فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۸۰۴۹۷
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۷ - ۰۱-۰۵-۱۳۹۸
کد ۶۸۰۴۹۷
انتشار: ۱۶:۳۷ - ۰۱-۰۵-۱۳۹۸

جمع‌آوری ۲۲۰ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در آباده

جمع‌آوری ۲۲۰ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در آبادهمدیر شرکت توزیع نیروی برق شهرستان آباده گفت: تعداد ۲۲۰ دستگاه استخراج‌گر ارز دیجیتال (ماینر) در این شهرستان جمع‌آوری شده است.

به گزارش ایسنا، علی‌رضا اسکندری سه شنبه اول مرداد در جمع خبرنگاران گفت: دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال جمع‌آوری شده به شکل غیرقانونی وارد کشور شده و تاکنون تعرفه مشخصی برای برق مصرفی آنها مشخص نشده است.

او با بیان اینکه استفاده از این دستگاه‌ها منع قانونی دارد خاطرنشان کرد که میزان برق مصرفی این دستگاه‌ها بسیار زیاد است.

اسکندری گفت: استفاده کنندگان از ماینرهای جمع‌آوری شده از برق یارانه‌ای ارزان قیمتی که دولت با هدف رونق تولید و اشتغال در اختیار واحدهای صنعتی و کشاورزی قرار می‌دهد، استفاده می‌کردند.

مدیر توزیع برق شهرستان آباده با یادآوری اینکه جمع‌آوری این دستگاه‌ها تیرماه امسال انجام شده است، گفت: در این ارتباط با هماهنگی مراجع قضایی و انتظامی، نسبت به شناسایی ۱۰ مزرعه استخراج ارز دیجیتال و جمع‌آوری این دستگاه‌ها اقدام شد.

ارسال به دوستان
نادر ساعی‌ور عضویت در آکادمی اسکار را نپذیرفت سفری به اعماق تنهایی، بدون ترک خانه (تصویری) رئیس پارلمان لبنان درباره توافق چارچوب: ای مردم لبنان، تمام لبنان؛ این فتنه است فیلم سروش صحت اکرانش عقب افتاد، مشکل «زنده‌شور» رفع شد بازگشت کامل خدمات بانک صادرات به حالت عادی انگلیس سطح تهدید امنیتی در تنگه هرمز را افزایش داد شماره‌ای که می‌درخشد؛ با سیم‌کارت ۰۹۰۰، برنده ۹۰۰ میلیون تومان شوید! نماینده ولی‌فقیه در سپاه: رهبر انقلاب با مذاکره از موضع قدرت مخالفتی ندارند رشد دوبرابری مبادلات تجاری ایران در صورت صلح کامل تدابیر حمایتی بانک مرکزی برای مشتریان آسیب‌دیده از حملات سایبری «کیپ ورد» پدیده جام جهانی / چگونه کشور کوچک نیم میلیون نفری مقابل اسپانیا مساوی کرد دستگیری اعضای باند کلاهبرداری شبکه‌ای فروش خودرو شهاب حسینی، مریلا زارعی و نعیمه نظام‌دوست در سریال محبوب 25 سال پیش هشدار سازمان غذا و دارو درباره مصرف این مکمل ورزشی «پاپ» کتاب منتشر می‌کند