵۷۶۱۹
انتشار: ۲۲:۴۲ - ۱۸-۱۲-۱۳۹۷

ظریف: استعفایم به دلیل آمدن اسد نبود

ظریف: استعفایم به دلیل آمدن اسد نبود

وزیر امور خارجه کشورمان در گفت‌وگو با یک رسانه عراقی تاکید کرد که دلیل استعفای او هرگز آمدن رئیس‌جمهور سوریه به ایران نبود.

به گزارش تسنیم، محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در گفت‌وگو با الفرات نیوز اظهار داشت: استعفایم هرگز به دلیل آمدن اسد به ایران نبود و من به دمشق سفر خواهم کرد.

وی افزود: آمریکایی ها به عراق فشار می آورند که روابط خود با ایران را قطع کند.

ظریف امشب به منظور تدارک سفر حسن روحانی رئیس‌جمهور کشورمان وارد بغداد پایتخت عراق شده است.

سفر روحانی به عراق 20 اسفند ماه صورت خواهد گرفت و یک هیئت بلندپایه از ایران نیز به همراه رئیس‌جمهور در این سفر حضور خواهند داشت.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: ظریف ، بغداد
ارسال به دوستان
صادرات صنایع دفاعی و هوافضایی ترکیه به 6.7 میلیارد دلار رسید سقوط طلا به زیر ۴۰۰۰ دلار؛ پایین‌ترین سطح از آبان ۱۴۰۴ نجات یک قلاده شغال گرفتار در استخر نفتی در امیدیه ادعاهای جدید نتانیاهو: کار اسرائیل در لبنان تمام نشده است/ به ایران اجازه هسته ای شدن نمی دهم آمریکا فعالیت سفارت خود در کویت را از سر گرفت هشدار تازه اروپا به ایرلاین‌ها؛ از آسمان ایران و لبنان دوری کنید وقتی VPN محترم می شود! آغاز فاز جدید تغییر کتاب‌های ابتدایی پارکوهی هارطونیان، کتاب‌شناس درگذشت حماس: آماده واگذاری کامل حکمرانی غزه به «کمیته ملی» هستیم زیدآبادی: این صلح از جنس نزاع قدرت نبود! ابراهیم رضایی: تنگه هرمز را با مذاکره فتح نکردیم که با مذاکره واگذار کنیم وزیر نفت: بر مبنای تفاهم‌های تحریمی با طرف آمریکایی، مسیر خود را ادامه می‌دهیم قالیباف در دیدار با رئیس مجلس ترکیه: هیمنه پوشالی آمریکا در جنگ اخیر فرو ریخت راه‌اندازی کلاس‌های جبرانی تابستانی برای دانش‌آموزان/ آموزش رایگان به نیازمندان