فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۹۰۴۵۸
تاریخ انتشار: ۲۰:۵۰ - ۰۲-۰۷-۱۳۹۸
کد ۶۹۰۴۵۸
انتشار: ۲۰:۵۰ - ۰۲-۰۷-۱۳۹۸

درخواست آمریکا از اتباعش: از سفر به عراق خودداری کنید

درخواست آمریکا از اتباعش: از سفر به عراق خودداری کنید

سفارت آمریکا در بغداد از احتمال وقوع انفجار در شهرهای عراق خبر داد و خواستار عدم سفر شهروندان آمریکایی به این کشور شد.

به گزارش فارس، سفارت آمریکا در شهر بغداد، پایتخت عراق از احتمال وقوع انفجار در این کشور خبر داد و توصیه‌هایی به شهروندان آمریکایی حاضر در عراق کرد.

سفارتخانه ایالات متحده آمریکا در بغداد شامگاه سه‌شنبه طی بیانیه‌ای کوتاه در باره تحولات اخیر منطقه هشدار داد و خواستار هوشیاری همه شهروندان آمریکایی در عراق شد.

این سفارتخانه در وب‌سایت خود از احتمال وقوع انفجارها در شهرهای بزرگ به ویژه در ساعات شب خبر داد و گفت که احتمال دارد شهروندان آمریکایی هدف اینگونه انفجارها باشند.

سفارت آمریکا همچنین به شهروندان این کشور توصیه کرده به عراق سفر نکند و در صورت سفر از تجمع و حضور در مکان‌های شلوغ و پر ازدحام خودداری کنند.

منطقه سبز بغداد که سفارت آمریکا در آنجا قرار دارد، دیروز دوشنبه شاهد فرود سه فروند راکت از نوع کاتیوشا بود. دو راکت در نزدیکی این سفارت خانه و راکت سوم نیز بنا به ادعای منابع امنیتی در رودخانه دجله فرود آمد.

برچسب ها: سفارت آمریکا ، عراق
ارسال به دوستان
جزئیات مراسم وداع و تشییع رهبر شهید انقلاب اعلام شد جزئیات مراسم وداع و تشییع پیکر رهبر شهید در تهران ضرورت ثبت‌نام و بیمه زائران اربعین در سامانه سماح رکورد تاریخی خرید طلا توسط بانک‌های مرکزی جهان ارتش سودان: در معرض توطئه‌ای صهیونیستی قرار داریم جان‌باختن یک فعال محیط‌زیست در حادثه آتش‌سوزی بهبهان؛ استان خوزستان غریب‌ آبادی: مسئولیت عاملان جنایت سردشت را با جدیت پیگیری می کنیم حذف آزمون و مصاحبه برای دریافت پروانه مشاوران املاک ادعای نتانیاهو: به یک توافق چارچوبی رسیده‌ایم که ما را قادر می‌سازد به درگیری با لبنان پایان دهیم تظاهرات صدها نفر در سوئد در اعتراض به نقض آتش بس در غزه چالش جدید زلاتان ابراهیموویچ در آمریکا ؛ از تنش روی آنتن تا هنر برنامه‌سازی یا شانس خالص؟ استاندار خراسان رضوی: محل خاکسپاری رهبر شهید در حرم رضوی هنوز قطعی نشده درخواست سفارت ایران از غنا برای صعود به جام جهانی رکورد گرمای ۵۰ درجه در کهورک سیستان و بلوچستان مس شهربابک به لیگ برتر فوتبال ایران صعود کرد