فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۶۲۵۸۰
تاریخ انتشار: ۲۲:۱۷ - ۲۴-۰۱-۱۳۹۸
کد ۶۶۲۵۸۰
انتشار: ۲۲:۱۷ - ۲۴-۰۱-۱۳۹۸

سیدجلال حسینی: رئیس هیات مدیره تیم را بهم ریخت

سیدجلال حسینی: رئیس هیات مدیره تیم را بهم ریخت

‌کاپیتان تیم پرسپولیس گفت: از رئیس هیئت مدیره انتظار بیشتری داشتیم و فکر نمی‌کردیم روز بازی علیه تیم مصاحبه کند.

به گزارش مهر، سیدجلال حسینی پس از پیروزی ۳ بر ۲ تیمش برابر سایپا در ورزشگاه آزادی گفت: در دقایق ابتدایی گل خوردیم و به یکباره تا حدودی شیرازه تیم از هم پاشید اما به سرعت بازیکنان به شرایط عادی برگشته و توانستیم در پایان نیمه اول با تساوی به رختکن برویم و در نیمه دوم هم با زدن دو گل شرایطمان را بهتر کنیم البته سایپا طبیعی بود که فشار بر روی دروازه ما بیاورد و همین مسئله باعث شد یک گل دریافت کنیم اما در پایان به سه امتیاز دست پیدا کردیم تا خود را آماده دیدارهای آینده کنیم.

وی با انتقاد از صحبت‌های صبح امروز رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: واقعاً متوجه کار ایشان نشدم. مگر می‌شود رئیس هیئت مدیره صبح روز بازی علیه سرمربی صحبت کند؟ معنی کار او را هرگز نمی‌فهمم. در شرایطی که ما نیاز به حمایت داریم تعجب می‌کنم آقای کاشانی با آن همه تجربه علیه سرمربی صحبت می‌کند و حرف‌هایی را بر زبان می‌آورد که متأسفانه بیشتر شرایط تیم را به هم می‌رسید تا اینکه به ما کمک کند.

کاپیتان تیم پرسپولیس در پاسخ به این سوال که خیلی‌ها می‌گفتند سایپا مقابل پرسپولیس بازی نمی‌کند تا این تیم به قهرمانی دست پیدا کند گفت: از این صحبت‌ها زیاد است. شما دیدید که سایپا امروز چگونه بازی کرد؟ در این صحبت‌هایی که انجام می‌شود باید کمیته انضباطی و کمیته داوران ورود کند اما تعجب می‌کنم و فکر می‌کنم که آنها کاره‌ای نیستند که در این قضایا ورود نمی‌کنند.

سیدجلال حسینی در پاسخ به این پرسش که آیا کمیته فنی نمی‌خواهد ورود کند یا نمی‌گذارند ورود کند گفت: این را باید از خودشان بپرسید که چرا هیچ عکس العملی نشان نمی‌دهند.

حسینی با انتقاد از اعضای هیئت مدیره افزود: اعضای هیئت مدیره باید بدانند که ما همه چیز را می‌دانیم و می‌توانیم صحبت کنیم اما اگر حرفی نمی زنیم فقط به خاطر این است که شرایط تیم به هم نخورد ولی این باعث نمی‌شود که ما صحبت کردن بلد نیستیم. انتظار ما از اعضای هیئت مدیره خصوصاً رئیس هیئت مدیره پرسپولیس بیشتر است و فکر می‌کنم آنها توجهی به این موضوع ندارند.

وی تاکید کرد: ما ۴ روز دیگر باید در اصفهان به میدان برویم. بعد از آن باید با الاهلی بازی کنیم. بنابراین انتظار داریم که همه از ما حمایت کنند نه اینکه فقط تماشاگران حامی ما باشند.

کاپیتان پرسپولیس در پایان خاطرنشان کرد: پرسپولیس روزهای سختی در پیش دارد بنابراین به حمایت همه نیاز داریم تا بتوانیم از این سختی‌ها سربلند بیرون بیاییم.

برچسب ها: حسینی ، پرسپولیس
ارسال به دوستان
دانش‌آموزان و معلمان «مدرسه یهودی‌ها» در اصفهان؛ دوران قاجار (عکس) راز تنبلی تنبل‌ها کشف شد ویپ و روان‌گردان‌ها؛ تهدید تازه سلامت جوانان آیا پروتئین روی خواب تاثیری دارد؟ هواوی با آیستالند ورود جدیدی به بازار خودرو ثبت کرد (+تصاویر) نظر قوه قضائیه درباره موتورسواری بانوان/ مجلس باید قانون را تصویب کند، قوه قضائیه موافق است کیهان: افزایش قیمت نان مشکوک است؛ نهادهای امنیتی ورود کنند فریب مغز برای جبران کم‌خوابی تصویر دیدنی از خفاش میوه‌خوار در احمدآباد هند اسپکتر R42؛ شاهکاری در میان پروژه‌های شکست‌خورده خودرویی (+عکس) رد پای «هوم اسکول» در نظام آموزشی؛ دانش‌آموز ثبت‌نام می‌کند اما مدرسه نمی‌رود/ «برخی والدین نمی‌خواهند فرزندان‌شان آموزش ایدئولوژیک ببینند» معابد یونان در برابر روم؛ تقابل کمال هندسی و شکوه امپراتوری (+اینفوگرافیک) تاریخ به روایت تصویر / لحظه بازداشت چه گوارا در بولیوی شاهکار تلسکوپ اقلیدس: ثبت پرجزئیات‌ترین تصویر از قلب راه شیری با ۲۶ ساعت رصد(+عکس) چند قدم در روز برای جبران ساعت‌ها نشستن کافی است؟